Marion

Ik wou dat ik vaker kon meedoen wamt Mark is een hele fijne leraar. Je komt echt tot rust en voel me weer zen als ik heb meegedaan

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Yoga in het park
Yoga nidra

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Personelijke groei

Sylvie

Heel goede ervaring in het algemeen.
Ik vond de ademhalingoefeningen wel een beetje zwaar en lang achter elkaar (de eerste met een krachtig haaaa uitadamen).
En jammer voor mij dat het...
Heel goede ervaring in het algemeen.
En jammer voor mij dat het in nederlands was. Ik kon soms niet goed horen of berijpen.

Yoga nidra workshop

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je terugkoppeling over de ademhalingsoefeningen tijdens het programm.
tevens hebben we nu ook programma's in het engels gedaan in Den Haag. Misschien dat die beter aansluit bij je .

Lisan

Ik vond het een super fijne dag. goed verzorgd en ingespeeld op behoeftes van de mensen.

retraite

niet perse door de kennisoverdracht, meer de ervaring van de dag waar ik met een fijn gevoel op terug kijk

Is er iets wat je wilt delen met ons?

voor nu niet. ik zie jullie graag eens terug!

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je feedback en mooie woorden.
Gr Mark en Uma

Jolanda

Ik wist niet goed wat ik kon verwachten. Het leek me massaal om in een grotere zaal een yoga concert mee te maken. Maar toen het concert begon merkte je niets van de ruimte. Het was heerlijk. Zowel... Ik wist niet goed wat ik kon verwachten. Het leek me massaal om in een grotere zaal een yoga concert mee te maken. Maar toen het concert begon merkte je niets van de ruimte. Het was heerlijk. Zowel de yoga als de muziek. Het maakte samen een heel warm geheel.
Ga vooral door met de yoga concerten. Het is voor iedereen. Of je nu jaren yoga beoefend of geen ervaring hebt, iedereen kan meedoen

Yoga concert

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor de feedback. De nieuwe concerten komen er weer aan. 6 januari geef ik 2 concerten achter elkaar bij Theather aan de Parade. Misschien win je de kaartjes wel

Gr

Mark

Irma

Mark schept een veilige ruimte waarin ik me totaal welkom en veilig voelde.

Yoga nidra Sound healing

De uitgebreide kennis van Mark en ons intakegesprek. Waardoor ik een voor mij kloppende sankalpa mee nam in de bijzondere yoga nidra sound healing sessie.

Reactie Yoga Mark:

Aaah dank je wel voor de feedback en tot snel weer. Een nieuw programma staat alweer online

Marita

Fijne rustige dag waar ik zeker nog lang aan zal terugdenken. Tijdens de stilte wandeling over het landgoed kwamen er bij mij opeens emoties los (tranen) zonder echt verdrietig (om iets) te zijn.... Fijne rustige dag waar ik zeker nog lang aan zal terugdenken. Tijdens de stilte wandeling over het landgoed kwamen er bij mij opeens emoties los (tranen) zonder echt verdrietig (om iets) te zijn. Misschien mijn lichaam die aangeeft hier blij mee te zijn ?

1 daagse yoga retraite in vught (15 dec 2018)

Mooi om te horen wat de ademhalingstechnieken kunnen doen en het daarna te ervaren. Daarnaast ook veel informatie over houdingen tussendoor........alleen heb ik die niet kunnen onthouden, wellicht... Mooi om te horen wat de ademhalingstechnieken kunnen doen en het daarna te ervaren. Daarnaast ook veel informatie over houdingen tussendoor........alleen heb ik die niet kunnen onthouden, wellicht dat ik dan nog maar een keer moet komen ;-).

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Volgens mij zouden we een muziek-opname meekrijgen. Dit bedacht ik me pas toen ik weer thuis was. Heb ik die over het hoofd gezien?

Hoi Marita,

Dank je voor je terugkoppeling
Ik had je vraag over het hoofd gezien. Je hebt helemaal gelijk en ik heb het bestand opgestuurd naar je.

Michelle van de Ven

Mark heeft een diep, warme, aardse stem. Dit maakt in mijn ogen zijn sessies anders en bijzonder.

Nidra in yoga studio.
concert Nidra in Muzerije Den Bosch.

houdingen waren niet echt nieuw voor mij. tempo wel. het rustige tempo werkt rustgevend.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

heel eerlijk, bij concert heeft Uma ook een gedeelte gedaan. Ze heeft een hele mooie lichte energie. Wel heel anders dan de energie van Mark. Omdat ik al zoveel vrouwelijke yoga sessies heb gehad,... heel eerlijk, bij concert heeft Uma ook een gedeelte gedaan. Ze heeft een hele mooie lichte energie. Wel heel anders dan de energie van Mark. Omdat ik al zoveel vrouwelijke yoga sessies heb gehad, zou ik het houden bij Mark zelf. maar goed, dat is persoonlijk.

Reactie Yoga Mark:

Hoi Michelle dank je voor je feedback. Vanaf februari zullen er concerten zijn die ik zelf geef ivm de zwangerschap van Uma . Febr en maart komen er nieuwe concerten. Ook 6januari in Theather aan de... Hoi Michelle dank je voor je feedback. Vanaf februari zullen er concerten zijn die ik zelf geef ivm de zwangerschap van Uma . Febr en maart komen er nieuwe concerten. Ook 6januari in Theather aan de Parade geeft ik samen met Vincent Houdijk 2 concerten achter elkaar. 2 mannen :-)

Kati Schiller

Een rijke ervaring met veel rustgevende oefeningen en inzichten.

Yoga retraite

Zeker. Hoe belangrijk het is om een te worden met de natuur en om te vertragen, niet praten alleen als het een functie heeft.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

die heb ik niet. :) Juist de spontaniteit is zo mooi.

Reactie Yoga Mark:

Kati dank je voor je feedback en ranking. we vonden het fijn om jullie deze mooie ervaring te geven. Volgende retraite gaan we werken met een cateraar die van voedsel haar levensmissie gemaakt... Kati dank je voor je feedback en ranking. we vonden het fijn om jullie deze mooie ervaring te geven. Volgende retraite gaan we werken met een cateraar die van voedsel haar levensmissie gemaakt heeft. Vegan, glutenvrij en vegetarisch zal geserveerd worden. Fijn e kerstdagen Mark en Uma

Kim van der Velden / Yoga met Kim

Mark is een oprecht en liefdevol persoon met een groot gevoel voor humor :) . Fijne yoga lessen en de soul journey is zeker aan te raden voor persoonlijke groei.

Coaching (souljourney)
Yoga and healing in the Park
Yoga lessen

Zeker! Met de yoga en healing voel je je de dagen erna helemaal vol energie. De souljourney heeft er voor mij voor gezorgd dat ik bewust naar mijzelf ben gaan kijken, dit heeft nu nog effect ik ben... Zeker! Met de yoga en healing voel je je de dagen erna helemaal vol energie. De souljourney heeft er voor mij voor gezorgd dat ik bewust naar mijzelf ben gaan kijken, dit heeft nu nog effect ik ben volop in de groei!

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Nope, je bent een toppertje! Bedankt voor alles

Ariënne

Het was een fijne afwisselende dag met een prettige groep. Ik merk voor mezelf dat met name de ademhalingssessies, de yin yoga en de afsluitende sessie van de dag erg fijn waren. De stilte wandeling... Het was een fijne afwisselende dag met een prettige groep. Ik merk voor mezelf dat met name de ademhalingssessies, de yin yoga en de afsluitende sessie van de dag erg fijn waren. De stilte wandeling was ook een welkome onderbreking in de dag en de lunch was heerlijk.

yoga retraite in Vught

Ik zet de ademsessies weer meer bewust in en probeer meer mindful te zijn op de momenten dat het kan.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Vanaf het moment dat we terugkwamen van de wandeling en thee hadden gedronken, was er een tijdje niets, dat moment duurde voor mij iets te lang. Het was fijn geweest als we toen eerder hadden... Vanaf het moment dat we terugkwamen van de wandeling en thee hadden gedronken, was er een tijdje niets, dat moment duurde voor mij iets te lang. Het was fijn geweest als we toen eerder hadden aangevangen met de yoga. Verder ben ik gewend dat er afsluitend nog een ronde is waar iedereen kort zijn / haar ervaring kan vertellen, er werd dit keer gekozen om dat niet te doen en dat vond ik eigenlijk wel prima want zo blijf je lekker in je eigen sfeer, maar ik weet niet hoe dat voor de anderen is geweest.

Reactie Yoga Mark:

Hoi Arienne, Dank je voor de terugkoppeling en feedback. Na de wandeling is het onze ervaring dat het lichaam even rust nodig heeft om naar de volgende fase te gaan. Ik neem het mee voor de... Hoi Arienne, Dank je voor de terugkoppeling en feedback. Na de wandeling is het onze ervaring dat het lichaam even rust nodig heeft om naar de volgende fase te gaan. Ik neem het mee voor de volgende keer. Verder heb ik geen terugkoppeling gehad van mensen dat ze het erg vonden om niet te delen. Iedereen heeft zoals jezelf genoten van de dag. Gr Mark