Youfone

7.4/10
7.6/10
7.6/10

R. de Haan

Mijn ervaring met Youfone is dat ze klantgericht zijn en prettig communiceren.

Ja, een nieuwe simkaart van iphone 4 naar 6 werd snel en kosteloos verstrekt Bovendien ontving ik daarbij advies over het meest geschikte abonnement voor mij.

U zou cliënten die langdurig hetzelfde abonnement hebben, een update kunnen geven over het laatst geschikte abonnement voor hen, dat past bij hun verbruik.

Beste meneer/mevrouw de Haan,

Hartelijk dank voor je bericht.
Goed om te horen dat in principe je abonnement naar wens functioneert. Je suggestie neem ik mee. Hartelijk dank voor je beoordeling!

Johan Broers

Goed, eenvoudig en duidelijk

Makkelijk verschillende opties te vinden

Communicatie niet altijd even makkelijk. Soms geen antwoord

Beste Johan,

Bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat alles zo naar je wens is. Mocht je op een later tijdstip nog een toevoeging willen doen, dan vernemen we dit graag.

K. de Koning

De dienstverlening in die zin dat telefonie en data beschikbaar is op elke locatie voor zover we dat hebben constateren. De manier waarop wordt omgaan met (onbewuste) overschrijding van de...

Telefonie en data is voor zover ik dat constateren overal beschikbaar en daarmee goed.

Er wordt geknoeid met de datalimiet plafond. Deze gaat soms uit waardoor je ongemerkt over je limiet heen kan gaan met bijbehorende kosten.

Beste meneer/mevrouw de Koning,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Mocht je jouw opmerking willen bespreken, dien dan een verzoek in via de klantenservice.

Quinn

Slechte service ! Ik zit al meer dan een maand te wachten voor nummerbehoud vanuit een prepaid simkaart. Verder een teleurstellend klantenservice, ze beloven je er achter te gaan, maar na 4 weken...

G..v.G

Klanten service goed bereikbaar werdt steeds correct geholpen meyt verlengen en veranderen,benal enige jaren klant heb twee telefoon contracten en dik tevreden

Goedkoop en goede service

Internet mag wel wat sneller gevonden worden

Beste G v G,

Koppen

Slechte ervaring. Mijn echtgenote werd in maart 2018 een voordelige actieaanbieding geweigerd op puur formele en feitelijk oneigenlijke gronden. Op klachten per mail hierover werd niet inhoudelijk...

nee

minder bureaucratisch, meer klantgericht werken

Beste meneer/mevrouw Koppen,

Hartelijk dank voor je review. Hoewel je niet tevreden bent is het goed dat je dit met ons deelt. Graag nodig ik je uit om met ons in gesprek te gaan, stuur een bericht via je account en dan overleggen we graag je ontevredenheid.

Laura Slooten

Goeie service

Goede service aan de telefoon

Je kunt geen aanbiedingbundel afsluiten op de site als bestaande klant

Beste Laura,

Goed om te horen dat alles naar je wens is, dit houden we graag zo. Bedankt voor je review en beoordeling. We nemen je tip zeker mee, bedankt hiervoor.

Snelheid

Beste Klant,

Hartelijk dank voor je review! Goed dat alles zo verloopt, als je later nog een vraag hebt horen we dit graag.

Sven de Loijer

Goede ervaringen, maar vooral een gunstige prijs!!

Makkelijk wisselen van abonnement

Sneller kunnen overstappen, vanaf de dag dat je het aanvraagt, i.p.v. start nieuwe maand

Beste Sven,

Bedankt voor je bericht! Fijn om te horen dat alles zo naar je wens is. Bedankt voor je tip, deze zullen we intern voor je bekijken en wellicht dat dit op den duur mogelijk is!

Quinn

Ze sturen veel enquetes watje ervaringen zijn met hun en wat je van ze vindt, maar ze doen er niks mee. Echt irritant!

Beste Klant,

Bedankt voor je toelichting. Vervelend dat je dit als zodanig ervaart, we gaan zeker onze best doen hier op te letten. Mijn excuses voor je ongemak.