R uit Schijndel

Het was magisch. Diep ontroerd en zo fijn. Mark is onbeschrijfelijk, my god ik heb nog nooit zo’n yoga docent gehad. Die stem, intonatie en aanwezigheid. Onvoorstelbaar. Ik kwam helemaal tot rust en... Het was magisch. Diep ontroerd en zo fijn. Mark is onbeschrijfelijk, my god ik heb nog nooit zo’n yoga docent gehad. Die stem, intonatie en aanwezigheid. Onvoorstelbaar. Ik kwam helemaal tot rust en ben diep geraakt door de kalmte. Helemaal tot rust gekomen en de combinatie met The Wong Janice. Ooooh my god magisch. Een aanrader voor iedereen.

Aan welk onderdeel van Yoga Mark heeft u deelgenomen? Is dat een yoga concert, workshop, coaching, training, retraite of iets anders?

Yoga concert en Yin Yoga mark

Waarom zouden mensen moeten deelnemen of kiezen voor evenementen bij Yoga Mark ?

Pff het voelt zo goed en ik voel mij zo op mij gemak en hij is zoooo goed en professioneel.

Heeft u na het evenement nog iets gehad aan de kennisoverdracht die vanuit Yoga Mark is verkregen? Zo ja, kun je aangeven wat precies?

Het is de hele dag door gegaan die vibe die ik gevoeld had

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Mark ik zou heel graag willen dat je les komt geven in de kappel bij ons. Dat zou ik heel fijn vinden

Linda

Het heeft mij in mijn innerlijke wereld veel teweeg gebracht en ik vond de intake en de eerste yoga nidra sessie bevrijdend en geruststellend. Prettige en een veilige omgeving wordt er gecreëerd en... Het heeft mij in mijn innerlijke wereld veel teweeg gebracht en ik vond de intake en de eerste yoga nidra sessie bevrijdend en geruststellend. Prettige en een veilige omgeving wordt er gecreëerd en je kan fijn openlijk jezelf zijn.

Intake/een stukje coaching en daarna m'n eerste yoga nidra

Het is een zeer prettige ervaring om terug te keren naar je innerlijke wereld. Naar je eigen kern komen is niet allen bevrijdend maar ook opent het je ogen en je hart voor de mogelijkheden die je worden aangereikt. Door mark heb ik geleerd dat yoga veel meer is dan alleen bewegen je hele bewustzijn wordt gestimuleerd om verder te durven kijken.

Waar je in je leven vast komt te zitten wordt deze blokkade je duidelijk gemaakt doormiddel van een open gesprek bij de intake, stukje verleden, heden en de toekomst waar je naar toe wilt. Samen doelen maken om flink met jezelf aan de slag te gaan, niet alleen energetisch maar ook voeding en lichamelijke ongemakken worden besproken. Mark denkt heel goed met je mee en geeft je sturing waar dat nodig is, dit heeft mij een nog heldere kijk gegeven op mijn eigen leven en de wereld om mij heen.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Ik ben enorm blij dat ik de stap gezet heb om bij jullie binnen te treden en een hele nieuwe wereld is er voor mij open gegaan. En ik verheug me erop op de sessies die nog komen gaan en dat yoga een prachtige aanvulling is op mijn leven. Mijn dank is groot.

Kevin

Het is een verademing om met Mark af te spreken. Steeds krijg ik stap voor stap nieuwe inzichten hoe ik beter voor mijzelf kan zorgen op fysiek, mentaal en emotioneel niveau.

Personal training & coaching

Mark is heelijk down to earth en heeft humor. Je kan ook merken dat Mark veel meegemaakt heeft. Als ik hem iets vertel dan staat hij er niet raar van op te kijken. Hij weet dan precies waar ik zit. Ik ben ook blij dat ik ook heerlijk kan lachen om wat er dan in mij omgaat. Elke man zou eigenlijk Mark moeten ontmoeten want heel veel is ons geleerd wat de moeite waard om te evalueren of het wel allemaal klopt. Veel wijsheid bij Mark komt niet uit een boekje. Hij leeft het leven en heeft geleefd. Hij verteld er ook over in alle openheid en verteld wat het met hem gedaan heeft. Zo veel goede tips ...

Pffff ik heb even te tijd nodig om alles te integreren. Vind het ook fijn dat ik dan ook Yoga Nidra heb. Zijn opnames zijn heel goed

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Mark - ik ben zo blij met je dat je er bent en dat ik je heb leren kennen. Ik hoef mij niet meer te verontschuldigen meer als ik een hulp vraag heb. Via Whatssup ben je heel makkelijk bereikbaar.

Overall vond ik het een bijzondere ervaring, die ik zeker aan zou raden. U heeft meer aan feedback, dus hier wat dingen die wat mij betreft anders zouden mogen:
- Net voor de start overlegde...
- Net voor de start overlegde Mark met barpersoneel over dat er nog mensen moesten komen, hoe dat aan te pakken etc. Hierbij stond de headset aan, waardoor wij in de zaal, ready for action, alles mee kregen. Dat deed een beetje afbreuk aan de sfeer.
- De uitleg vooraf was zeer uitgebreid. Ik denk dat de boodschap ook in de helft minder woorden kon. Dat zou ik prettiger hebben gevonden; de uitleg triggerde mijn denken heel erg, terwijl ik dat juist wou uitschakelen tijdens het beleven van het concert. Dat geldt ook voor de aanwijzingen mbt ademhaling tussendoor. Mijn man zei zelfs dat hij genoeg zou hebben gehad aan een uitleg vooraf, zodat hij zich daarna volledig aan zijn ademhaling en de muziek kon wijden.
- Als de uitleg tussendoor beknopter is, loopt het ook minder uit. 25 minuten uitloop op een uur is best veel, en wij hadden bijv een oppas thuis zitten, wat me onrustig maakte. Je kan ook zeggen dat het 1,5 uur duurt, dan valt het 'mee' dat het niet uitloopt (en vraag ik de oppas vooraf al langer haha).
- Het gebruik van een microfoon leek ons onnodig. De ruimte was klein en de mensen aandachtig. De micro maakte Mark's stem onnodig luid en schel.

Het yoga concert met Janice Wong in Babel, Den Bosch.

Mark heeft een rustige, fijne uitstraling. Hij weet waar hij het over heeft en zijn enthousiasme is voelbaar is alles wat hij zegt en doet.

Nee, ik denk het niet.

Is er iets wat je wilt delen met ons?

Fijn, dit feedback formulier. Ik hoop dat Mark het goed opvat; we hebben bovenal genoten. Vanuit onze beroepen (docent en musicus) kijken we misschien sowieso wat kritischer naar andere docenten en muzikanten. Maar het is opbouwend bedoeld, en met liefde getypt.

Reactie Yoga Mark:

Dank jullie wel voor de terugkoppeling. tijdens dit concert liepen een aantal dingen niet zoals het moest zijn. Mede door jullie terugkoppelingen hebben we verbeteringen aangebracht in ons... Dank jullie wel voor de terugkoppeling. tijdens dit concert liepen een aantal dingen niet zoals het moest zijn. Mede door jullie terugkoppelingen hebben we verbeteringen aangebracht in ons programma. Dank jullie wel het was heel waardevol

Heel bijzonder. Heerlijke muziek en fijne les.

Yoga cello concert

Mooie ervaring

Reactie Yoga Mark:

Hoe kunnen we er voor zorgen dat het de volgende keer een 10 is?

Chantal

Heerlijke ontspanning, rust, muziek, tijd voor jezelf.

Yoga concert

Goed georganiseerd. Mark neemt de tijd. En heeft een fijne stem om je te begeleiden.

Yoga nidra was onbekend voor mij. Nu niet meer :)

Reactie Yoga Mark:

Dank je wel voor je deelname en respons. Dit is waar wij het voordoen. Tot de volgende keer

Marjorie de Haan

Ik vond het erg bijzonder, yoga nidra begeleidt door Janice op Cello. Ik was enorm geraakt en onder de indruk.

Yoga concert

Het is een fijne ervaring met een mooie, zachte sacred space. Een cadeautje voor jezelf.

Ga zo door! Super!

Reactie Yoga Mark:

Hoi Marjorie dank je voor je terugkoppeling en heel mooi te zien de stappen die je maakt. Tot de volgende serie Yoga Nidra

GrMark

Patricia Van melis

Geweldige ontspanning mogen ervaren ,goed georganiseerd

Yoga concert

Mark geeft een enorme inspiratie en heeft passie voor zijn yoga lessen daarnaast heeft mark enorm veel kennis te delen.

Reactie Yoga Mark:

Dank je voor de terugkoppeling en tot snel in de les

Elly Theijs

Prachtige muziek (cello), super relaxte sfeer.

Yoga concert

Totale ontspanning, je mind ff resetten.

Probeer wat meer te mediteren en ademhalingsoefeningen die Mark gegeven heeft te doen.

Het was SUPER!

Reactie Yoga Mark:

Hoi Elly Leuk dat je er weer en dank je voor je terugkoppleing. Hier doen we het voor :-)

Positieve ervaring, zaal helaas wat aan de frisse kant voor mij. De vloer trekt erg koud op wat pijnlijk is voor mijn artrose.
Het positieve zit vooral in de rust en kalmte en het veilige...
Het positieve zit vooral in de rust en kalmte en het veilige gevoel dat Mark met zorgzaamheid weet neer te zetten, de muziek ( deze keer de cello) resoneert echt intensief door in mijn lijf. Ik ervaar dit als heel prettig. Ook het vorige concert met handpan was erg fijn.

yoga concert

het is even een korte minivakantie voor ontspanning, cadeau aan jezelf!

ivm burnout kan ik momenteel weinig onthouden dus hierop kan ik nu geen antwoord geven...ik weet alleen dat wat Mark zegt op dat moment door mij wel begrepen wordt

Is er iets wat je wilt delen met ons?

gewoon een compliment hoe steeds weer met creativiteit deze workshops bedacht worden en de fijne manier van uitvoering

Reactie Yoga Mark:

Hoi Henriette, Ik ben het helemaal met je eens. De vloer en de ruimte is en was te koud. Ik heb ook besloten om geen concerten meer in die zaal bij Babel (Muzerije) meer te doen. Na een aantal... Hoi Henriette, Ik ben het helemaal met je eens. De vloer en de ruimte is en was te koud. Ik heb ook besloten om geen concerten meer in die zaal bij Babel (Muzerije) meer te doen. Na een aantal concerten is het onmogelijk om die ruimte goed op temperatuur te krijgen door een centraal geregeld luchtsysteem. Graag nodig ik je uit in 2020 om eens naar Judith van Hal Yoga te komen voor een nieuwjaarsconcert