Verzending
Productinformatie

R. Majoor

Op 6 december apple keyboard besteld (en betaald), maar tot op heden niks ontvangen!! Na 5 dagen wel een mail gekregen, zoals ook door anderen aangegeven, dat ze mij niet vergeten zijn. Alle verdere... Op 6 december apple keyboard besteld (en betaald), maar tot op heden niks ontvangen!! Na 5 dagen wel een mail gekregen, zoals ook door anderen aangegeven, dat ze mij niet vergeten zijn. Alle verdere communicatie tot op heden (mail verstuurd en 2x telefonisch contact gezocht, waar bij ik beide keren ruim half uur in de wacht stond!!) is van mijn kant ondernomen. Tijdens het laatste telefonisch contact bleek mijn product niet op voorraad te zijn......serieus?!? Kansloze service en waardeloze communicatie!! Bestelling geannuleerd (waarvan ik nog wacht op de bevestiging...) en geld teruggevraagd!

J.P. Visser

Teleurstellend

J.P. Visser

Verkeerde stekker bij een macbook air, daarna weer een verkeerde stekker. Geen excuses, jammer.

Youri

Onbetrouwbare partij die zich niet houdt aan de wet. Kortom raad ik het af om hier te bestellen

Marc

Zit op m’n bestelling te wachten, ze verkopen kennelijk terwijl ze geen voorraad hebben. Geven alleen aan “dat ze je niet vergeten zijn” maar een leveringsdatum krijg je niet.

Youri

Heel ontevreden over het handelen van YourMacStore. Ik heb eind 2018 een MacBook Pro aangeschaft, waar ik eind 2019 het moederbord van moest laten vervangen. Het product moest meerdere keren... Heel ontevreden over het handelen van YourMacStore. Ik heb eind 2018 een MacBook Pro aangeschaft, waar ik eind 2019 het moederbord van moest laten vervangen. Het product moest meerdere keren teruggestuurd worden wegens foutieve reparaties door MicroFix, de reparateur waar deze zaak mee samenwerkt. Onlangs is het moederboard opnieuw stuk gegaan buiten de niet-wettelijk verplichte garantieperiode. Echter heb je als consument ook een wettelijke garantieperiode, wat inhoudt dat je recht hebt op een degelijk product. Het product moet een bepaalde periode meegaan, ook wel de levensduur van een product. Mocht het product binnen deze periode kapot gaan, heb je als consument recht op een nieuw product of gratis reparatie. YourMacStore houdt zich niet aan deze wet en weigert mijn product te repareren of te vervangen. Kortom raad ik het ten zeerste af om een product af te nemen bij deze onbetrouwbare partij.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van mijn review, kunt u gerust contact met mij opnemen via yhoogewoning@gmail.com.

Noud

Najaar 2020 heb ik een iMac 27” aangeschaft bij YourMacStore. De scherpe prijs was voor mij toen doorslaggevend bij de aankoop. Hier heb ik echter tot op de dag van vandaag spijt van.

In...

In de eerste weken viel mijn iMac spontaan uit, meerdere keren per week. Dit probleem blijft zich sinds die tijd regelmatig voordoen op een apparaat van duizenden euro’s.

Onder garantie heb ik de iMac tweemaal laten repareren. Hieruit kwam meteen naar voren dat er iets in de hardware niet goed zit, maar wat precies is onduidelijk. Het lijkt of er op de gok onderdelen worden vervangen, want het probleem blijft zich voordoen. In beide gevallen ben ik mijn iMac 2-3 weken kwijt geweest. Dit is op z’n zachtst gezegd problematisch als je er ook dagelijks op thuiswerkt.
Na beide reparaties heb ik contact gehad met Apple support. Zij gaven aan dat het een hardware probleem is en er wordt geadviseerd het apparaat bij YourMacStore onder de garantie om te ruilen voor een nieuw exemplaar.
YourMacStore wil hier niets van horen. Ze willen het apparaat voor een derde keer laten repareren. Dit zou betekenen dat ik de iMac dan weer drie weken kwijt ben. Een vervangend apparaat kan YourMacStore niet aanbieden, terwijl dit volgens het consumentenrecht wel aangeboden zou moeten worden wanneer je hinder ondervindt van een reparatie. Ik ben het inmiddels helemaal zat en enorm teleurgesteld over de niet klantgerichte houding van YourMacStore.

YourMacStore’s communicatie verloopt erg traag en alle problemen worden afgeschoven op andere partijen: vertraging bij de levering komt door Apple, vervanging door een nieuw apparaat gaat Apple over, reparatie is de verantwoordelijkheid van Microfix, etc.
Je merkt in alles dat YourMacStore geen enkele moeite doet voor haar klanten en niet meedenkt in oplossingen.

Ik bestel nooit meer iets bij YourMacStore en zou het ook niemand aanraden.

Cor S

Zeer vriendelijke klantenbenadering. Doen wat ze toezeggen. Komen zeer betrouwbaar over!

TJ

Trage levering, geen communicatie.
Trage levering, geen communicatie.
Het ging al mis bij het bestellen: ik wilde met Amex betalen, maar kreeg een vreemde foutmelding. Yourmacstore gaf het advies het eens met Chrome te proberen ipv Safari. Vreemd, voor een Mac specialist. Maar ja... Toen Chrome dezelfde fout gaf, bleek Yourmacstore geen Amex te accepteren. (dit staat nergens op de site).

Op 19 oktober besteld. Inmiddels is het 26 oktober, en vandaag zal de Macbook Pro dan eindelijk geleverd worden.
"vóór 23:59 besteld, morgen in huis" kun je als slogan wel van Coolblue jatten, maar daarmee maak je het nog niet waar.

Niet dat je over de levering geïnformeerd wordt, natuurlijk. Ik heb afgelopen weer een keer of 4 met ze aan de telefoon gehangen. Uit dat contact krijg je de indruk dat het de heren geen barst interesseert dat je op je zending wacht. Ze komen sowieso niet betrokken over.

Als dan uiteindelijk het product verzonden wordt, krijg je geen Track en Trace code toegezonden. Met als gevolg dat ik niet thuis was toen het pakket geleverd werd. En zonder deze code kun je ook niet navragen bij Post.nl waar je pakket is.
Uiteindelijk heb ik de track en trace code gevonden, ergens op de site van yourmacstore.

Dit bedrijf is mogelijk goed in dozen schuiven.
Maar de communicatie is belabberd (die ontbreekt volledig).
Ga op cursus klanttevredenheid, yourmacstore.

Dit was mijn eerste en laatste keer dat ik zaken met ze gedaan heb.

Danny Vonk

Dit is met stip het meest beroerde bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad!

Dit is met stip het meest beroerde bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad!

Op donderdag 16 juli ruim voor 17.00 uur een Macbook Pro besteld voor bijna €3000,-. Op de site werd aangegeven dat de bestelling de volgende dag in huis zou zijn.

De volgende dag herhaaldelijk telefonisch contact gehad met YourMacStore om te vragen waar mijn bestelling bleef en of ik deze nog volgens afspraak ging ontvangen. Bij ieder gesprek kreeg ik enkel vage antwoorden maar geen uitsluitsel over het wel of niet ontvangen van de bestelde Macbook Pro. Omdat ik hier een erg slecht gevoel bij kreeg maar besloten mijn bestelling te annuleren. De bestelling werd telefonisch geannuleerd maar helaas stuurt YourMacStore geen bewijs hiervan. Overigens wordt de bestelstatus op de website ook niet actief bijgewerkt.

Ondanks het annuleren van mijn bestelling heeft YourMacStore besloten mij toch een Macbook Pro op te sturen (waar gaat het allemaal mis in jullie communicatie???). Deze heb ik geweigerd omdat ik reeds een Macbook Pro voor een mooie prijs bij Apple zelf heb gekocht (slechts enkele Euro’s duurder dan bij YourMacStore dus wellicht een tip voor potentiele klanten van YourMacStore: bespaar je de frustratie en koop ergens anders…).

Sinds het moment van annuleren zijn we inmiddels ruim anderhalve week en vele telefoontjes verder en heb ik mijn geld nog niet terug. YourMacStore zegt de Macbook Pro nog niet te hebben ontvangen terwijl DHL aangeeft het pakket afgeleverd te hebben bij de verzender. Wie de daadwerkelijke verzender is weet ik niet want er wordt altijd vaag gedaan over ‘het magazijn’.

Ik heb nu sterk het gevoel met een stel oplichters/amateurs te maken te hebben en mijn geduld begint inmiddels op te raken.