Overall vond ik het een bijzondere ervaring, die ik zeker aan zou raden. U heeft meer aan feedback, dus hier wat dingen die wat mij betreft anders zouden mogen:
- Net voor de start overlegde...

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Het yoga concert met Janice Wong in Babel, Den Bosch.

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Mark heeft een rustige, fijne uitstraling. Hij weet waar hij het over heeft en zijn enthousiasme is voelbaar is alles wat hij zegt en doet.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Nee, ik denk het niet.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Fijn, dit feedback formulier. Ik hoop dat Mark het goed opvat; we hebben bovenal genoten. Vanuit onze beroepen (docent en musicus) kijken we misschien sowieso wat kritischer naar andere docenten en muzikanten. Maar het is opbouwend bedoeld, en met liefde getypt.

Heel bijzonder. Heerlijke muziek en fijne les.

Yoga cello concert

Mooie ervaring

Chantal

Heerlijke ontspanning, rust, muziek, tijd voor jezelf.

Yoga concert

Goed georganiseerd. Mark neemt de tijd. En heeft een fijne stem om je te begeleiden.

Yoga nidra was onbekend voor mij. Nu niet meer :)

Marjorie de Haan

Ik vond het erg bijzonder, yoga nidra begeleidt door Janice op Cello. Ik was enorm geraakt en onder de indruk.

Yoga concert

Het is een fijne ervaring met een mooie, zachte sacred space. Een cadeautje voor jezelf.

Ga zo door! Super!

Patricia Van melis

Geweldige ontspanning mogen ervaren ,goed georganiseerd

Yoga concert

Mark geeft een enorme inspiratie en heeft passie voor zijn yoga lessen daarnaast heeft mark enorm veel kennis te delen.

Elly Theijs

Prachtige muziek (cello), super relaxte sfeer.

Yoga concert

Totale ontspanning, je mind ff resetten.

Probeer wat meer te mediteren en ademhalingsoefeningen die Mark gegeven heeft te doen.

Het was SUPER!

Positieve ervaring, zaal helaas wat aan de frisse kant voor mij. De vloer trekt erg koud op wat pijnlijk is voor mijn artrose.
Het positieve zit vooral in de rust en kalmte en het veilige...

yoga concert

het is even een korte minivakantie voor ontspanning, cadeau aan jezelf!

ivm burnout kan ik momenteel weinig onthouden dus hierop kan ik nu geen antwoord geven...ik weet alleen dat wat Mark zegt op dat moment door mij wel begrepen wordt

Is er iets wat je wilt delen met ons?

gewoon een compliment hoe steeds weer met creativiteit deze workshops bedacht worden en de fijne manier van uitvoering

Marianne

Wat een fantastische ervaring was dat. Heel goed verzorgt. Het is een perfecte combi met Janice & Mark

Yoga Nidra concert & Yin Yoga met Janice & Mark

Mark heeft een hele fijne stem voor Yoga Nidra. Zijn stem is perfect. Je voelt je veilig en beschermd. De combinatie met Cello is ronduit magisch.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik ga zeker een paar sessies boeken voor persoonlijke yoga nidra

Graça Kautz-Malheiro Vargas

Ik heb het als een warm bad ervaren. Het gevoel dat je kunt ontspannen en dat dit bereikbaar is gaf me moed om door te gaan en niet op te geven. Het heeft me hernieuwde energie gebracht.

Yoga Nidra retreat, Yoga Nidra ochtend met stiltewandeling en Yoga concert

Mark is een hele down to earth yoga docent die met de nodige humor je helemaal op je gemak kan laten zijn. Goede uitgebreide uitleg en begeleiding.

Absoluut het heeft ervoor gezorgd dat de eerste kennismaking met Yogra Nidra een fijne aangename ervaring was.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik zou de Yoga Nidra experience met Mark zeker aanbevelen en ik kom graag nog eens terug. Jammer dat ik in mijn woonplaats nog niet terecht kan.

Very relaxing, and energizing all at the same time.

yoga concert

Mark has a very calm tone to his voice and is very good in the guidance of Yoga Nidra. He is always very supporting and explain the process well.