Natasja Bonaparte

Geweldige ervaring. Zowel Mark als Uma zorgen ervoor dat je veilig voelt. De catering was heerlijk, echte happy food en de locatie was erg mooi.

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Yoga Nidra Retraite

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Down to earth, erg gastvrij en perfecte "protectors of the space".

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Basis kennis yoga nidra.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Dankbaarheid om de retraite te mogen ervaren.

Good georganiseerd

Yoga nidra retraite

Locatie

Mark heeft een makkelijke manier van praten en kan zijn kennis goed over brengen.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je terugkoppeling en feedback,

Relaxed en ontspannen
Vond wel de introductie in de ochtend wat langdradig .
Mochten wel wat eerder in het doen

Retraite yoga nidra

Mooie omgeving en ontspanning .
Rust moment in het begin van nieuwe jaar .

Letten op ademhaling en meditatie moment nemen iedere dag

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Zou wat meer ruimte creëren voor lunch .Een tafel mooi indekken en echt samen aan tafel gaan om te genieten van de lunch .

Reactie Yoga Mark:

Dank je wel voor je terugkoppeling. De meeste mensen waren niet bekend met Yoga waardoor we iets meer tijd namen voor de uitleg en kennismaking. Met betrekking tot de lunch zijn we het met je eens. Het eten was zo lekker dat je er dan ook lekker bij wilt gaan zitten i.p.v de klapstoeltjes. In de zomer is het heerlijk en kan je tafels buiten plaatsen alleen in de winter is het improviseren. Er komt een nieuwe locatie aan waar alles gescheiden is. Nog maals erg bedank. Mocht je nog een mooie locatie weten laat het ons gerust weten.

Catalina

Goede sfeer en mooie ervaring om te kunnen ontspannen.

Yoga Nidra Retraite

Goede enthousiaste begeleiding. Goed verzorgd op een mooie locatie

Van te voren duidelijke mail gekregen met instructies ter voorbereiding voor Yoga Nidra

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Vanuit de groep werd gevraagd naar Yoga muziek bestanden. Suggestie om ze direct na afloop mee te geven zodat men enthousiast kan starten met 27 dagen oefening.

Hanny Weterings

Mark nam de tijd omuitte leggen wat ons te wachten stond. Daarmee gaf hij tijd en ruimte en voldoende informatie om het vertouwen in de dag te winnen.
De sfeer die hij in de samenwerking met...

Retraite

Het woord evenement zal bewust gekozen zijn door jullie.
Zelf ervoer ik het niet als een evenement. Dan zou ik meer onrust, opwinding en gezelligheid verwachten.
Nu was de sfeer stil, ernstig, zacht, liefdevol en aandacht op.
Allemaal voldoende redenen om dit als 'evenement' van harte aan te bevelen.
De winst aan innerlijke rust, bewustwordende aandacht voor jezelf.

Enige indruk wat nidra yoga is.
Ik heb niet zoveel zin om me te laten overhoren.
Bovendien laat ik alles liever eerst wat bezinken voordat ik het gehoorde alleen naar het 'kennisniveau' til.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik vind dat Mark UITSTEKEND de oefeningen inspreekt en begeleidt.
Dat hij zeer deskundig is.
Aandachtsvol en zijn vak beheerst.
De verzorging van de dag was buitengewoon.

Tineke van Spaandonk

Rust, respect, humor en erg professioneel.

Yoga nindra retraite

No nonsense manier om iets wat voor velen mensen lastige materie is over te brengen.

Ben vooral aangezet om met yoga nindra aan de slag te gaan omdat me erg goed is uitgelegd wat het me kan brengen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Heb fijne dag gehad en me erg welkom en gezien gevoeld.

Marion

Ik wou dat ik vaker kon meedoen wamt Mark is een hele fijne leraar. Je komt echt tot rust en voel me weer zen als ik heb meegedaan

Yoga in het park
Yoga nidra

Personelijke groei

Sylvie

Heel goede ervaring in het algemeen.
Ik vond de ademhalingoefeningen wel een beetje zwaar en lang achter elkaar (de eerste met een krachtig haaaa uitadamen).
En jammer voor mij dat het...

Yoga nidra workshop

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je terugkoppeling over de ademhalingsoefeningen tijdens het programm.
tevens hebben we nu ook programma's in het engels gedaan in Den Haag. Misschien dat die beter aansluit bij je .

Lisan

Ik vond het een super fijne dag. goed verzorgd en ingespeeld op behoeftes van de mensen.

retraite

niet perse door de kennisoverdracht, meer de ervaring van de dag waar ik met een fijn gevoel op terug kijk

Is er iets wat je wilt delen met ons?

voor nu niet. ik zie jullie graag eens terug!

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je feedback en mooie woorden.
Gr Mark en Uma

Jolanda

Ik wist niet goed wat ik kon verwachten. Het leek me massaal om in een grotere zaal een yoga concert mee te maken. Maar toen het concert begon merkte je niets van de ruimte. Het was heerlijk. Zowel...

Yoga concert

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor de feedback. De nieuwe concerten komen er weer aan. 6 januari geef ik 2 concerten achter elkaar bij Theather aan de Parade. Misschien win je de kaartjes wel

Gr

Mark