Reviews

Youfone

7.5 / 10
1526 beoordelingen
Schrijf beoordeling

81% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
7.5/10
Info over verloop order
7.5/10
Snelheid levering
7.9/10
Bestelgemak
8.1/10
Klantvriendelijkheid
7.5/10
Informatie op de website
7.4/10

1526 Reviews

Jasper
1/10

Ga niet in zee met deze maffia. Je moet zelf achter alles aangaan en ze laten je 3 weken wachten op internet om dan te melden dat het nog makkelijk 3 weken kan duren. Als je dan annuleert komen ze...

Sterke punten

Niks

Verbeterpunten of tips

Doek alles maar op en begin opnieuw

Reactie Youfone:

Beste Jasper,

Hartelijk dank voor je inhoudelijke feedback, dit stellen we zeer op prijs.

We nemen je toelichting mee ter verbetering van de dienstverlening.

Groet,
Bart


Gerard
1/10

WAAR-DE-LOOS!!! TV pakket is verschrikkelijk slecht! Haperende beelden, audio/video niet synchroon, opnemen/terugkijken werkt slecht. Troep is het! Geen Discovery/History/Eurosport o.a. Zappen gaat...

Sterke punten

HAHAHAHAHA Sterke punten? Serieus? Geen ENKELE!!

Verbeterpunten of tips

Mijn abonnementsgeld terugstorten!

Reactie Youfone:

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor je bericht.
Op basis van de door jou ingevulde informatie heb ik je klantgegevens gevonden en moet ik constateren dat er tot op heden geen contact is geweest met de klantenservice inzake een storing. Dat is bijzonder om te vernemen, want graag lossen we dit op.

Mail ons even: support@youfone.nl
Of bel ons: 088-2229222

Ik weet zeker dat we dit samen kunnen oplossen.

Groet,
Roos


R. van den Hoek
2/10

Youfone waarschuwt je niet als je databundel op is. Ze laten het lekker gewoon doorlopen en rekenen je dan 1 euro per MB in het buitenland. Je kan het wel online instellen, maar moet dan 50 cent...

Sterke punten

Niet kunnen vinden

Verbeterpunten of tips

Neem je klanten serieus en behandel ze niet als een cashcow. Wees transparant in je aanbod en misbruik je klanten niet om wat extra te verdienen op korte termijn.

Reactie Youfone:

Beste Klant,

Graag verzoek ik je om je klantnummer zodat wij je ervaring met onze service kunnen toetsen en verbeteren. Wellicht kunnen we zelfs je klacht oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Laura
Youfone.nl


Jolanda
2/10

Zeer slecht! Terug kijken functie werkt niet! Dan hapert het beeld. Beeld en geluid loopt vaak niet gelijk, vrij frustrerend kijken.
Veel zenders missen, die KPN wel aanbiedt. Dus ze...

Reactie Youfone:

Beste Klant,

Graag verzoek ik je om je klantnummer zodat wij je ervaring met onze service kunnen toetsen en verbeteren. Wellicht kunnen we zelfs je klacht oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Laura
Youfone.nl


Anoniem
1/10

SLECHT

Sterke punten

0

Verbeterpunten of tips

Alles, vooral service

Reactie Youfone:

Beste Klant,

Graag verzoek ik je om je klantnummer zodat wij je ervaring met onze service kunnen toetsen en verbeteren. Wellicht kunnen we zelfs je klacht oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Laura
Youfone.nl


Edwin Van Den Beukel
3/10

Wij hebben een opnamepakket maar van alles wat we opnemen staat het einde van het programma er niet op. Ook mis ik discovery tussen mijn zenders.

Sterke punten

Nvt

Verbeterpunten of tips

Menu is gecompliceerd

Reactie Youfone:

Beste Klant,

Graag verzoek ik je om je klantnummer zodat wij je ervaring met onze service kunnen toetsen en verbeteren. Wellicht kunnen we zelfs je klacht oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Laura
Youfone.nl


Gbhj Hagels-Greutink
2/10

Echt vreselijk! Niet doen!
Ik ben voor twee jaar lang veroordeeld tot haperende tv en internet.
Na je aanvraag word je een maand later aangesloten, terwijl je 15 dagen...

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

weekend ook bereikbaar zijn.

Reactie Youfone:

Beste Klant,

Graag verzoek ik je om je klantnummer zodat wij je ervaring met onze service kunnen toetsen en verbeteren. Wellicht kunnen we zelfs je klacht oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Laura
Youfone.nl


Anoniem
1/10

Vooraf betaalde aansluitkosten betalen zij niet terug na stopzetten internet aanvraag.

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

een klantenservice

Reactie Youfone:

Beste Klant,

Graag verzoek ik je om je klantnummer zodat wij je ervaring met onze service kunnen toetsen en verbeteren. Wellicht kunnen we zelfs je klacht oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Laura
Youfone.nl


Prins
1/10

Kreeg 2 dagen voor aansluiting internet te horen dat er geen glasvezel internet geleverd kon worden. Dit had KPN al weken van te voren gemeld aan youfone. MIjn oude internet had ik al opgezegd wat...

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

ja failliet gaan

Reactie Youfone:

Beste Klant,

Graag verzoek ik je om je klantnummer zodat wij je ervaring met onze service kunnen toetsen en verbeteren. Wellicht kunnen we zelfs je klacht oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Laura
Youfone.nl


Wij. Klunder
9/10

Alles heel goed gegaan met overstappen alles prima geregeld

Sterke punten

Internet verbinding zoals beloofd

Verbeterpunten of tips

Netflix app en radio zou het plaatje compleet maken

Reactie Youfone:

Beste meneer/mevrouw Klunder,

Hartelijk dank voor je bericht! Dit stellen we op prijs.

We nemen je feedback mee, en kijken naar een optie tot Nexflix/radio applicaties.

Groet,

Roos