YourMacStore.nl

YourMacStore.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop YourMacStore.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1165
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen YourMacStore.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 1165 ervaringen.
Productinformatie
Verzending

Matthieu

Onnauwkeurig en oneerlijk.
macbook pro configuratie tot tweemaal toe verkeerd geleverd, ondanks dat ik vooraf telkens belde om te verifiëren of het goed overgekomen was. .
uiteindelijk de keuze gegeven om korting te geven voor 150 euro of de order te annuleren. korting was onbespreekbaar, order dus geannuleerd. heb ik twee keer een pakketje opgewacht en weer weggebracht zonder resultaat, en dan zet men de laptop twee dagen later met 140 euro korting op de website als open doos aanbieding. wat een loosers..

Uitstekend (10/10)
Score voor YourMacStore.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en zeer adequate klantenservice!.

YourMacStore.nl 1 beoordeling

Er werd al een mail gestuurd over feedback terwijl ik het product nog niet eens ontvangen had. de bezorgservice was beneden peil. op het afgesproken bezorgmoment zijn ze niet op komen dagen. ik ben hiervoor een hele dag thuis geweest. ik moest zelf het bezorgbedrijf bellen, en er kon ternauwernood excuses af dat er iets mis was gegaan met de levering. ik moest ook nog aandringen dat de volgende levertijd niet weer een hele middag zou zijn.

Richard

Supergoed geïnformeerd aan de telefoon. na overleg een nieuwe macbook besteld! supersnel en beveiligd verstuurd. macbook bevalt me super! dankjewel voor jullie vriendelijkheid, snelheid en natuurlijk de nette prijzen die jullie hanteren. tot de volgende aankoop!.

Willem

Ik kocht een ipad mini 4 omdat yourmacstore de scherpste prijs hanteerde. besteld vóór 17 uur betekent niet dat je 'm ook de volgende dag in huis hebt. dat duurde een dag langer...

Goed (8/10)
Score voor YourMacStore.nl:4/5

Good.. so far.

Middelkoop
Goed (8/10)
Middelkoop
Score voor YourMacStore.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste aankoop goed verlopen.

Albert VUIJK

Dit was de eerste keer dat ik wat kocht bij dit bedrijf . je wordt goed op de hoogte gehouden via email over de voortgang. het bestelde artikel was snel in huis. kwam via tweakersnet meteen op deze site omdat deze de goedkoopste was en 3 jaar garantie geeft. een prima bedrijf dus. en mijn vrienden op de hoogte gebracht!.

Nico Riegman
Nico Riegman
Score voor YourMacStore.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijk bestellen. snelle levering. wat wil een mens nog meer?.

Maciej
Uitstekend (10/10)
Maciej
Score voor YourMacStore.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het pakket kwam op tijd.

Bedrijfsinformatie

YourMacStore is een jong innovatief bedrijf dat zich richt op de de wereld van Apple. Je kunt met al je vragen bij onze deskundige specialisten terecht, zelfs voordat je iets koopt. YourMacStore is lid van de ThuisWinkel Waarborg en voldoet daarmee aan de eisen die gesteld worden met betrekking tot betrouwbaar zaken doen.
Adres
Niasstraat 1