Zo rustgevend dat ik na afloop gewoon geen woorden had ( en dat wil heel wat zeggen)

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Yoga met cello

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Ik vond de les erg fijn, Mark heeft een een erg prettige stem in naar te luisten.

Lessen van Mark zijn erg professioneel, informatief en super ontspannen.

Wekelijks yoga nidra les

Mark heeft een uitgebreide kennis en ervaring van yoga, die hij met iedereen deelt op een rustig en professionele manier. Men ervaart een diepe rust bij zijn lessen en kan na een les alles weer aan.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Mark geeft een goede uitleg over hoe yoga nidra werkt voor jou en hoe je dat inje dagelijkse leven kan toepassen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ook nog heeft Mark de perfecte stem voor yoga nidra en meditatie.

Fijn, ontspannen, fijn met natuur erbij. Lunch was lekker.
Goede mix van verschillende elementen

Retreat

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik vind zelf fijner als het helemaal stil is tijden yoga les. Buiten evt een vraag die iemand aan docent stelt maar daarnaast stilte.
Ik zou vaker willen deelnemen als prijs wat lager is. Evt overwegen en aan bieden ook zonder lunch , en losse nidra les ook fijn, zoals in de muzerije of andere locatie centrum den bosch

Louise

Het was een cadeau van ontspanning en rust voor mijzelf.

Retraite in Vught, 14 juli 2019.

Voor diegene die een moment van rust en ontspanning zoeken, een aanrader.

Ik volg ook wekelijks de Yoga Nidralessen in Den Bosch. Door de kennisoverdracht begrijp ik bepaalde dingen beter en ga ook op onderzoek uit over bepaalde onderwerpen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Zo blij met Yoga Nidra in mijn leven. Heeft me heeft rust en dichter bij mezelf gebracht. Echt een aanrader.

Katinka

Ik vond het erg leuk om te volgen. Ik ben tijdens de lessen tot rust gekomen en Mark geeft op een leuke manier les.

8 lessen yoga nidra

persoonlijke aandacht, zijn humor, zijn stem is prettig tijdens de meditatie

Ik oefen thuis met de bestanden die hij gemaild heeft.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik heb de lessen als prettig ervaren

Het was een mooie ochtend met een uitgebalanceerd en divers programma dat een diep ontspanning en rust tot gevolg had.

yoga retraite op landgoed Bleijendijk in Vught, 14 juli 2019

Vriendelijke mensen met gedegen kennis, goed georganiseerd, mooie locatie en bovenal een heerlijk ontspannen ervaring.

Nee, niet direct.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik vond het een heel fijne ochtend, op een prachtige plek, met gedreven mensen die je op je gemak liet voelen en je de ruimte gaven om te zijn zoals je bent. De afwisseling in het programma vond ik heel erg fijn, vooral de wandeling tussen de yoga door. Dit geeft het echt een meerwaarde. Ik vond het alleen lastig om tijdens de yoga nidra mijn ademhaling te moeten tellen. Deze was zo zacht en traag, dat ik mijn best moest doen om hem te volgen en dat is mijns inziens niet de bedoeling bij de yoga nidra. Achteraf bedacht ik me dat ik het ook gewoon van me af had kunnen laten glijden:)

Ellen

Top georganiseerd,.mooie locatie, goede docenten, mooie en welkomsttafel
Persoonlijke aandacht, flexibel programma. Mooie afwisseling diverse onderdelen.

Yoga retraire

Zie hierboven. Erg rustgevend.en ontspannend door docenten en lokatie. Mooie afwisseling alle onderdelen.

Niet echt. Was al heel veel bekend.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Regelmatig organiseren. Ik ga dit zeker nog een keer deelnemen. Mag van mij ook.iets langet duren.

Tamara

De begeleiding door Mark d.m.v. yoga nidra en coachingsgesprekken hebben een heel positieve bijdrage geleverd aan mijn revalidatie na een hersenbloeding (inmiddels 10 jaar geleden) Ik kwam maar niet...

yoga nidra en coaching

Yoga Mark helpt je ontspannen, maar is niet alleen bloedserieus bezig.

Ik gebruik de audiofiles die tijdens de les zijn opgenomen 2 maal per dag. Dit helpt me heel goed om te ontspannen.

laura

Erg prettige sfeer en wat een fijne ervaring zo'n yoga concert. zeker voor herhaling vatbaar

yoga concert

fijne ontspannen sfeer. goed geregeld.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

bedankt voor deze fijne ervaring!

Een zeer mooie, rustige dag. Een intiem, klein groepje met veel aandacht voor iedereen en aan elkaar. Ik heb de diepe rust mogen ervaren tijdens de yoga nidra sessie. De wandeling op het landgoed...

yoga retraite Yoga Nidra

Om te mogen ervaren wat ik hier bovenaan heb aangegeven.

Wat yoga nidra is en wat het kan brengen met veel oefenmomenten.