XY Made

Bert

Goede service en snel geleverd. Ik had nog nooit gezichtsverzorging geprobeerd, maar zie echt het verschil

Dave

Ik ben zeer tevreden over de producten van XY Made, Dark Circle Defence is mijn favo

Victor

Het is een fijn product om dagelijks een gladde huid te krijgen. Zolang je het goed blijft gebruiken is er geen probleem.
Ik vind alleen dat het best duur is vergeleken met de hoeveelheid je...
Ik vind alleen dat het best duur is vergeleken met de hoeveelheid je krijgt. Maar ja kwaliteit boven kwantiteit toch ;)

Floris Kooi

Voor het gebruiken van XY Made was mijn huid een puinhoop, na een week was mijn huid zo glad als glas

Job Kruijssen

Beste skin care pakket wat ik tot nu toe heb gebruikt.

Marcel

Erg blij met de producten, ruiken lekker en smeren goed

Talha sayim

Zeer goed zeker een aanrader

Michiel Van der Aa

Ruikt heerlijk. Alleen kleine flesjes

Dyn Ridderinkhof

Kwaliteit

Dylan de Jong

Ongeveer 2 weken geleden het volledig pakket aangeschaft en tot nu toe bevallen de producten goed.
De cleaner reinigt de huid zonder droog te worden en de overige producten hydrateren de huid.
De producten zijn aan te bevelen.