Het was een mooie ochtend met een uitgebalanceerd en divers programma dat een diep ontspanning en rust tot gevolg had.

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

yoga retraite op landgoed Bleijendijk in Vught, 14 juli 2019

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Vriendelijke mensen met gedegen kennis, goed georganiseerd, mooie locatie en bovenal een heerlijk ontspannen ervaring.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Nee, niet direct.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik vond het een heel fijne ochtend, op een prachtige plek, met gedreven mensen die je op je gemak liet voelen en je de ruimte gaven om te zijn zoals je bent. De afwisseling in het programma vond ik... Ik vond het een heel fijne ochtend, op een prachtige plek, met gedreven mensen die je op je gemak liet voelen en je de ruimte gaven om te zijn zoals je bent. De afwisseling in het programma vond ik heel erg fijn, vooral de wandeling tussen de yoga door. Dit geeft het echt een meerwaarde. Ik vond het alleen lastig om tijdens de yoga nidra mijn ademhaling te moeten tellen. Deze was zo zacht en traag, dat ik mijn best moest doen om hem te volgen en dat is mijns inziens niet de bedoeling bij de yoga nidra. Achteraf bedacht ik me dat ik het ook gewoon van me af had kunnen laten glijden:)

Ellen

Top georganiseerd,.mooie locatie, goede docenten, mooie en welkomsttafel
Persoonlijke aandacht, flexibel programma. Mooie afwisseling diverse onderdelen.

Yoga retraire

Zie hierboven. Erg rustgevend.en ontspannend door docenten en lokatie. Mooie afwisseling alle onderdelen.

Niet echt. Was al heel veel bekend.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Regelmatig organiseren. Ik ga dit zeker nog een keer deelnemen. Mag van mij ook.iets langet duren.

Tamara

De begeleiding door Mark d.m.v. yoga nidra en coachingsgesprekken hebben een heel positieve bijdrage geleverd aan mijn revalidatie na een hersenbloeding (inmiddels 10 jaar geleden) Ik kwam maar niet... De begeleiding door Mark d.m.v. yoga nidra en coachingsgesprekken hebben een heel positieve bijdrage geleverd aan mijn revalidatie na een hersenbloeding (inmiddels 10 jaar geleden) Ik kwam maar niet uit die stress respons waar ik na het cva in beland was.

yoga nidra en coaching

Yoga Mark helpt je ontspannen, maar is niet alleen bloedserieus bezig.

Ik gebruik de audiofiles die tijdens de les zijn opgenomen 2 maal per dag. Dit helpt me heel goed om te ontspannen.

laura

Erg prettige sfeer en wat een fijne ervaring zo'n yoga concert. zeker voor herhaling vatbaar

yoga concert

fijne ontspannen sfeer. goed geregeld.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

bedankt voor deze fijne ervaring!

Een zeer mooie, rustige dag. Een intiem, klein groepje met veel aandacht voor iedereen en aan elkaar. Ik heb de diepe rust mogen ervaren tijdens de yoga nidra sessie. De wandeling op het landgoed... Een zeer mooie, rustige dag. Een intiem, klein groepje met veel aandacht voor iedereen en aan elkaar. Ik heb de diepe rust mogen ervaren tijdens de yoga nidra sessie. De wandeling op het landgoed bracht ook veel mooie, stille momenten en inzichten.

yoga retraite Yoga Nidra

Om te mogen ervaren wat ik hier bovenaan heb aangegeven.

Wat yoga nidra is en wat het kan brengen met veel oefenmomenten.

Marloes

Ondank wat opstartproblemen weet Yoga Mark binnen no time de groep in rust en peace te krijgen ondersteund door de prachtige muziek. Je vergeet alles, je lijf en geest resoneren met de klanken, zijn... Ondank wat opstartproblemen weet Yoga Mark binnen no time de groep in rust en peace te krijgen ondersteund door de prachtige muziek. Je vergeet alles, je lijf en geest resoneren met de klanken, zijn stem begeleid je en je ernaartoe rust en ruimte waarin alles gaat stromen en mag zijn.

Yoga concert

Vanwege zijn down-to-earth stijl, zijn humor, zijn gave om iedereen het gevoel te geven het voor hen te doen, zijn vermogen om een hele veilige warme sfeer neer te zetten, dat!

Ja, meer inzicht in wat ik nu nodig heb en waar je je kan bevinden op je pad en dat er dan ook andere behoefte zijn.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Voor mij voor het eerst de yoga waar ik me fijn bij voel en helemaal uit mijn hoofd bij/door kom...bijzonder.

Rasha Dierckx

Fijn! Fijne muziek, ontspannen bewegingen. Voelde echt even alsof ik een uur er helemaal uit was.

Yogaconcert

Bijzonder om in deze setting yoga te beoefenen. Is weer eens wat anders dan in een gewone yogastudio. Fijn ook met de live muziek erbij.

Niet specifiek

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Fijne ervaring! Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten - dacht dat we met 100 man tegelijk in een zaal yoga zouden beoefenen, maar dat was niet, het was juist een intieme sfeer. Fijn om de... Fijne ervaring! Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten - dacht dat we met 100 man tegelijk in een zaal yoga zouden beoefenen, maar dat was niet, het was juist een intieme sfeer. Fijn om de zondag te beginnen.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je terugkoppeling en tot een volgens concert.

Voor mij de tweede keer dat ik het mee maakte. Fijne ervaring! Vond zelf deze keer de ervaring prettiger dan de vorige keer en dat had te maken met de muziek die nu door twee muziekanten werd... Voor mij de tweede keer dat ik het mee maakte. Fijne ervaring! Vond zelf deze keer de ervaring prettiger dan de vorige keer en dat had te maken met de muziek die nu door twee muziekanten werd verzorgd. Andere instrumenten en prettiger van klank en samenstelling.

Yoga nidra concert

Fijne sfeer en mooie ervaring, op een prettige respectvolle en zorgzame manier werd dit yoga concert gegeven.

nee. Wat ik Mark wel zou willen meegeven is het volgende, ik ben een al wat oudere persoon en heb twee kunstheupen. Niet alle oefeningen zijn daardoor voor mij mogelijk. Indien hij ziet dat iets... nee. Wat ik Mark wel zou willen meegeven is het volgende, ik ben een al wat oudere persoon en heb twee kunstheupen. Niet alle oefeningen zijn daardoor voor mij mogelijk. Indien hij ziet dat iets niet gaat zou een aanvullende oefening of vervangende oefening prettig geweest zijn. Mijn schoondochter was bij me en zij is yoga docent en kwam later met vervangende oefeningen, ingeval ik ooit terug zou willen gaan. Ondanks dit was het yoga concert een plezierige ervaring voor mij

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Zorgzame en plezierige persoon die een mooie sfeer weet neer te zetten.

Reactie Yoga Mark:

Beste Deelnemer, Dank je wel voor de terugkoppeling en ik neem het mee in de evaluatie van het concert. Ik heb even gekeken naar de aanmelding en daar zag ik geen vermelding staan van 2 nieuwe... Beste Deelnemer, Dank je wel voor de terugkoppeling en ik neem het mee in de evaluatie van het concert. Ik heb even gekeken naar de aanmelding en daar zag ik geen vermelding staan van 2 nieuwe heupen. Omdat je al eens eerder was geweest heb ik nog even naar de andere aanmelding gekeken. Ook daar zag ik niks staan. Nogmaals excuus, het was me misschien ontschoten om even in net begin te vragen of ik nog rekening moest houden met lichamelijke beperkingen . Ik kan mij nog wel herinneren dat ik zei "Is er iets wat belangrijk is dat ik moet weten voor aanvang van het concert. Ik had toen geen reactie. Maar nogmaals ik had het iets specifieker moeten vragen. Of er lichamelijke ongemakken zijn .... Als compensatie ontvang je voor het volgend Yoga concert en korting van 30%

Een ontspannen, laagdrempelige yoga en meditatie les met prachtige muziek!

Yoga concert bij de Muzerije

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Dank voor de mooie ochtend, Mark en muzikanten. Dank voor de mooie les, de prachtige geluiden en de zorgzaamheid voor iedereen die er was.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor de terugkoppeling en dat je een mooie beleving hebt ervaren tot de volgende keer.

Marielle de Rooij

Prima intake, uitleg en cursus. Veel extra materiaal in de vorm van een paper en toegestuurde oefeningen .

Yoga Nidra cursus 8 weken

Plezierige omgeving, rustgevend. Praktisch in de uitvoering.

Oefeningen kan je thuis herhalen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Meer info over waar je bijbehorende muziek kan vinden.

Reactie Yoga Mark:

Hoi Marielle, Fijn dat de cursus zoveel voor je doet en goed dat je voor level 2 gegaan bent. Er komen nog mooie dingen aan. Als het goed is weet je nu van de muziek bestanden. tot de volgende... Hoi Marielle, Fijn dat de cursus zoveel voor je doet en goed dat je voor level 2 gegaan bent. Er komen nog mooie dingen aan. Als het goed is weet je nu van de muziek bestanden. tot de volgende keer.