Lija

De basiscursus is een echte aanrader! Rensina weet haar kennis heel goed over te brengen. Goede sfeer en volop ruimte voor vragen. Heerlijke traktatie tussendoor en zelfs een verrassing gekregen na... De basiscursus is een echte aanrader! Rensina weet haar kennis heel goed over te brengen. Goede sfeer en volop ruimte voor vragen. Heerlijke traktatie tussendoor en zelfs een verrassing gekregen na de workshop. Het was top!

Bob

Betalen de rekeningen niet

Your Daily tea cup

Voor de 2de keer nu dat de bestelling langer dan een maand op zich laat wachten. Ik probeer contact te zoeken via email maar er wordt niet gereageerd. Jammer , het valt me erg tegen.

Reactie Your Daily Tea Cup:

Hallo, vreemd ik heb uw mailtje niet ontvangen. Misschien was het tijdens onze mail/shop storing. Ik heb even een reactie per mail verzonden zodat we het samen kunnen oplossen!

Mike

Verkopen onbetaalde producten. Reageren niet redelijk en tijdig. Algehele vreemde gang van zaken. Er zijn betere alternatieven.

Kim

Gaan absoluut niet netjes om met leveranciers! Vrijwel iedereen wacht al 2 jaar op betaling en komen alleen maar met smoesjes of je word geblokkeerd of genegeerd. Niet netjes!

Karen de Groot

Geen communicatie. Ik wacht al ruim anderhalve maand op mijn bestelling. Alles stond op voorraad op de site, maar na 2 weken kreeg ik 2 smaken thuis bezorgd en nu wacht ik dus al ruim anderhalve... Geen communicatie. Ik wacht al ruim anderhalve maand op mijn bestelling. Alles stond op voorraad op de site, maar na 2 weken kreeg ik 2 smaken thuis bezorgd en nu wacht ik dus al ruim anderhalve maand op de rest van mijn bestelling en ik kan ze niet bekijken, al 3 emails gestuurd en op Instagram ren dm gestuurd, er komt niks terug. Waardeloze service! Ik beveel dit bedrijf absoluut niet aan. Ik ga liever ergens anders thee kopen waar het wel geleverd wordt of op het minst mailtje komt met een geschatte leverdatum.

Reactie Your Daily Tea Cup:

Hallo, Jammer dat je dit zo ervaren hebt! Maar als het goed is hebben we nav de mail en dm actie ondernomen en hebben we het samen opgelost.. Wie weet tot ziens als onze voorraad weer op peil is.... Hallo, Jammer dat je dit zo ervaren hebt! Maar als het goed is hebben we nav de mail en dm actie ondernomen en hebben we het samen opgelost.. Wie weet tot ziens als onze voorraad weer op peil is. Helaas zijn er vanwege de situatie in de wereld leverproblemen ontstaan waar wij helaas ook niet veel aan kunnen doen!

Kirsten

Slechte communicatie over niet geleverde producten. Wacht al weken op de cake wish en Sunny citrus terwijl gezegd werd dat dezelfde week nog verstuurd ging worden.

De kwaliteit van de...

De kwaliteit van de producten is echt goed. Alleen geen peil op te trekken wanneer je de producten krijgt. Nog geen andere winkel gevonden met deze lekkere soorten thee.

Reactie Your Daily Tea Cup:

Hallo Kirsten, Dat klopt, hier hebben wij ook contact met je over gehad en volgens mij is dit nu samen opgelost. Helaas hebben wij gezien de omstandigheden nav corona nog steeds te maken met... Hallo Kirsten, Dat klopt, hier hebben wij ook contact met je over gehad en volgens mij is dit nu samen opgelost. Helaas hebben wij gezien de omstandigheden nav corona nog steeds te maken met leveringsproblemen en daardoor krijgen wij soms een deel of niet binnen. Helaas kunnen we hierdoor niet werken zoals je van ons gewend bent. Jammer van je 1 ster, want we zijn wel blij om te horen dat je onze thee de allerlekkerste vindt! We duimen dat alles snel weer geleverd is.

Cindy

Veel keuze, goede levering en mooie verpakking met nodige uitleg wanneer bestelling toch niet volledig is

Janneke

Leuke fysieke winkels, zeer uitgebreide webshop, leuke cadeautjes om te versturen voor allerlei gelegenheden, interactieve workshops en het allerbelangrijkste: heerlijke theeën!

Ano

De thee abonnement is niet echt een peil op te trekken wanneer je je product nu krijgt.

Reactie Your Daily Tea Cup:

Hallo, Dat klopt, hier hebben wij ook over gemaild naar jullie toe en uitgelegd waarom hij vertraging had. En daarbij heb ik er vervolgens een extra feestelijk pakketje van gemaakt. Nu alles bij ons... Hallo, Dat klopt, hier hebben wij ook over gemaild naar jullie toe en uitgelegd waarom hij vertraging had. En daarbij heb ik er vervolgens een extra feestelijk pakketje van gemaakt. Nu alles bij ons weer op orde is zullen wij weer zoals afgesproken in de laatste week van de maand verzenden.