9.5/10
9.7/10

XXL Webhosting is sinds jaren mijn voorkeurs provider. De reden is het snelle handelen via het aanvragen, het dashboard waarin je je eigen domeinen etc kan beheren en de adequate en vriendelijke...

Altijd was de dienst draaiende, geen downtime (alleen op service momenten in de avond). Prima snelheid van de medewerkers via de chat, dashboard is ideaal!

Bij XXL heb ik vrijwel altijd goede ervaringen.

Erg goede customer support.

De snelheid van de servers zou wat mij betreft iets beter mogen.

Hosting meerdere websites

Korte lijnen. Helder contact

Reactie XXL Webhosting:

Heel erg bedankt voor je positieve review. Toch zie ik dat wij op het gebied van 'after sales' het beter hadden kunnen doen, zou je ons willen voorzien van wat extra informatie zodat we ons proces verder kunnen verbeteren? Je kunt ons een e-mail sturen op support@xxlwebhosting.nl. Alvast bedankt ^Edwin Kruis

René

Zeer prettig

Goede service, direct gebeld bij een fout. top!

XXL is al jaren onze webhosting.

- Altijd bereikbaar bij problemen
- Snelle reactie
- Tijdig meldingen van updates
- Handige chatservice

Goede prijs, hoge service, ook laat op de dag ?

Service en kwaliteit zijn hoog

Positief
we zijn al jaren klant bij XXL en zelfs savonds laat nog ondersteuning bij vragen!

Prima klantenservice via de chatfunctie. Het nieuwe dashboard is handig in het gebruik.

Anoniempje

Ik heb al enige jaren diverse domeinen bij xxlwebhosting ondergebracht. zowel voor de hobby als voor zakelijke doeleinden. Ik ben er zeer tevreden over en kan xxlwebhosting zeker aanbevelen.

Bestellen is eenvoudig, snelle levering en goed service en ondersteuning.

Zelf zou ik alleen de maandelijkse betalingen van de grotere hostingpakketten wel weer terug willen zien. Voor de hobby zijn het toch hele bedragen die in 1 keer worden afgeschreven en maandelijks voel je er niet veel van.

El Bandito Dorito

Zeer prettige, persoonlijke service - snel, inhoudelijk en accuraat.

Communicatie, kennis van (technische) zaken - menselijke benadering van abstracte materie.

Ondanks dat hun nieuwe site flink moderner is geworden, is de uitstraling nog steeds zoekende; het oogt niet direct als een provider-site, maar nogal generiek.