Verzending
Productinformatie

Vermijd deze winkel. Onbetrouwbaar en kan aanbiedingen niet waarmaken. Terugbetaling liet twee weken op zich wachten.

Reactie YourMacStore.nl:

Beste,

Bedankt voor de review. We hebben onderling uitvoerig contact gehad om de situatie aan je uit te leggen en snappen dat je teleurgesteld bent dat je de MacBook niet voor de extreem scherpe prijs hebt kunnen ontvangen. We hebben je dan ook meerdere malen onze excuses aangeboden voor de fout op de website, maar hopen dat je ook ons standpunt begrijpt.

[Toelichting]

Er was op het moment van bestellen sprake van een prijsfout op de website, waardoor je de upgrade van je MacBook zonder bijbetaling hebt kunnen bestellen. Omdat er sprake was van een prijsfout hebben we de situatie voorgelegd bij Thuiswinkel Waarborg en ze bevestigden onze gedachten, waardoor we de bestelling niet voor de prijs die jij had betaald hoefden uit te leveren.

Wij hebben geprobeerd je tegemoet te komen door je alsnog een extra korting te geven, bovenop de scherpe prijs die we je al boden. Helaas ging je hier niet mee akkoord en hebben we op dezelfde dag het bedrag terug overgemaakt. Dit kan enkele (werk)dagen in beslag nemen. Mocht het inderdaad pas 2 weken later bij je op de rekening hebben gestaan, zou je dit dan kunnen bevestigen? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met onze betaalprovider.

Hierna zijn onze wegen gescheiden.

Mocht je in de toekomst nog iets Apple-gerelateerd nodig hebben, dan ben je natuurlijk meer dan welkom bij YourMacStore!

Namens YourMacStore,
Max

Willem

Uitstekend. iMac met 3 tot 5 dagen levertijd was er binnen 2 dagen.
Duidelijke site.

Raymond

Nieuwe iMac 27-inch Retina 5K 2019 gekocht
Vanaf bestellen tot levering alles prima gegaan
De website is duidelijk en makkelijk om een bestelling te plaatsen.
Na de bestelling is...

Raymond

Nieuwe iMac 27-inch Retina 5K 2019 gekocht
Vanaf bestellen tot levering alles prima gegaan
De website is duidelijk en makkelijk om een bestelling te plaatsen.
Na de bestelling is...

Larissa Pieterse

Prima service! MacBook met een ander toetsenbord werd snel geleverd, ik hoefde maar 2 dagen te wachten.

Ulrich

Voordelig, competent. Zou er zo weer bestellen.

Ik heb hier met Black Friday een MacBook besteld. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Duurt nu dus al vier weken! Jullie moeten je schamen

Youri

Bij deze zaak had ik een MacBook Pro besteld. Hiervoor stond een levertijd van gemiddeld 5 werkdagen. Een week later had ik nog niks binnen en besloot ik maar te bellen. De medewerker aan de...

Youri

jfonderhoud.nl

Mac gekocht bij yourmacstore .nl maar dankzij fout in website staat factuur nu op een verkeerde naam ,op het aflever adres bedienend personeel ziet niets en doet niets ,ook na klacht maar dit...

Reactie YourMacStore.nl:

Beste,

Bedankt voor de review. We hebben inmiddels contact gehad en de gegevens waren zoals u had gevraagd aangepast. Wanneer wij een vraag krijgen per mail beantwoorden wij deze op een normale manier en proberen we de klant uiteraard zo goed mogelijk te helpen.

Nadat u de feedback gaf, hebben we meerdere malen om verduidelijking gevraagd omdat het ons niet duidelijk werd waar u op doelde. Tot op heden hebben we daar helaas geen reactie meer op mogen ontvangen, waardoor we helaas nog geen wijzigingen hebben kunnen doorvoeren in de gebruikerservaring op de website.