9.7/10
9.5/10
9.8/10

Leo ten Have

“Wij hebben méér dan zestig accounts bij XXL hosting en zijn uitermate tevreden over de service en ondersteuning van XXL. Kennis van zaken, behulpzaam en vriendelijkheid typeren dit bedrijf.” Leo...

Jeffrey Kerkhof

Ik heb louter goede ervaringen met XXL Webhosting. Ze verzorgen al jaren onze hosting en daar zijn we heel blij mee. Als we ondersteuning nodig hebben, dan is deze altijd snel beschikbaar.

Snelheid van reageren.
Eenvoudig en overzichtelijk dashboard.
Uitgebreid overzicht met veel gestelde vragen.

Luc

XXL Webhosting biedt een goede hosting met duidelijke voorwaarden. Indien je hulp nodig hebt wordt je altijd snel en persoonlijk geholpen. Ze helpen je totdat het probleem is opgelost, wat ik als...

Persoonlijke hulp, snel antwoord, helpen problemen op te lossen, duidelijk, klantvriendelijk

Heel positief en heel behulpzaam

heel snelle service en hulp

Ron

Mijn ervaring is goed! Altijd geduldig, duidelijk en behulpzaam.

Duidelijk, behulpzaam, goede service!

Zou ik niet precies weten, aangezien ik digitaal niet erg sterk ben.

allemaal

Vriendelijk, snel, niet met een 'kluitje in het riet'. Integendeel

Vriendelijk en deskundig

Soms denk ik dat het makkelijk zou zijn als de helpdesk ook in het weekend bemand is. Maar ik begrijp dat dit ook weer een (financiële) keerzijde heeft. En als er écht 'stront aan de knikker is', dan is er ook in het weekend hulp.

Ronald

Top service, snel en deskundig !

Jon de Wit

Zeer goede ervaringen. Vriendelijke, geduldige vakmensen die je vlot helpen met vragen en problemen zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Al 5 jaar trouwe klant en dat is niet voor niets.

Vriendelijk personeel.
Vlotte afhandeling van je vragen en/of problemen.
Oplossend meedenken.
Prima service.

In het dashboard is het soms wat lastig om heen en weer te schakelen als je met enkel een paar webhostingpakketten bezig bent.
Je moet deze dan weer opzoeken zeg maar om weer in te loggen. Misschien is een tegeltjes overzicht met favoriete website mogelijk?

Paul Harts

Ik werk met meerdere hostingpartijen samen en XXL webhosting maakt op mij de beste indruk. Er blijft altijd iets te wensen over maar ten opzichte van de concurrentie steken ze op veel punten er met...

Responsief en modern. Geen 'oude meuk' op de servers. Enne, na de deal zijn ze nog steeds heel erg klantvriendeijk.

Eh....zoals altijd en overal wordt er af en toe een antwoord 'op de automatische piloot' gegeven, zonder de ins en outs van de vraag goed op het netvlies te hebben. Gebeurt overal.

Reactie XXL Hosting:

Beste Paul,

Hartelijk dank voor deze geweldige positieve review. Daar zijn we heel blij mee! Ik wil wel graag iets met je verbeterpunten/tips doen kun je mij een aantal 'situaties' schetsen waarbij wij op de automatische piloot hebben gereageerd? Dat maakt ons nog beter als we weten in welke situatie zoiets voordoet. Je kunt mij even een berichtje sturen support@xxlwebhosting.nl ^EdwinKruis

Marcel Trap

Ik ben al jaren klant bij XXL eerst met een reseller pakket, later prive hosting pakket.
Het omzetten van hosting pakketten ging in goed overleg en alles was mogelijk.
Tevens goed advies...

Support is zeer professioneel, snel en kundig.
Betreft continuïteit van de diensten is perfect.
Ik heb nooit een onbeschikbaarheid ervaren.

Ik kan geen verbeterpunten verzinnen.
De beheer interfaces is van deze tijd, support is prima !