Youfone

Youfone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Youfone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company488
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Youfone met 8.2/10. Gebaseerd op 488 ervaringen.
Prima (7/10)

HelaasYoufoneKlant
HelaasYoufoneKlant

Sterk in tot wanhoop drijven van klanten.

Het voorval was echt onacceptabel, en zo-ook de traagheid van de afhandeling / reactiesnelheid.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zo veel problemen gehad met vals factureren (gesprekken werden dubbel geteld). het heeft zo veel tijd gekost om dat recht te zetten, bizar! door het dubbel tellen waren de facturen torenhoog, omdat buiten de bundel woekerprijzen gelden..
fouten maken mag, maar dat .
ik heb aangifte gedaan bij de politie voor oplichting en een klacht ingediend bij consuwijzer, van de autoriteit consument en markt (acm). medeklanten: controleer jullie facturen!.

Mb
Goed (8/10)
Mb

Tot nu toe tevreden

Reactie Youfone:

Fijn om te horen dat je tevreden bent, bedankt voor de feedback! Groet, Bart

Score voor Youfone:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nu een aantal maanden gebruik ik youfone. en ik ben zeer tevreden. het is goedkoop, heeft een goed bereik, duidelijk met de betalingen. overstappen ging gemakkelijk met nummer behoud. het bel en dataplafond helpt bij het voorkomen van hoge rekeningen. gewoon goed allemaal. en met deze vriendendienst code krijg je ook nog €10 korting op je rekening. https://goo.gl/qguify .
ik zeg doen!.

Geen een

Alles!

Reactie Youfone:

Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt. Bedankt voor je feedback. Groet, Roos

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht, zij houden zich niet aan hun woord!.

Wvw
Wvw

alles

Bedankt voor je feedback. Groet, Bart

Blijf weg hier.

Jarno r
Jarno r

Ik ben nooit buiten mijn bundel, dankzij de instelbare plafonds. Ook mijn 3G snelheid is best snel

Fijn om te horen dat je tevreden bent Jarno! Groet, Roos

Gewoon goed.

Henk
Henk

Misleidende marketing zowel op site als op doorverwijspaginas. Pas via telefoongesprek met klantenservice komt de aap uit de mouw. Buiten belbundel binnen belplafond elke maand 33 minuten voor 10 euro, dat geld ben je dus sowieso kwijt.

Laat mensen gewoon een belplafond instellen van 0 euro, in plaats van minimaal 10 euro, waar je dan 33 minuten voor krijgt.

Reactie Youfone:

Helaas bieden we geen belplafond onder de €10 aan, wellicht dat dit in de toekomst nog veranderd. Bedankt voor je feedback! Groet, Roos

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Misleidend belplafond. 4 euro voor 100 minuten met belplafond, neen 14 euro voor 133 minuten met belplafond. misleidende website en belplafond is echt gemeen en kan pas vanaf 10 euro ingesteld worden, daar krijg je dan 33 minuten voor. buiten belbundel binnen belplafond elke maand 33 minuten voor 10 euro, dat geld ben je dus sowieso kwijt. ik heb drie kinderen en dacht dat dit goede provider zou zijn om de belkosten te beperken. ik heb alles binnen de 14 dagen terug gestuurd. echt zonde van de moeite.

Reactie Youfone:

Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt, graag helpen we je verder bij de klantenservice. Kun je de klacht daar nogmaals neerleggen? Groet, Bart

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht. voor 2 kinderen een sim-only abonnement afgesloten met 1250 mb. torenhoge rekeningen vanwege vermeend buiten de bundelgebruik. telefoon van de jongste is nog maar amper gebruikt, ligt praktisch altijd thuis. zit nog op de basisschool en zijn telefoon gebruikt hij dus vrijwel alleen thuis. toch zou hij in twee weken tijd al meer dan 1600 mb verbruikt hebben. .
bij de oudste zoon werd na 90 euro overschrijding 3g geblokkeerd, maar heeft toch nog weer 40 euro extra kosten gemaakt, terwijl hij geen data meer kan verbruiken. met de klantenservice gebeld, ja zou toch aan onze wifi liggen.

Johan
Zeer slecht (2/10)
Johan

Nfc chip verstrekken

Bedankt voor je feedback Johan. Groet, Roos

Score voor Youfone:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Voor het betalen met je ov schip moet je een nfc chip hebben, helaas maar youfone vestrekt deze chip niet. slechte zaak.

Patrick
Patrick

klantenservice - samenstelling belbundels in combinatie met data - goede nieuwsbrieven - betrouwbare informatie

Reactie Youfone:

Hi Patrick, fijn dat je zo lang al zo tevreden bent! Bedankt voor je reactie, groet Michael

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb al verschillende providers mee gemaakt - maar na 2 jaar nog steeds de beste ervaringen met youfone. géén kleine lettertjes; erg duidelijke bundels; zeer goede en vriendelijke klantenservice, zowel qua mail als aan de telefoon. je voelt je serieus genomen en het voelt allemaal erg professioneel aan. ik heb een heel goed gevoel bij youfone en ik kan hem dan ook aan iedereen aanbevelen.

Snel en goed geregeld

Reactie Youfone:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, hartelijk bedankt! Groet, Michael

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super tevreden, aardige en goede klantenservice.

Bedrijfsinformatie

Youfone is een Sim Only aanbieder die gebruik maakt van het betrouwbare KPN netwerk. In 2015 zijn wij door de consumentenbond uitgeroepen tot een van Nederlands beste Sim Only providers, terwijl wij ook een van de goedkoopste zijn. De Sim Only abonnementen van Youfone zijn gericht op de op de nationale en internationaal georiënteerde beller in Nederland. De gebruiker heeft altijd controle over het abonnement met het bel- en dataplafond.
Adres
Postbus 23441