9.5/10
9.7/10

Positief
we zijn al jaren klant bij XXL en zelfs savonds laat nog ondersteuning bij vragen!

Prima klantenservice via de chatfunctie. Het nieuwe dashboard is handig in het gebruik.

Anoniempje

Ik heb al enige jaren diverse domeinen bij xxlwebhosting ondergebracht. zowel voor de hobby als voor zakelijke doeleinden. Ik ben er zeer tevreden over en kan xxlwebhosting zeker aanbevelen.

Bestellen is eenvoudig, snelle levering en goed service en ondersteuning.

Zelf zou ik alleen de maandelijkse betalingen van de grotere hostingpakketten wel weer terug willen zien. Voor de hobby zijn het toch hele bedragen die in 1 keer worden afgeschreven en maandelijks voel je er niet veel van.

El Bandito Dorito

Zeer prettige, persoonlijke service - snel, inhoudelijk en accuraat.

Communicatie, kennis van (technische) zaken - menselijke benadering van abstracte materie.

Ondanks dat hun nieuwe site flink moderner is geworden, is de uitstraling nog steeds zoekende; het oogt niet direct als een provider-site, maar nogal generiek.

Mark

Prima en snelle reactie van support
Duidelijke pagina's bij het aanschaffen van een dienst

Kundig en snel

bestellingen automatiseren?

Gijs

Perfecte service ! vaak ook op onmogelijke tijden!

Zie boven

Esther Dalberger

Erg prettig, persoonlijk en snel. Niet voor niks dat ik na jaren weer terug ben bij XXL

Steeds contact met dezelfde persoon, Ruben. Hoefde niet steeds opnieuw uit te leggen. Kon mij als digi-kluns goed helpen. laagdrempelig dus.

Kan niets bedenken.

Yelina

Al jaren heb ik ervaring met XXL en ervaar het als zeer positief.
Altijd snelle en professionele hulp als er vragen zijn of onduidelijkheden.

Bereidheid naar de klant te luisteren

Daphne

Zeer goede service! Snelle reactie, denken goed mee. Mijn website is stabiel, overzetten naar andere server is ook geen enkel probleem geweest. Kortom, ze lijken de zaken goed onder controle te...

Uitstekende service.