9.8/10

hans v.d Bosch

Goede service reageert snel op een vraag

Janette van der drift

Goede service en supersnel

Binnen 10 min het probleem opgelost

geen idee

Tja 10 out of 10 perfecte service direct antwoord en meedenken! chapeau

Direct contact
Bellen als er een probleem is

klein dingetje bel met een herkenbaar nummer omdat mijn telefoon standaard onbekende nummers naar de voicemail stuurt

Corfugids.nl

Ik vind de medewerkers van XXL prettig om mee samen te werken, ze helpen je waar mogelijk. Ik beheer zelf mijn website, maar als ik ergens een vraag over heb kan ik die altijd bij XXL stellen.

Snelle reactie op vragen gesteld via mail of chat. Goede kennis van zaken. De chatfunctie vind ik erg prettig, het is fijn om even snel tussendoor iets te kunnen vragen.

Ga zo door!

Ze zijn erg behulpzaam, want ze hebben mij verschillende keren uit de brand geholpen wanneer ik iets verkeerds metmijn website deed. Dit doen zonder negatief kritiek te geven en ze stellen de juiste... Ze zijn erg behulpzaam, want ze hebben mij verschillende keren uit de brand geholpen wanneer ik iets verkeerds metmijn website deed. Dit doen zonder negatief kritiek te geven en ze stellen de juiste vragen, waardoor ze snel voor een oplossing zorgen. Ik heb er echt geen spijt van dat bij hun mijn website draaiende heb.

Ze hebben mij goed begeleidt met hoe ik moest starten en ze hebben mij een juiste advies gegeven met wat voor product ik zou moeten kiezen.

Ik zou graag een database verbinding willen kunnen aanleggen voor een webapplicatie en die dan ook gekoppeld is met mijn website. Maar misschien kan dat al, maar weet ik niet hoe het moet.

Maarten

4 jaar ervaring met XXL met domeinregistratie en webhosting

Erg vriendelijk en behulpzame helpdesk via de chat. Reageren erg snel en helpen je direct weer op weg.

Johanna

Uitstekende klantenservice via de chat.

Snelle en professionele hulp bij vragen.

Top! goede service en assistentie

hulpvaardigheid

neen

Armand Simon

Ik ben sinds jaren een uiterst tevreden klant van XXL. Elke vraag wordt snel beantwoord. Elk probleem wordt adequaat opgelost. En de communicatie is altijd helder en duidelijk.

Sterke punten van XXL zijn in mijn ervaring de klantvriendelijkheid, duidelijke informatieverstrekking en deskundigheid.

Ik ben zo tevreden over de service dat mij op dit moment geen verbeterpunten te binnen schieten.

Jesse, Douwe, Sander, Edwin, Leon, Ruben