Yoursole

7.4/10

Celine

Weggegooid geld

Kwaliteit van het product

Slecht. Zooltjes zitten voor geen meter dus ga ze niet gebruiken. In originele staat terugsturen gaat niet gezien de zooltjes in de oven moeten en gaan vormen naar je voet. Bovendien moest ik ze wat... Slecht. Zooltjes zitten voor geen meter dus ga ze niet gebruiken. In originele staat terugsturen gaat niet gezien de zooltjes in de oven moeten en gaan vormen naar je voet. Bovendien moest ik ze wat bijknippen omdat het anders niet in mijn schoenen paste. Weggegooid geld dus. Kan in me beroepen op niet tevreden geld terug?

Casper

Positief

Goeie zooltjes

Fatih

Kwaliteit van het product

Te weinig voorvoet ondersteuning voor mij. Het pad aan de voorkant had groter/breder mogen zijn.

Gekke henkie

Levering goed, kwaliteit goed, last van voeten? Meer last

Kwaliteit van het product

Slecht, zere voeten. Weggegooid geld, helaas

Rienscholte

Eerder nooit van gehoord! tot dat ik met rugklachten op zoek ging naar de beste steunzolen Via Google" ben ik bij "Sole" Yoursole, terecht gekomen ,en het bevalt mij zeer goed

Zeer goed

Jorge Ortiz

Geweldig!

Goed!

Guido Mullenders

Heel goed geregeld bedrijf

Top

Dianne Boxman

Levering traag, slipper was veel te smal, retour gezonden maar bedrag nog steeds niet terug.

Kwaliteit van het product

Voor smallere voet vast prima, maar ik kwam er niet in en was al uit voorzorg maat te groot

Job raaijmakers

Zooltjes matig service waardeloos

Redelijk

Ronald

Zooltjes voor (race)fietsschoenen besteld. Had al ervaring met deze zooltjes na fietsmeting. Topzooltjes

Tpo