Marianne

Wat een fantastische ervaring was dat. Heel goed verzorgt. Het is een perfecte combi met Janice & Mark

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Yoga Nidra concert & Yin Yoga met Janice & Mark

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Mark heeft een hele fijne stem voor Yoga Nidra. Zijn stem is perfect. Je voelt je veilig en beschermd. De combinatie met Cello is ronduit magisch.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik ga zeker een paar sessies boeken voor persoonlijke yoga nidra

Reactie Yoga Mark:

Dank je Marianne voor je feedback. Namaste en tot snel weer

Graça Kautz-Malheiro Vargas

Ik heb het als een warm bad ervaren. Het gevoel dat je kunt ontspannen en dat dit bereikbaar is gaf me moed om door te gaan en niet op te geven. Het heeft me hernieuwde energie gebracht.

Yoga Nidra retreat, Yoga Nidra ochtend met stiltewandeling en Yoga concert

Mark is een hele down to earth yoga docent die met de nodige humor je helemaal op je gemak kan laten zijn. Goede uitgebreide uitleg en begeleiding.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Absoluut het heeft ervoor gezorgd dat de eerste kennismaking met Yogra Nidra een fijne aangename ervaring was.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik zou de Yoga Nidra experience met Mark zeker aanbevelen en ik kom graag nog eens terug. Jammer dat ik in mijn woonplaats nog niet terecht kan.

Miss Vargas

Ontzettend bedankt voor je feedback en mooie woorden. Ze raken mij diep en creeert een gevoel dat ik nooit opgeef met Yoga Nidra

Very relaxing, and energizing all at the same time.

yoga concert

Mark has a very calm tone to his voice and is very good in the guidance of Yoga Nidra. He is always very supporting and explain the process well.

Reactie Yoga Mark:

Thank you so much for your presence during this event. Hope to see you son again in one of our events.

Het was erg goed verzorgd, mooie sfeer. De muziek was bijzonder. Ik heb het ervaren als een heel fijn event.

Yoga concert, Yin en Nidra Yoga, met cello

Zie hiervoor.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor je aanwezigheid en tot ziens in de les op dinsdag avond :-)

Manon

Mark heeft een fijne rustige stem om naar te luisteren en is kundig in zijn uitleg. Mark zoekt bijzondere muzikanten om zijn concerten te begeleiden.
Hij geeft ook wat achtergrond info en...
Hij geeft ook wat achtergrond info en mindfulness rondom de sessies.

Op verschillende manieren met Yoga Mark kennis gemaakt. Aan huis yoga, yoga concert, 1op1 yoga nidra. Inmiddels gestart met wekelijkse yoga nidra.

Het is een heerlijke ontspannen ervaring die voor iedereen fijn kan zijn.

Ik respecteer mijn grenzen beter en durf op mijn intuïtie te varen. Er komt meer rust in drukke tijden. En het is fijn om na een ingesproken bestand yoga nidra in slaap te vallen.

Reactie Yoga Mark:

Prachtig om te lezen hoe je de stappen aan het maken bent Manon. Het was een eer je te mogen begeleiden

Zo rustgevend dat ik na afloop gewoon geen woorden had ( en dat wil heel wat zeggen)

Yoga met cello

Ik vond de les erg fijn, Mark heeft een een erg prettige stem in naar te luisten.

Lessen van Mark zijn erg professioneel, informatief en super ontspannen.

Wekelijks yoga nidra les

Mark heeft een uitgebreide kennis en ervaring van yoga, die hij met iedereen deelt op een rustig en professionele manier. Men ervaart een diepe rust bij zijn lessen en kan na een les alles weer aan.

Mark geeft een goede uitleg over hoe yoga nidra werkt voor jou en hoe je dat inje dagelijkse leven kan toepassen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ook nog heeft Mark de perfecte stem voor yoga nidra en meditatie.

Fijn, ontspannen, fijn met natuur erbij. Lunch was lekker.
Goede mix van verschillende elementen

Retreat

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik vind zelf fijner als het helemaal stil is tijden yoga les. Buiten evt een vraag die iemand aan docent stelt maar daarnaast stilte.
Ik zou vaker willen deelnemen als prijs wat lager is....
Ik zou vaker willen deelnemen als prijs wat lager is. Evt overwegen en aan bieden ook zonder lunch , en losse nidra les ook fijn, zoals in de muzerije of andere locatie centrum den bosch

Louise

Het was een cadeau van ontspanning en rust voor mijzelf.

Retraite in Vught, 14 juli 2019.

Voor diegene die een moment van rust en ontspanning zoeken, een aanrader.

Ik volg ook wekelijks de Yoga Nidralessen in Den Bosch. Door de kennisoverdracht begrijp ik bepaalde dingen beter en ga ook op onderzoek uit over bepaalde onderwerpen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Zo blij met Yoga Nidra in mijn leven. Heeft me heeft rust en dichter bij mezelf gebracht. Echt een aanrader.

Katinka

Ik vond het erg leuk om te volgen. Ik ben tijdens de lessen tot rust gekomen en Mark geeft op een leuke manier les.

8 lessen yoga nidra

persoonlijke aandacht, zijn humor, zijn stem is prettig tijdens de meditatie

Ik oefen thuis met de bestanden die hij gemaild heeft.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik heb de lessen als prettig ervaren