Lenneke Bosma

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Leuk, dat persoonlijke kaartje en de attentie!

Regineke Macleane

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Snelle service, lieve mensen en persoonlijk

Ria Korevaar

Zou het zo niet weten

Rita Joldersma

Zeer goed!

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Service is zeer goed. Producten zeer snel geleverd!

Joke Bidotti

Mooie overzichtelijke website, met goede kwaliteit artikelen

Goede service

Yvonne de Munnik

Ik heb 1 woord, GEWELDIG!!!

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Super goed geholpen met de Shabby Chic Deken die uitverkocht was! Maar na enige zoektocht door YLA heb ik deze toch nog binnen gekregen in een super leuke kerst verpakking. Nogmaals dank je wel YLA.

Doorgaan zo!

Mastenbroek Marisca

Zeer professioneel

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Blij verrast met het patroon. Mooi vormgegeven en aandacht aan besteed. Ik ben hier heel blij mee want meestal moet je zelf een pdf-bestand downloaden en uitprinten. Met het materiaal heb ik al... Blij verrast met het patroon. Mooi vormgegeven en aandacht aan besteed. Ik ben hier heel blij mee want meestal moet je zelf een pdf-bestand downloaden en uitprinten. Met het materiaal heb ik al vaker gewerkt en is kwalitatief prima. Het presentje wordt zeer op prijs gesteld en de thee smaakt heerlijk.🍀

Ik denk dat ik niet goed gelezen heb bij het bestellen. Ik heb me namelijk afgevraagd waar de bestelling bleef maar toen het bezorgd werd zag ik de kerstverpakking.

Carla Bieleman

Helemaal super.

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Verscheidene keren wat besteld en alleen maar goede ervaringen.

Geen verbeterpunten dus ga zo door.

Rina van der Veen-Bogerd

Een zaak waar ik al jaren met plezier mijn ( en voor de breigroep) garen bestel.

Beschrijf hier uw ervaring met YLA Lifestyle & Wol

Vlotte en zorgvuldige verzorging van de bestelling. ( en de vaak bijgevoegde chocolaatjes geven er een persoonlijk tintje aan!

Dat heb ik ze al verteld. Ik verkies de oude site om de stylecraft DK te bestellen. Ik heb een stalenkaart thuis en daar ben ik blij mee, zeker als ik ook voor de dames van de breigroep een... Dat heb ik ze al verteld. Ik verkies de oude site om de stylecraft DK te bestellen. Ik heb een stalenkaart thuis en daar ben ik blij mee, zeker als ik ook voor de dames van de breigroep een bestelling plaats.