9.8/10

christelijkeboeken.info

Goede en snelle servers! De helpdesk is heel behulpzaam en als er wat dringends is zijn ze zelfs 's avonds bereikbaar en behulpzaam. Ook fijn dat ze dagelijks backups maken.
Deze hoster...
Deze hoster gekozen omdat mijn joomla site langzaam was en dat is helemaal over. Ze reageren snel op vragen en helpen goed.

Snelheid van de servers, service (helpdesk reageert snel en goed), backup

Joost

Mijn ervaring met XXL is zeer positief! Ze reageren vrijwel altijd heel snel, helpen graag en durven out of the box te denken.
Omdat het terugzetten van een database backup via cpanel niet...
Omdat het terugzetten van een database backup via cpanel niet altijd goed werkte, hebben ze, om mij te helpen een extra programma geinstalleerd wat dit mogelijk maakt. Zeer hulpvaardig en service gericht!

Zeer duidelijk, snel en zeer hulpvaardig!!

Bierlaarzen

Geweldige service, nog niet heel lang geleden overgestapt van hosting partij. Bij de vorige partij was de service ver te zoeken. Daarnaast waren de prijzen erg hoog. XXL heeft mij geholpen bij de... Geweldige service, nog niet heel lang geleden overgestapt van hosting partij. Bij de vorige partij was de service ver te zoeken. Daarnaast waren de prijzen erg hoog. XXL heeft mij geholpen bij de verhuizing van mijn websites & domeinnamen. Super vriendelijke medewerkers! 5 sterren!

Top!

Martin

Als eerst had ik voor mijzelf een hosting afgesloten bij XXL Webhosting. Nadat me dit goed beviel ben ik ook zakelijk overgestapt. Het Dashboard is erg overzichtelijk wat het werken fijn maakt. Ook... Als eerst had ik voor mijzelf een hosting afgesloten bij XXL Webhosting. Nadat me dit goed beviel ben ik ook zakelijk overgestapt. Het Dashboard is erg overzichtelijk wat het werken fijn maakt. Ook Cpanel is erg duidelijk en makkelijk in gebruik.

Waar ze echt punten mee pakken naar mijn mening is de reactiesnelheid en oplossingen die ze bieden mocht je ergens niet uitkomen. Volgens mij heb ik nooit langer dan 2 minuten moeten wachten in de... Waar ze echt punten mee pakken naar mijn mening is de reactiesnelheid en oplossingen die ze bieden mocht je ergens niet uitkomen. Volgens mij heb ik nooit langer dan 2 minuten moeten wachten in de chat voor ze met een goede en werkende oplossing kwamen. Mocht het zelf niet helemaal lukken dan willen ze ook vaak graag helpen. Ik ben een ZEER tevreden klant en raad XXL Webhosting aan iedereen aan.

Ik heb geen verbeterpunten die ik kan bedenken. Keep up the good work!!

Margreet

Fantastisch bedrijf, fijne snelle service.

Snelle acties, adequate, kundig en altijd vriendelijk.

Geen verbeterpunten, gewoon blijven, zoals jullie al meer dan 17 jaar zijn.

Ruben Kremer

Ik ben al meer dan 18 jaar een klant bij XXL Webhosting en nog nooit ben ik teleurgesteld geweest van mijn keuze destijds. De support was altijd erg goed en vriendelijk en als er problemen waren... Ik ben al meer dan 18 jaar een klant bij XXL Webhosting en nog nooit ben ik teleurgesteld geweest van mijn keuze destijds. De support was altijd erg goed en vriendelijk en als er problemen waren werden deze vlot verholpen, of werd er bij geassisteerd om tot een oplossing te komen.

Snelle service. Adequaat handelen, en een serverpark dat mij nooit in de steek heeft gelaten.

Tom Bouma

XXL webhosting is een bedrijf dat al jaren voor ons de hosting verzorgd.
Het is een uitstekend bedrijf met fijne, vriendelijke en deskundige medewerkers.

Degelijk

XXL webhosting is een zeer bedreven bedrijf met mensen die net even dat extra stapje willen zetten voor de klant.
Daarvoor hebben wij voor deze firma gekozen, prijs en kwaliteit is zeer goed

snelle support service, hulp op afstand geen probleem.

geen verbeterpunten, ga zo door

Debbie Brussaard

Al sinds jaren mijn webhoster en wat zou ik doen zonder deze mannen?

geweldige service, meedenken en probleemoplossers

kan niets bedenken

Edwin

Top provider, zeer adequate en behulpzaam.

Snelle service met gedegen kennis.