Bobette

Geweldig! Ik was na afloop beetje en later heb ik me zo goed gevoeld, uitgerust.
Ik voel me in balans en loop nu met beschermlaagje om me heen, dit is een heerlijk gevoel.

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Yoga retraite

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

om op te laden en een de mind leegmaken.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Dat komt nog...
Ik ben aan het nagenieten ;-)

Ik wil jullie bedanken

Beste Bobette,

Fijn dat je genoten hebt van de retraite en dat je aan het nageneten bent.
tot de volgende keer

Louise Sinay

Heel positief, het heeft mij dichter bij mezelf gebracht, ik ben een blijer mens en heb veel rust gevonden. Daarom ga ik heel graag door met het vervolg.

Yoga Nidra, Self-Mastery Training (8 weken)

Het brengt je heel veel, voornamelijk hoe je de rust in jezelf kan vinden en je vind jezelf weer terug.

Ik doe nu iedere dag een of meerdere oefeningen en voel me er heel goed bij.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Dankjewel, ben zo blij dat ik deze cursus via Facebook gevonden heb. Het was het antwoord waar ik al een half jaar naar zocht. Verheug me iedere dinsdag als ik opsta dat ik 's avonds naar Yoga Nidra... Dankjewel, ben zo blij dat ik deze cursus via Facebook gevonden heb. Het was het antwoord waar ik al een half jaar naar zocht. Verheug me iedere dinsdag als ik opsta dat ik 's avonds naar Yoga Nidra mag. Ben ook heel blij met het vervolg de verdieping. Ik ben er tot nu toe een blijer mens van geworden, dat was ik kwijt en heb ik weer terug. Wie weet wat ik nog meer van mezelf terug ga vinden. Echt ik verheug me er nu al op.

Louise,

ZO mooi je terugkoppeling te lezen en je mag jezelf dankbaar zijn voor de keuze die je gemaakt hebt. Het is een eer geweest om je getuigen te zijn bij je veranderings-proces.

Anja Thur

Goede docent en begeleiding. Prettige ontspannen sfeer

Dag retraite

Zie boven, Ook om de fijne Lokatie en de goede lunch

Het bijzonder grote belang van de Adem in het proces van verwerken van emoties

Ingeborg Jagt

Ik zocht naar een vorm van yoga waarbij ik me vooral kan richten op ontspanning en dat heb ik zeker gevonden. In tegenstelling tot meditatie (ook geprobeerd) - waar ik me niet aan kon overgeven -... Ik zocht naar een vorm van yoga waarbij ik me vooral kan richten op ontspanning en dat heb ik zeker gevonden. In tegenstelling tot meditatie (ook geprobeerd) - waar ik me niet aan kon overgeven - gaf deze dag mij enorm veel rust. Was vooraf een beetje bang dat de dag lang zou duren, maar het is eigenlijk voorbij gevlogen. De kleine setting (maximaal 5 personen) vond ik heel prettig.

De eendaagse Nidra yoga in Den Haag.

Als je moeite hebt om in je haastige bestaan ontspanning en rust te vinden, dan is een workshop Nidra yoga bij Mark echt een aanrader.

Ik ben me er nog meer van bewust dat ik ontspanning en rust in mezelf moet vinden. Dat vind ik nu (nog) moeilijk, ik heb te veel dingen - werk en privé - aan mijn hoofd. Maar deze vorm van yoga kan... Ik ben me er nog meer van bewust dat ik ontspanning en rust in mezelf moet vinden. Dat vind ik nu (nog) moeilijk, ik heb te veel dingen - werk en privé - aan mijn hoofd. Maar deze vorm van yoga kan mij daar goed bij helpen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Mijn Sankalpa wordt: ik heb rust.

Natasja Bonaparte

Geweldige ervaring. Zowel Mark als Uma zorgen ervoor dat je veilig voelt. De catering was heerlijk, echte happy food en de locatie was erg mooi.

Yoga Nidra Retraite

Down to earth, erg gastvrij en perfecte "protectors of the space".

Basis kennis yoga nidra.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Dankbaarheid om de retraite te mogen ervaren.

Good georganiseerd

Yoga nidra retraite

Locatie

Mark heeft een makkelijke manier van praten en kan zijn kennis goed over brengen.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je terugkoppeling en feedback,

Relaxed en ontspannen
Vond wel de introductie in de ochtend wat langdradig .
Mochten wel wat eerder in het doen

Retraite yoga nidra

Mooie omgeving en ontspanning .
Rust moment in het begin van nieuwe jaar .

Letten op ademhaling en meditatie moment nemen iedere dag

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Zou wat meer ruimte creëren voor lunch .Een tafel mooi indekken en echt samen aan tafel gaan om te genieten van de lunch .

Reactie Yoga Mark:

Dank je wel voor je terugkoppeling. De meeste mensen waren niet bekend met Yoga waardoor we iets meer tijd namen voor de uitleg en kennismaking. Met betrekking tot de lunch zijn we het met je eens.... Dank je wel voor je terugkoppeling. De meeste mensen waren niet bekend met Yoga waardoor we iets meer tijd namen voor de uitleg en kennismaking. Met betrekking tot de lunch zijn we het met je eens. Het eten was zo lekker dat je er dan ook lekker bij wilt gaan zitten i.p.v de klapstoeltjes. In de zomer is het heerlijk en kan je tafels buiten plaatsen alleen in de winter is het improviseren. Er komt een nieuwe locatie aan waar alles gescheiden is. Nog maals erg bedank. Mocht je nog een mooie locatie weten laat het ons gerust weten.

Catalina

Goede sfeer en mooie ervaring om te kunnen ontspannen.

Yoga Nidra Retraite

Goede enthousiaste begeleiding. Goed verzorgd op een mooie locatie

Van te voren duidelijke mail gekregen met instructies ter voorbereiding voor Yoga Nidra

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Vanuit de groep werd gevraagd naar Yoga muziek bestanden. Suggestie om ze direct na afloop mee te geven zodat men enthousiast kan starten met 27 dagen oefening.

Hanny Weterings

Mark nam de tijd omuitte leggen wat ons te wachten stond. Daarmee gaf hij tijd en ruimte en voldoende informatie om het vertouwen in de dag te winnen.
De sfeer die hij in de samenwerking met...
De sfeer die hij in de samenwerking met zijn vrouw uitstraalt vond ik ook bijzonder prettig. Er waren echter wel momenten dat ik vond dat ze net iets téveel richting 'onderonsje' uitwisselden met elkaar wat nidrayoga betekende. Dan praatten ze té zacht en waren moeilijk te verstaan.

Retraite

Het woord evenement zal bewust gekozen zijn door jullie.
Zelf ervoer ik het niet als een evenement. Dan zou ik meer onrust, opwinding en gezelligheid verwachten.
Nu was de sfeer stil,...
Het woord evenement zal bewust gekozen zijn door jullie.
Nu was de sfeer stil, ernstig, zacht, liefdevol en aandacht op.
Allemaal voldoende redenen om dit als 'evenement' van harte aan te bevelen.
De winst aan innerlijke rust, bewustwordende aandacht voor jezelf.

Enige indruk wat nidra yoga is.
Ik heb niet zoveel zin om me te laten overhoren.
Enige indruk wat nidra yoga is.
Ik heb niet zoveel zin om me te laten overhoren.
Bovendien laat ik alles liever eerst wat bezinken voordat ik het gehoorde alleen naar het 'kennisniveau' til.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik vind dat Mark UITSTEKEND de oefeningen inspreekt en begeleidt.
Dat hij zeer deskundig is.
Aandachtsvol en zijn vak beheerst.
De verzorging van de dag was buitengewoon.

Tineke van Spaandonk

Rust, respect, humor en erg professioneel.

Yoga nindra retraite

No nonsense manier om iets wat voor velen mensen lastige materie is over te brengen.

Ben vooral aangezet om met yoga nindra aan de slag te gaan omdat me erg goed is uitgelegd wat het me kan brengen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Heb fijne dag gehad en me erg welkom en gezien gevoeld.