Youfone

7.9/10
8.1/10
7.4/10

Loes van de Wetering

Ik ben blij met zowel de prijs als de kwaliteit van mijn abonnement

Ja ik heb omdat ik al klant was bij het overzetten van mijn abonnement kunnen onderhandelen waardoor ik geen nieuwe afsluitkosten hoefde te betalen.

Beste Loes,

Bedankt voor je positieve review! Dit stellen we zeer op prijs.

stefan

Krijg te horen dat ik een slechte credit heb, vraag ik hoe komen jullie hier bij bij de bedrijf direct pay word ik van kasje muurtje dus vind dit een slechte provider

slecht

niet zomaar mensen beoordelen op zijn geld vermogen

Arnold Oostenenk

Nederland 1,2,3 voor en achter uit te spelen mits het werkt, rest van de zenders niet. Regelmatig stopt die er mee en dan mag je de gehele film of serie opnieuw gaan kijken in de hoop dat die het...

Bartelds

Als bestaande en trouwe klant wordt je gestraft. Contract verlengen/openbreken, wat slechts een gele simpele handeling is en je zélf dient uit td voeren, krijg je de rekening van €30,-...

Kpn netwerk.

Bestaande klanten tegemoet te komen en niet op kosten jagen als je wil verlengen, terwijl men zelf de administratieve handelingen verricht.

Beste heer/mevrouw Bartelds,

Bedankt voor je feedback.
Aan het openbreken van een contract (een vroegtijdige verlenging) zitten inderdaad kosten verbonden.
Dit omdat je de eerder overeengekomen contractperiode niet uitdient.
Wij hebben je feedback aangaande de kosten hiervan natuurlijk doorgezet naar de desbetreffende afdeling zodat zij dit kunnen meenemen voor eventuele toekomstige aanpassingen.

Anne

Geen contact gehad met het bedrijf, zaken online geregeld.

Tegenvaller dat een nieuwe klant € 19.00 goedkoper is dan een trouwe klant die zijn contract verlengt

Denk ook aan je "vaste" klanten. Voor het zelfde gemak had ik een andere provider kunnen kiezen.

Beste Klant,

Hartelijk dank je bericht, de beoordeling maar ook zeker je feedback.

Al onze verlengingen zijn evenredig voor alle klanten, nieuw of verlengende klanten. Graag verzoek ik je te mailen met support@youfone.nl en te verwijzen naar je review.

d tolk

Snel en duidelyke antwoorden gekregen

de telefoon omzetting met nummerbehoud was snel geregeld en de condities waren duidelyk

heb ik niet

Beste meneer/mevrouw Tolk,

Hartelijk dank voor je bericht en je beoordeling.

Koelewijn

Goed en betrouwbaar

Beste meneer/mevrouw Koelewijn,

Hartelijk dank voor je review!

Bart

Ervaring is goed, ik heb geen klachten.

Heb alleen het abonnement verlengd en dit was duidelijk.

Beste Klant,

Bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat alles naar je wens is en dat je ons beloond met je beoordeling, hartelijk dank daarvoor!

Willemijn van Gellecum

Volgens mij een overbodige vraag, maar inleiding tot de enquête? De beoordeling spreekt toch voor zich?
Ik mis de vraag , lijkt mij relevant, 'hoelang heeft u al een relatie met ons bedrijf...

Vriendelijk, professionele dienstverlening

Ja, heeft met taalkundige bekwaamheid te maken.
De aanhef op een enveloppe zonder initialen: Mevrouw of de Heer De Vries, met initialen .... G. P. de Vries.
De aanhef boven een brief (dames gaan echt voor): Geachte mevrouw of mijnheer De Vries (altijd zonder initialen),
maar nooit Geachte mevrouw of meneer 😱 De Vries

Beste mevrouw van Gellecum,

Hartelijk dank voor je bericht.
We stellen je feedback zeer op prijs en zullen deze meenemen in de verbetering van de dienstverlenging, hartelijk dank voor deze beoordeling!

Bart

Al zes jaar bij Youfone met veel plezier

Ik ben zeer tevreden

Ga zo door

Beste Klant,

Hartelijk dank voor je bericht en de beoordeling, we stellen dit zeer op prijs!