Youfone

8.1/10
7.5/10
7.4/10

Elise

Snelle levering, duidelijke informatie. Het verbruik is goed bij te houden via de app. Verder is het abonnement eenvoudig en snel aan te passen. Dit heb ik namelijk gedaan. Je krijgt een bevestiging...

Duidelijke app, snelle levering.

Tijdens aanschaf zijn de abonnementen veranderd. In de app staan nu de oude EN de nieuwe. Misachien handig dat er 1 wordt gekozen.

Elise

Duidelijke site, snelle levering, abonnement eenvoudig aan te passen,bevestiging van aanpassig en maand erna gaat het in. Duidelijke app waarin verbruik wordt bijgehouden.

Snelle levering, duidelijke app.

Na aanschaf zijn abonnementen veranderd. Nu staan in de app bij mijn account de oude en de nieuwe abonnementen. Hier kan beter gekozen worden voor 1. De oude of de nieuwe.

Ria van Brakel-Massop

Heel tevreden

toestel in telefoonwinkel Bennekom gekocht en een abonnement bij jullie afgesloten

geen verbetering nodig. wordt er altijd heel goed en vriendelijk geholpen

Alleen maar goede ervaringen zolang we klant zijn

alles is zeer duidelijk , laat geen vragen open als je iets wilt weten

Robert Rodriguez Garcia

Nooit problemen gehad met de verbinding van mijn telefoon.

Louisa Meenks

Goed bereik en een zeer scherpe prijs. Een aanrader! In drietal woorden omschreven

Goede prijs-kwaliteit verhouding !

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prima klantenservice, lage prijzen

Prijzen zeer aantrekkelijk
Gemakkelijke MijnYoufone

Klanten die langer een abonnement hebben en willen verlengen een extra korting aanbieden

JM Arp

Prijs/ kwaliteit verhouding is in orde

prijs

nvt

Prima, eerst een maandabonnement genomen om ervaring op te doen en gezien de ervaring na twee maanden omgezet in een twee jarig abonnement.

Goedkoop in vergelijking met andere abonnementen.

Fair use policy zou verruimd kunnen worden zoals bij 10 gb data ook echt 10 gb data in buitenland, i.p.v. 8 gb.

Mark

Zeer tevreden, nu voor het tweede jaar een lidmaatschap genomen, deze keer een andere met extra mobiel internet. Vervolgens ook nog voordeliger en het internet is net zo goed als dat van elk ander....

Voordelig en overzichtelijk.

Niet zover ik weet.