9.8/10

Armand Simon

Ik ben sinds jaren een uiterst tevreden klant van XXL. Elke vraag wordt snel beantwoord. Elk probleem wordt adequaat opgelost. En de communicatie is altijd helder en duidelijk.

Sterke punten van XXL zijn in mijn ervaring de klantvriendelijkheid, duidelijke informatieverstrekking en deskundigheid.

Ik ben zo tevreden over de service dat mij op dit moment geen verbeterpunten te binnen schieten.

Jesse, Douwe, Sander, Edwin, Leon, Ruben

Bart

Ben tevreden met XXL, fijne persoonlijke insteek.

Pro actief
Snel
Persoonlijk

Marco Pavone

Ik wou upgraden naar van PHP 7.1 native naar PHP 7.2 maar kreeg diverse foutmeldingen. Ik kreeg het niet voor elkaar en heb uiteindelijk maar gemaild naar de support desk van XXL. Ik kreeg op zondag... Ik wou upgraden naar van PHP 7.1 native naar PHP 7.2 maar kreeg diverse foutmeldingen. Ik kreeg het niet voor elkaar en heb uiteindelijk maar gemaild naar de support desk van XXL. Ik kreeg op zondag ochtend, binnen 2 minuten (!!!) de fix om het op te lossen en het werkt direct. Ongelofelijk! Wat een geweldige service! Wat een goed werkt leveren die mensen! Deze hosting raad ik echt iedereen aan!! Een dikke 10!!! Sander, bedankt!

Maakt niet uit of het midden in de nacht (03:00) of zondag ochtend is, ze geven direct antwoord en een passende fix om het probleem op te lossen.

Leo ten Have

“Wij hebben méér dan zestig accounts bij XXL hosting en zijn uitermate tevreden over de service en ondersteuning van XXL. Kennis van zaken, behulpzaam en vriendelijkheid typeren dit bedrijf.” Leo... “Wij hebben méér dan zestig accounts bij XXL hosting en zijn uitermate tevreden over de service en ondersteuning van XXL. Kennis van zaken, behulpzaam en vriendelijkheid typeren dit bedrijf.” Leo ten Have creative director.

Jeffrey Kerkhof

Ik heb louter goede ervaringen met XXL Webhosting. Ze verzorgen al jaren onze hosting en daar zijn we heel blij mee. Als we ondersteuning nodig hebben, dan is deze altijd snel beschikbaar. Ik heb louter goede ervaringen met XXL Webhosting. Ze verzorgen al jaren onze hosting en daar zijn we heel blij mee. Als we ondersteuning nodig hebben, dan is deze altijd snel beschikbaar.
Onze website was 2 jaar terug gehackt en toen hebben ze ons heel goed geholpen en geadviseerd.

Snelheid van reageren.
Eenvoudig en overzichtelijk dashboard.
Uitgebreid overzicht met veel gestelde vragen.

Luc

XXL Webhosting biedt een goede hosting met duidelijke voorwaarden. Indien je hulp nodig hebt wordt je altijd snel en persoonlijk geholpen. Ze helpen je totdat het probleem is opgelost, wat ik als... XXL Webhosting biedt een goede hosting met duidelijke voorwaarden. Indien je hulp nodig hebt wordt je altijd snel en persoonlijk geholpen. Ze helpen je totdat het probleem is opgelost, wat ik als zeer positief ervaar. Ze zijn betrokken met hun klanten.

Persoonlijke hulp, snel antwoord, helpen problemen op te lossen, duidelijk, klantvriendelijk

Heel positief en heel behulpzaam

heel snelle service en hulp

Ron

Mijn ervaring is goed! Altijd geduldig, duidelijk en behulpzaam.

Duidelijk, behulpzaam, goede service!

Zou ik niet precies weten, aangezien ik digitaal niet erg sterk ben.

allemaal

Vriendelijk, snel, niet met een 'kluitje in het riet'. Integendeel

Vriendelijk en deskundig

Soms denk ik dat het makkelijk zou zijn als de helpdesk ook in het weekend bemand is. Maar ik begrijp dat dit ook weer een (financiële) keerzijde heeft. En als er écht 'stront aan de knikker is',... Soms denk ik dat het makkelijk zou zijn als de helpdesk ook in het weekend bemand is. Maar ik begrijp dat dit ook weer een (financiële) keerzijde heeft. En als er écht 'stront aan de knikker is', dan is er ook in het weekend hulp.