Verzending
Productinformatie

Noya

Wacht al 5 weken op IMAC. En alleen als je er zelf achter aan gaat krijg je een bericht. Op de site of bij de bestelling word niet gesproken over deze absurde levertijd. Denk je dat je computer... Wacht al 5 weken op IMAC. En alleen als je er zelf achter aan gaat krijg je een bericht. Op de site of bij de bestelling word niet gesproken over deze absurde levertijd. Denk je dat je computer binnen een week geleverd word, word het meer dan een maand. En ik heb hem nog niet. Op zich geen probleem als Apple niet kan leveren maar maak dat dan duidelijk op de site of naar mij toe.

Mark H

Ronduit schandalig hoe yourmacstore omgaat met zijn klanten. Onbetrouwbaar, ongeloofwaardig en waardeloze klantenservice.

20 december een iMac besteld met levertijd 3 tot 5 dagen. Een...

20 december een iMac besteld met levertijd 3 tot 5 dagen. Een week later via de chat gevraagd wat de verwachte levertijd zou zijn. Daarop komt drie dagen later (30 december) een reactie dat de mac in productie is en deze zsm geleverd zal worden. Op 8 januari nog steeds niets vernomen en daarop telefonisch contact opgenomen. Er volgt een onsamenhangend verhaal over drukte, ziekte en feestdagen. Feestdagen kan ik inkomen, maar dan nog is de levertijd verstreken. Medewerker geeft aan om navraag te doen bij het magazijn en mij hier daarna over terug te bellen. Ik word niet gebeld.

Ik ga op internet zoeken naar ervaringen en kom er al snel achter dat ik niet de enige ben. Wazige verhalen over het magazijn en problemen bij de leverancier (Apple zelf). Apple geeft echter normale levertijden weer en er lijken nergens problemen te zijn. Mijn argwaan groeit en ondertussen zijn we drie weken verder. Ik besluit twee dagen later weer telefonisch contact op te nemen. Na 4 pogingen krijg ik eindelijk iemand te pakken. Er is nog steeds niet bekend wanneer de iMac in het magazijn binnen komt. De medewerker gaat het weer navragen bij het magazijn en de leverancier. Na wat druk uitgeoefend te hebben zou ik voor 14.00u terug gebeld worden over de status hiervan, wat uiteraard weer niet gebeurde. Na zelf weer contact opgenomen te hebben wordt er gezegd dat ze verwachten dat de iMac in anderhalve week wordt geleverd. Dit is voor mij genoeg om te weten dat ik over anderhalve week weer aan de telefoon kan gaan hangen om te vragen wanneer er nu echt geleverd gaat worden. Ik annuleer de order en geef aan de bevestiging van annulering graag per e-mail te ontvangen, dit was geen probleem. Je raadt het al, er volgt geen bevestiging. Zelfs annuleren is bij yourmacstore onmogelijk.

Yourmacstore trekt je binnen met leuke aanbiedingen maar kan hun beloftes niet waarmaken, beschikken over een incompetente klantenservice, komen afspraken niet na en houden je als klant aan het lijntje. In de drie weken is er helemaal niets gecommuniceerd vanuit yourmacstore!

Ik raad het dan ook ten zeerste af om bij deze partij te bestellen!

Odink, Charme BV

Computer nog niet na 1 maand geleverd, 3 x gebeld naar Yourmacstore, wel beloftes maar geen verzending. Het bedrijf laat niks van zich horen.

Esther S kapsels

Te slecht voor woorden. Ze mislijden je met prijzen en vervolgens zeggen ze in een onpersoonlijke mail dat ze prijs fouten toch niet hoeven te leveren. Jammer dat ik hier geen mail gesprekken kan... Te slecht voor woorden. Ze mislijden je met prijzen en vervolgens zeggen ze in een onpersoonlijke mail dat ze prijs fouten toch niet hoeven te leveren. Jammer dat ik hier geen mail gesprekken kan uploaden.

Jair

1 Dec een BTO Macbook Pro 13 inch i7 16GB 128SSD besteld (€2000). Zou volgens de site maar 3 - 5 dagen duren. Week later nog niks gehoord dus zelf maar contact opgenomen. Bleek een vergissing op de... 1 Dec een BTO Macbook Pro 13 inch i7 16GB 128SSD besteld (€2000). Zou volgens de site maar 3 - 5 dagen duren. Week later nog niks gehoord dus zelf maar contact opgenomen. Bleek een vergissing op de site; apple schetste momenteel +-10 om een BTO model te leveren. Inmiddels 15 dagen na bestelling nogmaals contact opgenomen om te vragen hoe het nou zat; werd “binnen 2 dagen verwacht in het magazijn, dan sturen we direct de track & trace”. Nu 3 WEKEN LATER (houd in gedachte dat er gedurende deze periode niet één keer is geprobeerd contact met mij op te nemen vanuit Yourmacstore, terwijl het gaat over duizenden euro’s) na wat meer druk te hebben uitgeoefend besloot medewerker “K” pas vandaag VRIJDAG 20 DECEMBER te bellen naar apple om zelf eens te kijken wat er aan de hand was. 3 WEKEN weg gewuifd om vervolgens pas na een telefonische uithaal aanstalten te maken betreffende de bestelling; Ongelofelijk!!

Wordt er vervolgens vlak voor sluitingstijd e i n d e l i j k terug gebeld; blijkt de order ergens in Ierland te zitten en wordt ik wederom weggezet met een magere “we verwachten de order maandag in het magazijn en zullen je zsm voorzien van een track & trace. “

Zo schuiven zij de bestelling stiekem toch het 4e weekend voorbij aangezien YMS over het weekend gesloten is. ONDERSTUSSEN STAAT OP DE SITE NOGSTEEDS DAT DE LAPTOP, MET BTO CONFIGURATIES BINNEN “3-5 WERKDAGEN LEVERBAAR IS!! VALSE ADVERTENTIE, RONDUIT SCHANDALIG.

Blijf maar loze “excuses” krijgen van medewerkers “K” en “P” maar daar koop ik LETTERLIJK niks van, 0 concrete oplossingen gehoord, alle gemaakte afspraken en deadlines gemist & GEEN tegemoetkoming in welke vorm dan ook besproken. Ik raad deze winkel af van uit de grond van mij hart.

Mvg Jaïr

Luuk

EEN KEER EN NOOIT MEER

G. Cornax

Adequaat, goede telefonische info. Dat gaf vertrouwen.

Raymond Tempelaars

Mijn ervaring is in één woord samen te vatten! GEWELDIG!!!
Mijn ervaring is in één woord samen te vatten! GEWELDIG!!!
Medewerkers denken graag mee om een goede service te kunnen verlenen. Met name Kevin.... Bedankt voor je inzet en moeite om mijn aankoop prettig te laten verlopen. :-)

Olga

Goede service, snelle levering