Een zeer mooie, rustige dag. Een intiem, klein groepje met veel aandacht voor iedereen en aan elkaar. Ik heb de diepe rust mogen ervaren tijdens de yoga nidra sessie. De wandeling op het landgoed...

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

yoga retraite Yoga Nidra

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Om te mogen ervaren wat ik hier bovenaan heb aangegeven.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Wat yoga nidra is en wat het kan brengen met veel oefenmomenten.

Marloes

Ondank wat opstartproblemen weet Yoga Mark binnen no time de groep in rust en peace te krijgen ondersteund door de prachtige muziek. Je vergeet alles, je lijf en geest resoneren met de klanken, zijn...

Yoga concert

Vanwege zijn down-to-earth stijl, zijn humor, zijn gave om iedereen het gevoel te geven het voor hen te doen, zijn vermogen om een hele veilige warme sfeer neer te zetten, dat!

Ja, meer inzicht in wat ik nu nodig heb en waar je je kan bevinden op je pad en dat er dan ook andere behoefte zijn.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Voor mij voor het eerst de yoga waar ik me fijn bij voel en helemaal uit mijn hoofd bij/door kom...bijzonder.

Rasha Dierckx

Fijn! Fijne muziek, ontspannen bewegingen. Voelde echt even alsof ik een uur er helemaal uit was.

Yogaconcert

Bijzonder om in deze setting yoga te beoefenen. Is weer eens wat anders dan in een gewone yogastudio. Fijn ook met de live muziek erbij.

Niet specifiek

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Fijne ervaring! Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten - dacht dat we met 100 man tegelijk in een zaal yoga zouden beoefenen, maar dat was niet, het was juist een intieme sfeer. Fijn om de zondag te beginnen.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je terugkoppeling en tot een volgens concert.

Voor mij de tweede keer dat ik het mee maakte. Fijne ervaring! Vond zelf deze keer de ervaring prettiger dan de vorige keer en dat had te maken met de muziek die nu door twee muziekanten werd...

Yoga nidra concert

Fijne sfeer en mooie ervaring, op een prettige respectvolle en zorgzame manier werd dit yoga concert gegeven.

nee. Wat ik Mark wel zou willen meegeven is het volgende, ik ben een al wat oudere persoon en heb twee kunstheupen. Niet alle oefeningen zijn daardoor voor mij mogelijk. Indien hij ziet dat iets niet gaat zou een aanvullende oefening of vervangende oefening prettig geweest zijn. Mijn schoondochter was bij me en zij is yoga docent en kwam later met vervangende oefeningen, ingeval ik ooit terug zou willen gaan. Ondanks dit was het yoga concert een plezierige ervaring voor mij

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Zorgzame en plezierige persoon die een mooie sfeer weet neer te zetten.

Beste Deelnemer,

Dank je wel voor de terugkoppeling en ik neem het mee in de evaluatie van het concert. Ik heb even gekeken naar de aanmelding en daar zag ik geen vermelding staan van 2 nieuwe heupen. Omdat je al eens eerder was geweest heb ik nog even naar de andere aanmelding gekeken. Ook daar zag ik niks staan.
Nogmaals excuus, het was me misschien ontschoten om even in net begin te vragen of ik nog rekening moest houden met lichamelijke beperkingen . Ik kan mij nog wel herinneren dat ik zei "Is er iets wat belangrijk is dat ik moet weten voor aanvang van het concert. Ik had toen geen reactie. Maar nogmaals ik had het iets specifieker moeten vragen. Of er lichamelijke ongemakken zijn ....
Als compensatie ontvang je voor het volgend Yoga concert en korting van 30%

Een ontspannen, laagdrempelige yoga en meditatie les met prachtige muziek!

Yoga concert bij de Muzerije

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Dank voor de mooie ochtend, Mark en muzikanten. Dank voor de mooie les, de prachtige geluiden en de zorgzaamheid voor iedereen die er was.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor de terugkoppeling en dat je een mooie beleving hebt ervaren tot de volgende keer.

Marielle de Rooij

Prima intake, uitleg en cursus. Veel extra materiaal in de vorm van een paper en toegestuurde oefeningen .

Yoga Nidra cursus 8 weken

Plezierige omgeving, rustgevend. Praktisch in de uitvoering.

Oefeningen kan je thuis herhalen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Meer info over waar je bijbehorende muziek kan vinden.

Hoi Marielle,

Fijn dat de cursus zoveel voor je doet en goed dat je voor level 2 gegaan bent.
Er komen nog mooie dingen aan. Als het goed is weet je nu van de muziek bestanden. tot de volgende keer.

Bobette

Geweldig! Ik was na afloop beetje en later heb ik me zo goed gevoeld, uitgerust.
Ik voel me in balans en loop nu met beschermlaagje om me heen, dit is een heerlijk gevoel.

Yoga retraite

om op te laden en een de mind leegmaken.

Dat komt nog...
Ik ben aan het nagenieten ;-)

Ik wil jullie bedanken

Beste Bobette,

Fijn dat je genoten hebt van de retraite en dat je aan het nageneten bent.
tot de volgende keer

Louise Sinay

Heel positief, het heeft mij dichter bij mezelf gebracht, ik ben een blijer mens en heb veel rust gevonden. Daarom ga ik heel graag door met het vervolg.

Yoga Nidra, Self-Mastery Training (8 weken)

Het brengt je heel veel, voornamelijk hoe je de rust in jezelf kan vinden en je vind jezelf weer terug.

Ik doe nu iedere dag een of meerdere oefeningen en voel me er heel goed bij.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Dankjewel, ben zo blij dat ik deze cursus via Facebook gevonden heb. Het was het antwoord waar ik al een half jaar naar zocht. Verheug me iedere dinsdag als ik opsta dat ik 's avonds naar Yoga Nidra mag. Ben ook heel blij met het vervolg de verdieping. Ik ben er tot nu toe een blijer mens van geworden, dat was ik kwijt en heb ik weer terug. Wie weet wat ik nog meer van mezelf terug ga vinden. Echt ik verheug me er nu al op.

Louise,

ZO mooi je terugkoppeling te lezen en je mag jezelf dankbaar zijn voor de keuze die je gemaakt hebt. Het is een eer geweest om je getuigen te zijn bij je veranderings-proces.

Anja Thur

Goede docent en begeleiding. Prettige ontspannen sfeer

Dag retraite

Zie boven, Ook om de fijne Lokatie en de goede lunch

Het bijzonder grote belang van de Adem in het proces van verwerken van emoties

Ingeborg Jagt

Ik zocht naar een vorm van yoga waarbij ik me vooral kan richten op ontspanning en dat heb ik zeker gevonden. In tegenstelling tot meditatie (ook geprobeerd) - waar ik me niet aan kon overgeven -...

De eendaagse Nidra yoga in Den Haag.

Als je moeite hebt om in je haastige bestaan ontspanning en rust te vinden, dan is een workshop Nidra yoga bij Mark echt een aanrader.

Ik ben me er nog meer van bewust dat ik ontspanning en rust in mezelf moet vinden. Dat vind ik nu (nog) moeilijk, ik heb te veel dingen - werk en privé - aan mijn hoofd. Maar deze vorm van yoga kan mij daar goed bij helpen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Mijn Sankalpa wordt: ik heb rust.