Anouk

De thee is lekker, je ontvangt het alleen niet.

De thee is lekker, je ontvangt het alleen niet.

In september thee besteld, samen met de adventkalender omdat dit vorig jaar zo goed bevallen is. Helaas werd mijn losse thee niet verzonden en bleek ik - zonder bericht - te moeten wachten tot deze samen met de adventkalender in december verzonden zou worden. Niet dus. Adventkalender op 1 december gehad, maar de andere thee die ik los erbij had besteld nog steeds niet. Veel gemaild, geven geen reactie. Uiteindelijke reactie dat de thee niet op voorraad zou zijn, ook al staat op de website van wel. Dit ook weer teruggemaild, weer geen reactie. De website is ook niet aangepast. Vreemde gang van zaken. Erg zonde dat dit zo gaat. Ik hoop ooit nog mijn thee te krijgen, maar heb er een hard hoofd in. Ik zal hier zeker niet weer bestellen. Ze hebben hun zaken niet op orde en de klantenservice is ver te zoeken.

Rick/ Galican agilitymateriaal

Eigenaar Wim Bos is een oplichter. Sponsort toestellen aan een hondenschool maar betaald niet zijn rekening aan de leverancier.
Mooi weer uithangen met iemand anders zijn centen.

Sweet Surprise

Oplichters, ze betalen hun rekening niet.

Janke Bleeker

Geen levering, geen reactie op meerdere mails en verzoek voor geld retour wordt compleet genegeerd.

Alice

Ik zou hier zeker niet weer bestellen. Slechte communicatie, groot deel van bestelling ontbreekt en nog steeds (2 maanden later) geen geld terug. De voorraad op de website klopt niet waardoor je... Ik zou hier zeker niet weer bestellen. Slechte communicatie, groot deel van bestelling ontbreekt en nog steeds (2 maanden later) geen geld terug. De voorraad op de website klopt niet waardoor je uiteindelijk dus niet altijd je bestelling geleverd krijgt. Je moet hier zelf achteraan en uiteindelijk stellen ze voor dat je je geld terug krijgt, maar dat komt gewoon niet. Ook daar moet je zelf telkens achteraan mailen maar geen reactie. Tot nu to heb ik dus nog steeds mijn geld niet terug. Zeer slechte klantenservice, hebben hun zaken niet op orde lijkt het.

Gerda

Waardeloos bedrijf. Zetten een telefoon nummer neerzodat je kan bellen maar opnemen ho maar. Heb nu mail gestuurd als ik daar dinsdag nog niks op heb gehoord sta ik bij ze in de winkel in Groningen.

Reactie Your Daily Tea Cup:

Hallo Gerda, Zoals inmiddels via meerdere wegen aangegeven hebben we een whatsapp nummer en deze wordt dan ook niet opgenomen. Ik heb inmiddels op je mail gereageerd. Het is op moment erg druk, we... Hallo Gerda, Zoals inmiddels via meerdere wegen aangegeven hebben we een whatsapp nummer en deze wordt dan ook niet opgenomen. Ik heb inmiddels op je mail gereageerd. Het is op moment erg druk, we zijn met een klein team en daardoor heeft het soms iets vertraging in onze reactie. We hebben helaas geen klantenservice zoals bol.com etc. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Fijne avond!

De specialist in statafels en horecatextiel

Jullie schrijven:

Jullie schrijven:

Jullie bestellen zelf op onze site tafels en textiel en kiezen voor kopen op rekening. Als wij volgens jullie geen social responsibility hebben in onze bedrijfsvoering, BESTEL DAN OOK NIET BIJ ONS !!!!!!!

Marianne

Begin oktober een bestelling gedaan, na 2 weken niks gehoord te hebben geinformeerd via de mail, een week later kwam er de reactie dat er problemen waren met de leverantie van de thee. Een klein... Begin oktober een bestelling gedaan, na 2 weken niks gehoord te hebben geinformeerd via de mail, een week later kwam er de reactie dat er problemen waren met de leverantie van de thee. Een klein deel van de bestelling ontving ik alsnog een week later.

Na 6 weken heb ik een mail gestuurd dat ik graag het geld van het niet geleverde deel van de bestelling terug wil hebben. Op dat verzoek kwam geen reactie.

De thee is echt super lekker! Maar de service en communicatie en het vertrouwen in een goede afhandeling van een bestelling is voor mij niet meer aanwezig.

De specialist in statafels en horecatextiel

Oplichters zijn het. Bij ons online tafels en textiel bestellen in 2021 en nooit betalen. Nu zelfs uit handen gegeven aan incassoadvocaten en zelf dan komen ze met de meest vage smoezen en betalen... Oplichters zijn het. Bij ons online tafels en textiel bestellen in 2021 en nooit betalen. Nu zelfs uit handen gegeven aan incassoadvocaten en zelf dan komen ze met de meest vage smoezen en betalen ze niet.
Er zit niets anders op dan faillissement aan te vragen voor deze mensen. Dit zijn geen ondernemers maar oplichters.

Wilco

Onze leveranciers zijn member of Ethical Tea Partnership (improving the lives of tea workers and their environment) of hebben social responsibilty als kernwaarde in hun bedrijfsvoering. Iets wat... Onze leveranciers zijn member of Ethical Tea Partnership (improving the lives of tea workers and their environment) of hebben social responsibilty als kernwaarde in hun bedrijfsvoering. Iets wat wij, van Yourdailyteacup, ook erg belangrijk vinden en daarom hun rekeningen niet betalen!