9.8/10

Tevreden Reseller

Ben al jaren vaste klant, eerst als klant later ook als reseller

Sneller respons, vlotte ondersteuning, toegankelijk

RJLV

XXL reageert altijd snel en inhoudelijk op supportvragen.

De tijden voor bereikbaarheid kunnen wel iets (verder) uitgebreid worden.

Reactie XXL Hosting:

Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn ontzettend benieuwd wat je precies miste qua informatie op onze website, we hebben recentelijk namelijk de gehele site geüpdatet en kwalitatieve... Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn ontzettend benieuwd wat je precies miste qua informatie op onze website, we hebben recentelijk namelijk de gehele site geüpdatet en kwalitatieve feedback is altijd welkom. Mocht je tijd en moeite willen nemen zou je ons dan willen voorzien van extra informatie op support@xxlwebhosting.nl? Dan kunnen we je feedback meenemen. Alvast bedankt ^Edwin Kruis.

Thijs

Fijne, inhoudelijk goede service en altijd snel contact.

Ik ben erg blij met de proactieve zorg en aandacht voor veiligheid.

XXL Webhosting is sinds jaren mijn voorkeurs provider. De reden is het snelle handelen via het aanvragen, het dashboard waarin je je eigen domeinen etc kan beheren en de adequate en vriendelijke... XXL Webhosting is sinds jaren mijn voorkeurs provider. De reden is het snelle handelen via het aanvragen, het dashboard waarin je je eigen domeinen etc kan beheren en de adequate en vriendelijke chatmogelijkheid.

Altijd was de dienst draaiende, geen downtime (alleen op service momenten in de avond). Prima snelheid van de medewerkers via de chat, dashboard is ideaal!

Bij XXL heb ik vrijwel altijd goede ervaringen.

Erg goede customer support.

De snelheid van de servers zou wat mij betreft iets beter mogen.

Hosting meerdere websites

Korte lijnen. Helder contact

Reactie XXL Hosting:

Heel erg bedankt voor je positieve review. Toch zie ik dat wij op het gebied van 'after sales' het beter hadden kunnen doen, zou je ons willen voorzien van wat extra informatie zodat we ons proces... Heel erg bedankt voor je positieve review. Toch zie ik dat wij op het gebied van 'after sales' het beter hadden kunnen doen, zou je ons willen voorzien van wat extra informatie zodat we ons proces verder kunnen verbeteren? Je kunt ons een e-mail sturen op support@xxlwebhosting.nl. Alvast bedankt ^Edwin Kruis

René

Zeer prettig

Goede service, direct gebeld bij een fout. top!

XXL is al jaren onze webhosting.

- Altijd bereikbaar bij problemen
- Snelle reactie
- Tijdig meldingen van updates
- Handige chatservice

Goede prijs, hoge service, ook laat op de dag ?

Service en kwaliteit zijn hoog

Positief
we zijn al jaren klant bij XXL en zelfs savonds laat nog ondersteuning bij vragen!