Youfone

Youfone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Youfone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company538
7.9/10
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Youfone met 7.9/10. Gebaseerd op 538 ervaringen.

Voldoende (6/10)

Indicatie van wachttijd vermelden als je de klantenservice belt of het aantal wachtenden voor je aangeven,

Score voor Youfone:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Over het algemeen erg tevreden over youfone. het bellen naar de klantenservice is echt geen aanrader. het bandje vermeldt dat de wachttijd langer is dan gebruikelijk....onnutige informatie, want ik bel echt niet elke dag. tip aan youfone : geef een indicatie van de wachttijd of zeg hoeveel wachtenden er voor me zijn, dan kan ik zelf de keuze maken of ik het later nog eens wil pproberen. op vragen via de mail wordt binnen de aangegeven tijd gereageerd....maar wie wil in onze 24uurseconomie nu drie werkdagen wachten op antwoord?.

Wout

De kosten voor buiten je bundel gaan zijn schandalig hoog. data plafon staat van zich zelf uit en moet door de gebruiker handmatig worden ingeschakeld. een zeer bijzondere manier om met je klanten om te gaan..

Slecht (3/10)

Simpele website.

Beter aanbod.
Informatie op website klopt niet.

Score voor Youfone:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Was goed, maar nu zo inflexibel als een gewone provider. eu bundels, extra mb's, tijdelijke wijzigingen - kan allemaal niet meer. waarschijnlijk teveel geld uitgegeven aan hun reclamespotjes. we zijn weg zodra we kunnen!!.

D.M. Drost-Post
Uitstekend (10/10)
D.M. Drost-Post

Alles werkt altijd prima, de rekening en het betalen, een pluim

gaat goed zo

Score voor Youfone:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben nu per 1 november, weer toe aan een nieuw abonnement...ben nu erg aan het zoeken, wat ik zal doen, ben al 4 jaar bij youfone...nooit geen klachten gehad..
maar ik vind het wel moeilijk om een nieuwe telefoon te kiezen, ik heb nog zo'n kleine lg van 4 jaar geleden, ik heb een abonnement van 250 belminuten en 1 gb. ik wil gewoon een grotere telefoon.

prijs en afhandeling

update dataverbruik terwijl in het buitenland

Score voor Youfone:4.5/5

Uitstekend!.

prijs en afhandeling

update data terwijl in het buitenland

Score voor Youfone:4.5/5

Tot nu toe perfect.

Uitstekend (10/10)

Snelle, duidelijke en goede informatie en levering.

nvt

Score voor Youfone:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle, duidelijke en goede informatie en levering. .
omzetten van nummerbehoud ging ook snel en zonder problemen!.

Onvoldoende (4/10)

Telefoon opnemen!

Score voor Youfone:2/5

Telefonisch niet bereikbaar.

Onacceptabel (1/10)

niet meer mensen oplichten

Score voor Youfone:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechtste provider ooit. rekenen extreem hoge kosten voor buiten bundel internet. 100 mb is dan namelijk 10 euro. bovendien krijg je geen melding als je aan de mb's van je abonnement zit. .
ook verhogen ze facturen nadat de periode is afgelopen zonder uitleg. klantenservice doet alsof dit normaal is. .
bovendien kost kijken van een video van ongeveer 20 min meer dan 700 mb! wat bij andere providers rond de 250 mb is.

Youfone 1 beoordeling

Youfone verdient zijn geld met de torenhoge kosten die in rekening worden gebracht bij het overschrijden van de bundels. het automatisch waarschuwen en uitschakelen van de service staat standaard uit en moet door de gebruiker handmatig worden aangezet. de enige reden hiervoor is natuurlijk dat youfone hoopt dat hun klanten buiten hun bundel gaan. ik vind dit echt geen manier van zaken doen!.

Bedrijfsinformatie

Youfone is een Sim Only aanbieder die gebruik maakt van het betrouwbare KPN netwerk. In 2015 zijn wij door de consumentenbond uitgeroepen tot een van Nederlands beste Sim Only providers, terwijl wij ook een van de goedkoopste zijn. De Sim Only abonnementen van Youfone zijn gericht op de op de nationale en internationaal georiënteerde beller in Nederland. De gebruiker heeft altijd controle over het abonnement met het bel- en dataplafond.
Adres
Postbus 23441