9.5/10
9.7/10

Prima! Echt geen problemen.
Altijd online en bij updates altijd ruim van te voren op de hoogte gebracht.

Erg klantvriendelijk en snelle response. Denken met je mee en weten ook na een paar dagen nog precies wat je vraag was.

Nee, niet op dit moment.

Peter van Nunen

Edwin T. and Sander C are great support technicians.

Fast and friendly

None

Ik ben een nieuwe klant dat twee domeinen heeft geregistreerd.

Snelle support over de live chat! Heel vriendelijk en meedenkend.

De ontrol panel is nog ietwat beperkt. Er kunnen geen losse hosting producten onder een domein worden besteld en het DNS panel is ietwat beperkt. Zo is er geen TTL mogelijk en zijn er geen bijzondere DNS records aan te maken. Een redirect van een (sub)domein naar een andere URL lijkt ook niet mogelijk te zijn.

Reactie XXL Webhosting:

Beste, hartelijk dank voor je positieve review. N.a.v. je verbeterpunten of tips heb ik nog wat extra informatie. We hebben de portal gemaakt voor de meest voorkomende instellingen, 80% van onze klanten kunnen alle bewerkingen uitvoeren die nodig zijn voor zijn/haar hostingpakket en/of domeinnamen. Specifieke instellingen zoals jij die noemt kun je nog altijd via cPanel (controlpanel van je website) uitvoeren, hieraan is niets veranderd. Je kunt via de ons portaal met Single Sign On direct op je cPanel inloggen en de gewenste instellingen maken!

Via de chat een snelle en goede servies.

Snelheid van beantwoording

Voor een leek als ik ben op dit gebied minder in vakjargon communiceren.

Reactie XXL Webhosting:

Beste, Hartelijk dank voor je positieve review. Toch vind ik het jammer dat je aangeeft dat wij in vakjargon met je hebben gecommuniceerd :( Onze doelstelling is juist om in minder bits en bytes (minder technisch geneuzel) te communiceren. Het spijt mij ontzettend dat je dit toch zo hebt ervaren.

Ondanks dat wij ons best doen om minder technisch te communiceren kunnen sommige problemen zodanig technisch van aard zijn dat het bijna niet anders uit te leggen valt. Ik zal in ieder geval je feedback intern meenemen zodat we nog beter gaan letten op het vermijden van vakjargon. Bedankt voor je feedback!

XXL Webhosting staat altijd voor je klaar. Wanneer je vragen hebt of iets geregeld moet hebben, maken ze het direct in orde voor je. XXL Webhosting denkt goed met je mee. Kortom: een professionele...

Snelle service, oplossingsgericht, professioneel, altijd bereikbaar tijdens kantooruren (telefoon, chat, e-mail).

Met het nieuwe gebruikersplatform en met aanbieden van de websitemaker heeft XXL Webhosting in mijn ogen een grote stap gemaakt.

Ga zo door! Prima!

Ik ben al jaren klant bij XXL. Het contact is altijd prettig en met vakmensen die snel begrijpen waar de schoen wringt.

ZZP'er

Snelle service en snelle servers!

Ze timmeren lang aan de weg en behouden de kwaliteit vanaf dag één.

Uitstekend. Service is prima en helpdesk ook.

Zijn erg snel met het oplossen van eventuele "problemen"

Hein

XXL is helemaal te gek. Goede snelle service. Werk al meer dan 10 jaar met ze samen, nooit iets waar we niet uit komen.

Snelle dienstverlening. Erg professioneel. Klantvriendelijk. Goede uitleg. Geven meer service dan strikt gezien nodig. Betrouwbaar. Werken zelf altijd aan verbetering van hun dienstverlening.

Ga zo door.

Jan64

S'avond om kwart voor 10 binnen 2 sec. antwoord via de chat en vraag beantwoord, probleem dus opgelost. Helemaal top!

De behulpzaamheid die verder gaat als "kijk even daar of daar". Ze kijken en denken met je mee als je met een probleem zit.

Ben al jaren tevreden klant, men verbeterd zich constant bij XXL webhosting zou even geen punten aan kunnen dragen.