Hoe vond u de onderlinge communicatie met XXLFotobehang?
Is het Fotobehang geworden als verwacht?
Bent u tevreden met het verkregen advies?

Ja prima kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service en adequate afhandeling en verwerking.

Ja

Beschrijf hier uw ervaring

prima, goede service, vragen snel en adequaat beantwoord en teruggekoppeld

Is erg mooi om mdf plaat geniet.

Beschrijf hier uw ervaring

Lijm niet gebruikt, maar er was geen keuze, kreeg het er gratis bij. wel zonde eigenlijk.
Bij de levering zat een factuur van iemand anders.

Ja, perfect

goede kwaliteit

Trudie

Wij hebben een grote afbeelding laten afdrukken op één stuk behang. Het resultaat is geweldig, scherpe afdruk, mooie kleuren, goede kwaliteit behang en snelle levering. Een volgende keer zou ik... Wij hebben een grote afbeelding laten afdrukken op één stuk behang. Het resultaat is geweldig, scherpe afdruk, mooie kleuren, goede kwaliteit behang en snelle levering. Een volgende keer zou ik zeker weer hier bestellen.

Lobato

Wij zijn er blij mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Het kosten even moeite om een foto van voldoende kwaliteit te maken. Toen het gelukt was het behang geweldig. We hebben het zelf geplakt. Koste wat spierkracht. Maar wij genieten nu van een geweldig... Het kosten even moeite om een foto van voldoende kwaliteit te maken. Toen het gelukt was het behang geweldig. We hebben het zelf geplakt. Koste wat spierkracht. Maar wij genieten nu van een geweldig landschap achter de eettafel.

Alles prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Je krijgt op voorhand een fragment om de kwaliteit van de foto in het grote formaat te bepalen. De kwaliteit van het vinyl behang is echt prima! Naadloos en goed te verwerken. Zelfs de lijm wordt... Je krijgt op voorhand een fragment om de kwaliteit van de foto in het grote formaat te bepalen. De kwaliteit van het vinyl behang is echt prima! Naadloos en goed te verwerken. Zelfs de lijm wordt meegeleverd voor de ondergrond die je aangeeft.

We hadden in photoshop een fotocollage gemaakt van ca. 100cm x 200 cm. De foto is qua scherpte mooi op het doek afgedrukt het enige wat ons opvalt is dat het geen heel strak glad doek is. In het... We hadden in photoshop een fotocollage gemaakt van ca. 100cm x 200 cm. De foto is qua scherpte mooi op het doek afgedrukt het enige wat ons opvalt is dat het geen heel strak glad doek is. In het doek zitten kleine strepen (de structuur van het materiaal) als je dus dichtbij de poster staat zie je deze strepen je moet dus c.a. 1 meter van het doek afstaan. Op de site staat bij producteigenschappen een foto van het materiaal, hierop is duideliik de structuur te zien van het materiaal. Deze structuur zie je dus ook in je afdruk terug en dat was ons niet duidelijk. P.s. de voorstrijk zou ik niet mee bestellen gewoon bij de bouwmarkt halen, krijg je 2,5 liter voor hetzelfde geld.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie per mail was goed.

Johan

Mooi materiaal en vooral scherpe afgedrukt.

Beschrijf hier uw ervaring

Het afbeelden projecteren van het behang op eigen woning plek is erg visueel.

Alexander

Ja. Super! Alleen wordt er in de gebruiksaanwijzing gesproken van een viltrakel die bijgevoegd zou moeten zijn maar die zat er niet bij. Gelukkig kon ik bij een speciaalzaak hier om de hoek een... Ja. Super! Alleen wordt er in de gebruiksaanwijzing gesproken van een viltrakel die bijgevoegd zou moeten zijn maar die zat er niet bij. Gelukkig kon ik bij een speciaalzaak hier om de hoek een speciaal voor vinyl fotobehang bedoeld aanstrijkding kopen waar het uitstekend mee ging.

Beschrijf hier uw ervaring

Persoonlijk contact via email met verkoopster. Bereidheid om vergelijking met concurrent te bespreken. Uitstekende service! Positieve verrassing dat geen banen werden maar een enorme poster (6 x 3)... Persoonlijk contact via email met verkoopster. Bereidheid om vergelijking met concurrent te bespreken. Uitstekende service! Positieve verrassing dat geen banen werden maar een enorme poster (6 x 3) uit één stuk.