Youfone

7.5/10
7.6/10
7.7/10

K.baas

Alles overzichtelijk en makkelijk benaderbaar, prima bereik.

Alles overzichtelijk en makkelijk benaderbaar, prima bereik.

Waarom krijgen bestaande klanten de aanbieding niet, 10gb voor een tientje? Mvg

Martijn

Op zich prima maar recentelijk heb ik een vraag gesteld via de app maar na een week nog geen antwoord of reactie.

Makkelijk wijzigen, klantenservice aan de telefoon goed.

Reactiesnelheid op vragen via de app laat te wensen over

VRIENDELIJKE KLANTENSERVICE

ZEER DUIDELIJKE WEBSITE

NVT

Beste Klant,

Bedankt voor je bericht, maar ook je beoordeling!

Dijkerman & lammers

Begonnen met privénummer. Dit beviel goed en zo langzamerhand ook met de zakelijke nummers van 2 bedrijven overgestapt naar Youfone.

Duidelijke site, goede helpdesk en concurrerende tarieven

Wij hebben diverse accounts en inloggen is niet altijd even duidelijk

Beste meneer/mevrouw Dijkerman-Lammers,

Bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat alles naar je wens is, dit houden we graag zo. Mocht je later alsnog een vraag of opmerking hebben, dan vernemen we dit graag.

M. Wassenaar

Prima, goed bereik

Snelle afhandeling van de aanmelding

Beste meneer/mevrouw Wassenaar,

Hartelijk dank voor je beoordeling! Goed om te horen dat de snelle afhandeling naar wens is.

E.van der Wilt-Blok

Goed. Maar wij vinden het jammer te zien dat wij in maart 2018 beide voor de 3x keer een 2 jarig contract afsluiten. Dat de tarieven nu een stuk voordeliger zijn. Voorbeeld ik betaal € 13,00...

Goede ontvangst zowel binnen als buiten europa

Denk juist aan je vaste klanten daar moet je het van hebben. En onderstaande vragen moet ik allen beantwoorden als goed. Maar dat neemt niet weg dat wij het betreuren zo kort na het afsluiten van een nieuw contract we moeten zien dat het voordeliger kan.

Beste meneer/mevrouw van der Wilt-Blok,

Bedankt voor je beoordeling en review.

Vervelend om te horen dat je door een recente verlenging net een actie misloopt. Helaas is dit een van de risico's van het afsluiten van een 2-jarig contract, komt er een andere leuke actie voorbij, dan kun je hier geen gebruik van maken totdat je contract voorbij is. Dit kan ik helaas niet voor je veranderen, mijn excuses.

Vlijmen

.?weet ik niet

?weet ik niet

Beste meneer/mevrouw Vlijmen,

Bedankt voor je beoordeling en positieve bericht!

Quinn

Mijn ervaring met Youfone is correct.

Bij het continueren van mijn contract een aanbieding toesturen.

Beste mevrouw Zwaanenburg,

Bedankt voor je bericht en je feedback!

Zodra je contract bijna voorbij is, krijg je in jouw account automatisch een groene knop met 'verlengen' te zien. Hier krijg je dan alle recente acties te zien en kun je hieruit kiezen.

Quinn

We hebben al enkele jaren een abonnement voor onze 3 kinderen bij Youfone. Omdat Youfone tot nu toe goed beviel besloot ik zelf ook over te stappen. Op de dag dat mijn sim geactiveerd werd bleek er...

eenvoud

Iets meer flexibiliteit, zie bovenstaande ervaring

Beste meneer/mevrouw Wydh,

Bedankt voor je review! Vervelend genoeg kan ik helaas de voorwaarden van je contract niet teniet doen om je alsnog de actie te kunnen geven, mijn excuses voor je ongemak.

Quinn

Beetje dubbel. Van de aanbieding van het 10 jarig bestaan kon ik geen gebruik maken. Viel toch weer een paar euro duurder uit. Ook de optie met meer belminuten stond er niet bij. Gevolg. Met...

Ja. Kostenoverschrijdingen

Wat dacht u van klantgerichtheid?

Beste klant,

Bedankt voor je bericht!

Uiteraard bekijken we de betreffende factuur en je bundels alsnog graag met je, misschien is er een mogelijkheid hoe we je alsnog kunnen helpen of tegemoet komen. Mijn advies is om even met onze klantenservice contact op te nemen. Excuses voor je ongemak.