Irma

Mark schept een veilige ruimte waarin ik me totaal welkom en veilig voelde.

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Yoga nidra Sound healing

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

De uitgebreide kennis van Mark en ons intakegesprek. Waardoor ik een voor mij kloppende sankalpa mee nam in de bijzondere yoga nidra sound healing sessie.

Reactie Yoga Mark:

Aaah dank je wel voor de feedback en tot snel weer. Een nieuw programma staat alweer online

Marita

Fijne rustige dag waar ik zeker nog lang aan zal terugdenken. Tijdens de stilte wandeling over het landgoed kwamen er bij mij opeens emoties los (tranen) zonder echt verdrietig (om iets) te zijn....

1 daagse yoga retraite in vught (15 dec 2018)

Mooi om te horen wat de ademhalingstechnieken kunnen doen en het daarna te ervaren. Daarnaast ook veel informatie over houdingen tussendoor........alleen heb ik die niet kunnen onthouden, wellicht dat ik dan nog maar een keer moet komen ;-).

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Volgens mij zouden we een muziek-opname meekrijgen. Dit bedacht ik me pas toen ik weer thuis was. Heb ik die over het hoofd gezien?

Hoi Marita,

Dank je voor je terugkoppeling
Ik had je vraag over het hoofd gezien. Je hebt helemaal gelijk en ik heb het bestand opgestuurd naar je.

Michelle van de Ven

Mark heeft een diep, warme, aardse stem. Dit maakt in mijn ogen zijn sessies anders en bijzonder.

Nidra in yoga studio.
concert Nidra in Muzerije Den Bosch.

houdingen waren niet echt nieuw voor mij. tempo wel. het rustige tempo werkt rustgevend.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

heel eerlijk, bij concert heeft Uma ook een gedeelte gedaan. Ze heeft een hele mooie lichte energie. Wel heel anders dan de energie van Mark. Omdat ik al zoveel vrouwelijke yoga sessies heb gehad, zou ik het houden bij Mark zelf. maar goed, dat is persoonlijk.

Reactie Yoga Mark:

Hoi Michelle dank je voor je feedback. Vanaf februari zullen er concerten zijn die ik zelf geef ivm de zwangerschap van Uma . Febr en maart komen er nieuwe concerten. Ook 6januari in Theather aan de Parade geeft ik samen met Vincent Houdijk 2 concerten achter elkaar. 2 mannen :-)

Kati Schiller

Een rijke ervaring met veel rustgevende oefeningen en inzichten.

Yoga retraite

Zeker. Hoe belangrijk het is om een te worden met de natuur en om te vertragen, niet praten alleen als het een functie heeft.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

die heb ik niet. :) Juist de spontaniteit is zo mooi.

Reactie Yoga Mark:

Kati dank je voor je feedback en ranking. we vonden het fijn om jullie deze mooie ervaring te geven. Volgende retraite gaan we werken met een cateraar die van voedsel haar levensmissie gemaakt heeft. Vegan, glutenvrij en vegetarisch zal geserveerd worden.

Fijn e kerstdagen Mark en Uma

Kim van der Velden / Yoga met Kim

Mark is een oprecht en liefdevol persoon met een groot gevoel voor humor :) . Fijne yoga lessen en de soul journey is zeker aan te raden voor persoonlijke groei.

Coaching (souljourney)
Yoga and healing in the Park
Yoga lessen

Zeker! Met de yoga en healing voel je je de dagen erna helemaal vol energie. De souljourney heeft er voor mij voor gezorgd dat ik bewust naar mijzelf ben gaan kijken, dit heeft nu nog effect ik ben volop in de groei!

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Nope, je bent een toppertje! Bedankt voor alles

Ariënne

Het was een fijne afwisselende dag met een prettige groep. Ik merk voor mezelf dat met name de ademhalingssessies, de yin yoga en de afsluitende sessie van de dag erg fijn waren. De stilte wandeling...

yoga retraite in Vught

Ik zet de ademsessies weer meer bewust in en probeer meer mindful te zijn op de momenten dat het kan.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Vanaf het moment dat we terugkwamen van de wandeling en thee hadden gedronken, was er een tijdje niets, dat moment duurde voor mij iets te lang. Het was fijn geweest als we toen eerder hadden aangevangen met de yoga. Verder ben ik gewend dat er afsluitend nog een ronde is waar iedereen kort zijn / haar ervaring kan vertellen, er werd dit keer gekozen om dat niet te doen en dat vond ik eigenlijk wel prima want zo blijf je lekker in je eigen sfeer, maar ik weet niet hoe dat voor de anderen is geweest.

Hoi Arienne,

Dank je voor de terugkoppeling en feedback. Na de wandeling is het onze ervaring dat het lichaam even rust nodig heeft om naar de volgende fase te gaan. Ik neem het mee voor de volgende keer. Verder heb ik geen terugkoppeling gehad van mensen dat ze het erg vonden om niet te delen. Iedereen heeft zoals jezelf genoten van de dag.

Gr
Mark

Ina van Erp

De ademhalingssessie heb ik intenser beleefd dan de 1e keer. Verder was het een hele fijne dag met een stiltewandeling.

Yogaretrait te Vught

Dank je Ina voor je review. Big hug from Mark

Betty

Het was echt enorm bijzonder en ik geniet er elke keer weer van

Ik heb deelgenomen aan een yogaconcert

Heel prettig in de omgang.

Yoga concert

Dat hij vertelt wat het effect van bepaalde houdingen is. Heel inzichtelijk.

Ga zo door!

Betty

Het was een prachtige ervaring die ik gehad heb tijdens een Yoga concert. Ik was volledig ontroerd.

Yoga concert, persoonlijke coaching met Mark en ik heb een retraite gevolgd bij Landgoed Bleijendijk.

Ja ik heb er dagelijks wat aan. Veel stress is uit mijn lichaam verdwenen en ik voel mij een stuk fitter en krachtiger

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Bij de retraite die ik gevolgd had zat geen luch inbegrepen. Ik zou dit standaard doen.

Reactie Yoga Mark:

Dank je wel voor de terugkoppeling . we zijn aan het kijken of we met een vaste catering kunnen gaan werken. Afgelopen retraites hebben we zelf de catering verzorgd. Helaas was je toen verhinderd en heb je een heerlijk pompoensoep gemist, als je zin hebt dan kan je nog een 0,5 liter soep ophalen ;-)