YourCon

Broos Verspreidingen B.V.

YourCon heeft voor ons een mooie website en webshop opgezet. Erg tevreden over de service. Altijd snel bereikbaar. Bij problemen wordt dit direct opgelost. Denkt met je mee. Een absolute aanrader.

snelle service
klantgericht

denkt met je mee
goed bereikbaar

Slagerij Lunenburg

We hebben YourCon gevonden via internet.
We hebben voor Sander gekozen omdat hij goed met je mee denkt en je direct helpt als dat nodig is. Sander is gewoon heel goed in zijn werk!

Rickwandafwerking

Via M.van Harlingen kwam ik bij Sander terecht heb hem uitleg gegeven over hoe en wat ik wil
sander is aan de slag gegaan en heeft mij steeds de feedback gegeven over het resultaat niets is...

- klantvriendelijk
- geduldig.
- goed bereikbaar.
- heeft verstand van zaken.
- behulpzaam
- prettig me om te gaan

Lettercompany EPS

Heel erg tevreden

Sterke punten van YourCon

Sander denkt met je mee en komt met goede en leuke suggesties. Het is bij ons best een lang proces geweest en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Hij heeft veel geduld en reageert supersnel op mailtjes en vragen. Echt een topper!

CARBONRACING

Ben erg blij met het resultaat, een mooie website www.CARBONRACING.NL

Sterke punten van YourCon

* visueel mooie site om te zien
* goede adviezen over inrichting van website & marketing
* prettig samenwerken

Verloskundigenpraktijk Zus en Zwanger

Sander heeft voor onze verloskundigenpraktijk erg goed werk afgeleverd. Is ook bereikbaar buiten kantoortijden wat voor ons erg belangrijk is! We zijn heel tevreden met het resultaat.

Sterke punten van YourCon

Klantgericht, sluit goed aan bij de betreffende doelgroep, overlegt alles, reageert zeer snel op mail/telefonisch contact. Geen vraag is teveel.

het kabinet

Ervaren als zeer positief

Sterke punten van YourCon

staat gelijk klaar ziet wat wij bedoelen en voert uit

Duende Uitvaartbegeleiding

Sander heeft de technische kennis en is zeer bereidwillig mee te denken met hoe de website eruit moet komen te zien.
Hij werkt snel en houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Sterke punten van YourCon

Er wordt heel snel gereageerd op vragen/verzoeken die je per mail aan Sander stelt.

Manuela / Zorghulpmiddelenoutlet

Omdat de oude webshop niet meer voldeed hebben wij door Yourcon een nieuwe webshop laten maken. Wij zijn hier heel tevreden mee en zijn nu direct vindbaar in Google.

De Vooruitplanners

Geweldige dienstverlening!

Sterke punten van YourCon

Yourcon levert op tijd, kwalitatief boven verwachting, innovatief en denkt altijd mee met zijn klanten.