Verzending
Productinformatie

Marc

Zit op m’n bestelling te wachten, ze verkopen kennelijk terwijl ze geen voorraad hebben. Geven alleen aan “dat ze je niet vergeten zijn” maar een leveringsdatum krijg je niet.

Youri

Heel ontevreden over het handelen van YourMacStore. Ik heb eind 2018 een MacBook Pro aangeschaft, waar ik eind 2019 het moederbord van moest laten vervangen. Het product moest meerdere keren... Heel ontevreden over het handelen van YourMacStore. Ik heb eind 2018 een MacBook Pro aangeschaft, waar ik eind 2019 het moederbord van moest laten vervangen. Het product moest meerdere keren teruggestuurd worden wegens foutieve reparaties door MicroFix, de reparateur waar deze zaak mee samenwerkt. Onlangs is het moederboard opnieuw stuk gegaan buiten de niet-wettelijk verplichte garantieperiode. Echter heb je als consument ook een wettelijke garantieperiode, wat inhoudt dat je recht hebt op een degelijk product. Het product moet een bepaalde periode meegaan, ook wel de levensduur van een product. Mocht het product binnen deze periode kapot gaan, heb je als consument recht op een nieuw product of gratis reparatie. YourMacStore houdt zich niet aan deze wet en weigert mijn product te repareren of te vervangen. Kortom raad ik het ten zeerste af om een product af te nemen bij deze onbetrouwbare partij.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van mijn review, kunt u gerust contact met mij opnemen via yhoogewoning@gmail.com.

Noud

Najaar 2020 heb ik een iMac 27” aangeschaft bij YourMacStore. De scherpe prijs was voor mij toen doorslaggevend bij de aankoop. Hier heb ik echter tot op de dag van vandaag spijt van.

In...

In de eerste weken viel mijn iMac spontaan uit, meerdere keren per week. Dit probleem blijft zich sinds die tijd regelmatig voordoen op een apparaat van duizenden euro’s.

Onder garantie heb ik de iMac tweemaal laten repareren. Hieruit kwam meteen naar voren dat er iets in de hardware niet goed zit, maar wat precies is onduidelijk. Het lijkt of er op de gok onderdelen worden vervangen, want het probleem blijft zich voordoen. In beide gevallen ben ik mijn iMac 2-3 weken kwijt geweest. Dit is op z’n zachtst gezegd problematisch als je er ook dagelijks op thuiswerkt.
Na beide reparaties heb ik contact gehad met Apple support. Zij gaven aan dat het een hardware probleem is en er wordt geadviseerd het apparaat bij YourMacStore onder de garantie om te ruilen voor een nieuw exemplaar.
YourMacStore wil hier niets van horen. Ze willen het apparaat voor een derde keer laten repareren. Dit zou betekenen dat ik de iMac dan weer drie weken kwijt ben. Een vervangend apparaat kan YourMacStore niet aanbieden, terwijl dit volgens het consumentenrecht wel aangeboden zou moeten worden wanneer je hinder ondervindt van een reparatie. Ik ben het inmiddels helemaal zat en enorm teleurgesteld over de niet klantgerichte houding van YourMacStore.

YourMacStore’s communicatie verloopt erg traag en alle problemen worden afgeschoven op andere partijen: vertraging bij de levering komt door Apple, vervanging door een nieuw apparaat gaat Apple over, reparatie is de verantwoordelijkheid van Microfix, etc.
Je merkt in alles dat YourMacStore geen enkele moeite doet voor haar klanten en niet meedenkt in oplossingen.

Ik bestel nooit meer iets bij YourMacStore en zou het ook niemand aanraden.

Cor S

Zeer vriendelijke klantenbenadering. Doen wat ze toezeggen. Komen zeer betrouwbaar over!

TJ

Trage levering, geen communicatie.
Trage levering, geen communicatie.
Het ging al mis bij het bestellen: ik wilde met Amex betalen, maar kreeg een vreemde foutmelding. Yourmacstore gaf het advies het eens met Chrome te proberen ipv Safari. Vreemd, voor een Mac specialist. Maar ja... Toen Chrome dezelfde fout gaf, bleek Yourmacstore geen Amex te accepteren. (dit staat nergens op de site).

Op 19 oktober besteld. Inmiddels is het 26 oktober, en vandaag zal de Macbook Pro dan eindelijk geleverd worden.
"vóór 23:59 besteld, morgen in huis" kun je als slogan wel van Coolblue jatten, maar daarmee maak je het nog niet waar.

Niet dat je over de levering geïnformeerd wordt, natuurlijk. Ik heb afgelopen weer een keer of 4 met ze aan de telefoon gehangen. Uit dat contact krijg je de indruk dat het de heren geen barst interesseert dat je op je zending wacht. Ze komen sowieso niet betrokken over.

Als dan uiteindelijk het product verzonden wordt, krijg je geen Track en Trace code toegezonden. Met als gevolg dat ik niet thuis was toen het pakket geleverd werd. En zonder deze code kun je ook niet navragen bij Post.nl waar je pakket is.
Uiteindelijk heb ik de track en trace code gevonden, ergens op de site van yourmacstore.

Dit bedrijf is mogelijk goed in dozen schuiven.
Maar de communicatie is belabberd (die ontbreekt volledig).
Ga op cursus klanttevredenheid, yourmacstore.

Dit was mijn eerste en laatste keer dat ik zaken met ze gedaan heb.

Danny Vonk

Dit is met stip het meest beroerde bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad!

Dit is met stip het meest beroerde bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad!

Op donderdag 16 juli ruim voor 17.00 uur een Macbook Pro besteld voor bijna €3000,-. Op de site werd aangegeven dat de bestelling de volgende dag in huis zou zijn.

De volgende dag herhaaldelijk telefonisch contact gehad met YourMacStore om te vragen waar mijn bestelling bleef en of ik deze nog volgens afspraak ging ontvangen. Bij ieder gesprek kreeg ik enkel vage antwoorden maar geen uitsluitsel over het wel of niet ontvangen van de bestelde Macbook Pro. Omdat ik hier een erg slecht gevoel bij kreeg maar besloten mijn bestelling te annuleren. De bestelling werd telefonisch geannuleerd maar helaas stuurt YourMacStore geen bewijs hiervan. Overigens wordt de bestelstatus op de website ook niet actief bijgewerkt.

Ondanks het annuleren van mijn bestelling heeft YourMacStore besloten mij toch een Macbook Pro op te sturen (waar gaat het allemaal mis in jullie communicatie???). Deze heb ik geweigerd omdat ik reeds een Macbook Pro voor een mooie prijs bij Apple zelf heb gekocht (slechts enkele Euro’s duurder dan bij YourMacStore dus wellicht een tip voor potentiele klanten van YourMacStore: bespaar je de frustratie en koop ergens anders…).

Sinds het moment van annuleren zijn we inmiddels ruim anderhalve week en vele telefoontjes verder en heb ik mijn geld nog niet terug. YourMacStore zegt de Macbook Pro nog niet te hebben ontvangen terwijl DHL aangeeft het pakket afgeleverd te hebben bij de verzender. Wie de daadwerkelijke verzender is weet ik niet want er wordt altijd vaag gedaan over ‘het magazijn’.

Ik heb nu sterk het gevoel met een stel oplichters/amateurs te maken te hebben en mijn geduld begint inmiddels op te raken.

L.Havik

Extreem slechte service!!!

Thomas

Een aantal jaren geleden een MacBook besteld bij YourMacStore.nl. Na een probleem te hebben gemeld bij de klantenservice meteen doorverwezen naar Apple zelf (lekker makkelijk) daar aangekomen bleek... Een aantal jaren geleden een MacBook besteld bij YourMacStore.nl. Na een probleem te hebben gemeld bij de klantenservice meteen doorverwezen naar Apple zelf (lekker makkelijk) daar aangekomen bleek dat ze de MacBook uit Polen halen omdat dit kostentechnisch veel geld scheelt, maar waar je als consument in Nederland geen garantie op hebt. Zoals Apple aangaf. Koop hier nooit meer.

Fabio

Ik was op zoek naar een macbook pro 13inch.
En uitgekomen bij yourmacstore en een gezien met een korting van 83 euro! En vandaag besteld en morgen geleverd!

Macbook bestellen en na...
Ik was op zoek naar een macbook pro 13inch.

Macbook bestellen en na een uur nog geen bevestiging email gekregen. Dan maar bellen en kreeg een jonge vent aan de lijn en die zei bedankt voor je bestelling maar echter heb ik
geen toegang tot de bestellingen maar mijn collega zal jou even op bellen. Nee ze sturen mij een email met daarin dat de macbook word besteld! Besteld? Die is toch op voorraad? Nee Apple stuurt het op met 3 a 5 werkdagen! Ik confronteerde hem met wat er op de website word beloofd maar er werd compleet om heen gepraat!

Ben maar eens gaan kijken wat voor reviews er waren over dit bedrijf en die waren schrikbarend!

Gelijk een mail verstuurd met annulering en nog geen bericht gehad en vanmorgen gebeld en aangegeven dat ik het per direct wil annuleren. Nou meneer die ik gister sprak was denk ik niet met de juiste been uit bed gestapt of was erg chagrijnig geworden van mijn annulering.

Mensen er worden dingen beloof en dat is puur om klanten aan te trekken! Maar een bedrijf wat zoveel slechte reviews heeft ben ik nog nooit tegenkomen en bij apple zelf kun je het product direct afhalen!

Slechte bedrijf!!!