XY Made

Sebas

Top producten! Na enkele dagen merk je al het verschil. Daarnaast erg tevreden over de snelle levering!

Eric

Top product! Trekt goed in en verzorgd goed

Rens

Super product. Voorheen gebruikte ik veelal Niveau, maar ik ben sinds kort overgestapt op XY Made. Belangrijk voor mij is dat de gezichtcrème niet te vet aanvoelt op de huid.

Devn

Goede producten die fijn aanvoelen op mn huid. Anders dan die niveau/dove shit :-( Echte aanrader!

Matthias

Top producten! Zien er goed uit, snelle levering en een goede gebruiksaanwijzing tot in de details om zo het beste resultaat te bereiken!

Menno

Super product, me huid is stukken beter geworden. Ook fijn dat ze van A tot Z laten zien in welke volgorde je het moet gebruiken voor het optimale resultaat!

Frederik

Staat mooi in m’n badkamer, m’n vriendin is ook erg blij dat ik nu geen droge huid meer heb! Volgende dag ook in huis, gewoon top!

Paul

Vond het altijd lastig om de geschikte producten te vinden voor mijn huid, maar XY Made heeft hier verandering in gebracht. Een prachtig design en je ziet na een aantal dagen al resultaat. Kortom... Vond het altijd lastig om de geschikte producten te vinden voor mijn huid, maar XY Made heeft hier verandering in gebracht. Een prachtig design en je ziet na een aantal dagen al resultaat. Kortom een echte aanrader!

Olivier

Goede producten! Snel resultaat bij gebruik en de producten gaan lekker lang mee!

RM

Top product! Ik heb zelf een lastige huid en ik merk door het gebruiken van XY Made dat m’n huid veel rustiger is geworden. Bedankt!