9.8/10

Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant bij XXL, ze reageren altijd snel en adequaat op vragen, denken echt met je mee, verbeteren continue de kwaliteit van hun producten en zo goed als nooit... Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant bij XXL, ze reageren altijd snel en adequaat op vragen, denken echt met je mee, verbeteren continue de kwaliteit van hun producten en zo goed als nooit downtime en dan ook nog voor een nette prijs.

Reageren altijd zeer snel op chat/mail en telefoon. Een van hun sterkste punten!
Denken altijd mee en vragen worden altijd snel en vriendelijk opgelost

Neen

Bart Volbeda

Ik heb hele goeie ervaringen met XXL webhosting. Heb een reseller account en heb nu al mijn accounts ondergebracht bij XXL.

Zeer sterke support, goed bereikbaar, faire prijzen, wat wil je nog meer.

Op dit moment kan ik niet zo snel iets verzinnen.

Wim Roukema

Goede en snelle ondersteuning, waar nodig.

Goede performance van de server. Zeer goede en brede functionaliteit met behulp van CPanel.

Iets meer ruimte dan 2 GB zou welkom zijn.

Twan Stins

XXL levert altijd top support. Wanneer er een probleem is kun je makkelijk contact opnemen via de chat of even bellen.

De contactmogelijkheden zijn super. Bij andere hosting bedrijven moet je lang wachten op antwoord via de mail of ticketsysteem, bij XXL krijg je vrijwel altijd direct iemand te spreken.

Het dashboard kan wel iets sneller, alle modules doen er even over om te laden wanneer ik een pakket open.

Lingua B.V.

Goede service en goed bereikbaar.

Klantvriendelijk

Het is soms lastig om te weten waar de grenzen liggen van de support en de dienstverlening in het algemeen. Wat valt er wel onder en wat niet.

Uitstekende ervaring. Goed bereikbaar. reageren snel op chat verzoeken. Oplossend vermogen en de wil om direct te helpen bij problemen

Kennis van zaken, oplossend vermogen, bereikbaar

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Aardig medewerkers mailverkeer

We hosten onze site al meer dan 10 jaar bij XXL. Er zijn zelden problemen maar als er eens iets is dat staat XXL direct, snel en vakkundig klaar. Het is fijn om te weten dat er eigenlijk een heel... We hosten onze site al meer dan 10 jaar bij XXL. Er zijn zelden problemen maar als er eens iets is dat staat XXL direct, snel en vakkundig klaar. Het is fijn om te weten dat er eigenlijk een heel team achter ons klaar staat, als er eens iets is.

Klantvriendelijkheid, snelheid van handelen

eigenlijk niks. Alleen de hoop dat jullie bij het groeien van het bedrijf op dezelfde manier verder gaan.

Edwin Groenia

Ik heb meerdere domeinnamen bij xxl hosting.
wat ik erg prettig vind, is dat wanneer ik een probleem ondervind dat dit direct wordt verholpen.
ik heb het gevoel dat je gewardeerd wordt...
Ik heb meerdere domeinnamen bij xxl hosting.
ik heb het gevoel dat je gewardeerd wordt als mens en niet nummer .........

er wordt geadviseerd maar niet direct opgelegd dat je iets moet aanschaffen.

ga zo door

H F Pietersma

Een verademing. Als je een vraag hebt, kun je die via de chat stellen. De antwoorden zijn duidelijk en goed. Ik heb een grote site over katten met zo'n 1500 bezoekers per dag. Gebruik dus aardig... Een verademing. Als je een vraag hebt, kun je die via de chat stellen. De antwoorden zijn duidelijk en goed. Ik heb een grote site over katten met zo'n 1500 bezoekers per dag. Gebruik dus aardig wat dataverkeer. Hiernaast ook nog een webshop die aardig wat ruimte en verkeer opslokt.
XXL heeft de tijd voor je en de reactie is snel.

Deskundige medewerkers. Heel geduldig en een goed luisterend oor.

Zou het niet weten.