Youfone

Youfone Ook benieuwd naar feedback over de webshop Youfone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company604
7.8/10
87 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Youfone met 7.8/10. Gebaseerd op 604 ervaringen.

R. Brands
R. Brands

supportdesk, vriendelijk correct, gewoon goed, zoals je geholpen en behandeld wil worden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb 2 maand-abonnementen voor onze dochters, sinds een jaar of 3. nooit geen problemen,. gisteren gemaild met supportdesk (milou) internet op de mobiel van onze oudste werkte niet, zij is momenteel op vakantie in mallorca. na 2 mailtjes over en weer blijkt dat we zelf instellingen verkeerd hadden staan op mijnyoufone. hersteld door milou, prima service, geen verwijten, echt top!! bedankt namens ons allen en het bijzonder de vakantievierende dochter. gr. r. brands oss.

Nely Bey
Nely Bey

Je kan het net zo duur maken als je wilt, dus voor iedereen is er wat.
ik belde
iets

Reactie Youfone:

Hi Nely, hartelijk dank voor je bericht! Fijn dat alles naar je wens is. Groet, Quinn

Score voor Youfone:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De mensen zijn er zeer vriendelijk, en altijd wordt je er netjes geholpen.

Babs van Weelden
Babs van Weelden

Hi Babs, bedankt voor je positieve review! Groet, Quinn

Tot nu toe prima.

Matig (5/10)

nee had al een mobiel en heb gewoon velrengd via deze provider. deed dit voorheen via algebeld.nl maar zag er niets leuks tussen

nog geen idee

Reactie Youfone:

Bedankt voor je feedback! Graag helpen we je er nog mee verder, kun je jouw vraag bij onze klantenservice stellen? Groet, Quinn

Score voor Youfone:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Iha positief maar vind t vreemd dat ik mijn eigen profiel vanuit kantoor wel kan benaderen op de pc maar prive niet terwijl ik in beide omgevingen beschik over een windows 10 pc.

KPN netwerk
Ruime bundels
Prijs
1 maand abonnement

De Youfone app laat je data verbruik niet up to date zien. Ze verversen dat 1 a 2 keer per dag. Dat is niet meer van deze tijd!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerst was is wat terughoudend. een goede vriend heeft mij over de streep getrokken. ik ben ronduit erg tevreden. goede netwerk, bundel en prijs verhouding. ik raad het jullie ook aan.

H. vd Werff

Super! mijn zoon is nu met school in londen, hij meldde mij dat 3g niet werkte op zijn telefoon. ik heb vanmorgen gebeld en een uiterst aardige mevrouw had direct door wat er aan de hand was: ios update van zijn iphone heeft de instellingen verkeerd aangepast. stapsgewijs vertelde de mevrouw wat hij moest doen. ik heb dit aan mijn zoon doorgegeven en 3g werkt weer naar behoren. tevens gaf de mevrouw nog goede tips voor zijn abonnement en de terugreis met de boos ivm gebruik 3g. ik vond dit al met al heel klantvriendelijk!.

Wim van Seggelen
Wim van Seggelen

Zie boven

Allemaal dezelfde taal spreken.de ene operator zegt niet vervangen terwijl de andere oprrator dit wel nodig acht.

Reactie Youfone:

Beste Wim, bedankt voor je feedback! Fijn dat alles nu naar wens is. Groet, Quinn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In eerste instantie probleem niet opgelost. er was een n poort stuk en er werd besloten om poort 2 te gebruiken ipv de box te wisselen. verder vriendelijke en bereidwillende service. voorstel een sterke box te sturen kan ik goed waarderen.

Marianne
Voldoende (6/10)
Marianne

Goedkope aanbiedingen

Als je al jaren klant bent en je simkaart is stuk of je moet een nieuwe dat er weer 15 euro voor gevraagd wordt vind ik geen service.

Reactie Youfone:

Hi Marianne, bedankt voor je feedback! Als je als trouwe klant inderdaad je contract verlengt krijg je van ons een simkaart helemaal gratis. Dit mag je best bij de klantenservice even aangeven, dan bespreken we samen de opties. Groet, Quinn

Score voor Youfone:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voldoende, tot nu toe makkelijk.

neen

langere telefonische bereikbaarheid

Reactie Youfone:

Bedankt voor je positieve bericht en de feedback, we nemen het zeker mee! Groet, Quinn

Redelijk ervaring..
telefonische bereikbaarheid is beperkt alleen op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur in die tijd ben ik aan het werk..

Thep
Thep

Prima helpdesk altijd goed geholpen

Uit Buitenland bellen naar helpdesk moet uit mn bundel. Dat zou anders kunnen. Er is hieronder geen plek voor niet van toepassing aangezien ik al 4 jr klant. ben dat ligt echter aan het enquete bedrijf niet aan youfone

Hi Thelp, bedankt voor je positieve feedback! Groet, Quinn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima helpdesk en over het geheel genomen qua verbindingen prima te spreken.

Bedrijfsinformatie

Youfone is een Sim Only aanbieder die gebruik maakt van het betrouwbare KPN netwerk. In 2015 zijn wij door de consumentenbond uitgeroepen tot een van Nederlands beste Sim Only providers, terwijl wij ook een van de goedkoopste zijn. De Sim Only abonnementen van Youfone zijn gericht op de op de nationale en internationaal georiënteerde beller in Nederland. De gebruiker heeft altijd controle over het abonnement met het bel- en dataplafond.
Adres
Postbus 23441