9.7/10
9.5/10
9.8/10

Wytze Bouma

Sinds 18 jaar klant bij XXL, persoonlijke service, goede ondersteuning (zeker in het begin toen alles op internetgebied nog nieuw was) en altijd in een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Snel met oplossingen, stabiele servers, goed gepland onderhoud en erg soepel werkende beheermodules voor je domeinen, hosting en email (Cpanel).

Bereikbaarheid buiten kantooruren, zeker als je met een storing zit, wil je die gewoon kunnen melden. Met alle technische middelen van vandaag de dag, moet dat voor jullie zelfs op een mobiel te implementeren zijn, zodat je iets van storingsdienst kunt afspreken misschien?

Reactie XXL Hosting:

Beste Wytze, Bedankt voor je positieve review! Erg goed dankje. Je feedback m.b.t. de storingsdienst heb ik gelezen en daarvoor wil ik je nog wat extra informatie geven, wellicht geeft dit wat meer... Beste Wytze, Bedankt voor je positieve review! Erg goed dankje. Je feedback m.b.t. de storingsdienst heb ik gelezen en daarvoor wil ik je nog wat extra informatie geven, wellicht geeft dit wat meer achtergrond informatie over hoe wij dit hebben geregeld. Op werkdagen tussen 9.30 - 16.30 hebben wij reguliere supportdienst, dus eigenlijk kun je bij ons terecht met al je vragen over je domeinnamen, hostingpakketten & website maker. Voor storingen hebben wij een specifiek telefoonnummer 0880006699, deze wordt door onze dienstdoende collega in de gaten gehouden. Ik ben met je eens dat dit reactief is, omdat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Verder hebben wij een storingsoverzicht pagina om te kijken of je server problemen heeft en of dit bij ons bekend is, deze kun je vinden op: https://www.xxlwebhosting.nl/help/status-en-onderhoud Onze uptime afgelopen maanden is maar liefst 99,98% en verder houden we zowel doordeweeks als weekends alle tickets in de gaten tussen 8:00 - 22:00 uur s'avonds. Ik hoop dat dit iets meer inzicht geeft op de manier waarop wij onze supportdienst hebben ingeregeld. Bedankt in ieder geval voor je feedback!

Wat een heerlijk bedrijf. Professioneel en een supersnelle klantenservice.

Veel verstand van zaken, snelle respons op mail en een goede klantenservice.

Op dit moment geen verbeterpunten.

Katoenfabriek

Al meer dan 10 jaar een super tevreden klant!

Nooit problemen. Altijd snelle hulp bij vragen.

Prima snel en duidelijk geholpen

R. Oldenburger

Mijn ervaringen met xxl en zijn medewerkers zijn altijd positief. Ze nemen de tijd om iets uit te leggen of een probleem op te lossen. zonder daarbij direkt in staddaard vragen te vallen.

ze luisteren (lezen wat ik zeg of schrijf) en geven dan pas een reactie.

Tevreden Reseller

Ben al jaren vaste klant, eerst als klant later ook als reseller

Sneller respons, vlotte ondersteuning, toegankelijk

RJLV

XXL reageert altijd snel en inhoudelijk op supportvragen.

De tijden voor bereikbaarheid kunnen wel iets (verder) uitgebreid worden.

Reactie XXL Hosting:

Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn ontzettend benieuwd wat je precies miste qua informatie op onze website, we hebben recentelijk namelijk de gehele site geüpdatet en kwalitatieve... Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn ontzettend benieuwd wat je precies miste qua informatie op onze website, we hebben recentelijk namelijk de gehele site geüpdatet en kwalitatieve feedback is altijd welkom. Mocht je tijd en moeite willen nemen zou je ons dan willen voorzien van extra informatie op support@xxlwebhosting.nl? Dan kunnen we je feedback meenemen. Alvast bedankt ^Edwin Kruis.

Thijs

Fijne, inhoudelijk goede service en altijd snel contact.

Ik ben erg blij met de proactieve zorg en aandacht voor veiligheid.

XXL Webhosting is sinds jaren mijn voorkeurs provider. De reden is het snelle handelen via het aanvragen, het dashboard waarin je je eigen domeinen etc kan beheren en de adequate en vriendelijke... XXL Webhosting is sinds jaren mijn voorkeurs provider. De reden is het snelle handelen via het aanvragen, het dashboard waarin je je eigen domeinen etc kan beheren en de adequate en vriendelijke chatmogelijkheid.

Altijd was de dienst draaiende, geen downtime (alleen op service momenten in de avond). Prima snelheid van de medewerkers via de chat, dashboard is ideaal!

Bij XXL heb ik vrijwel altijd goede ervaringen.

Erg goede customer support.

De snelheid van de servers zou wat mij betreft iets beter mogen.