9.7/10
9.5/10
9.8/10

Jorik Jansma

Goede service , prima hosting prijs

Support

iPhone reparaties Nederland

Ongeveer 15 jaar klant bij XXL Webhosting en altijd correct geholpen. De prijs is goed en de kwaliteit is uitstekend.

Wanneer je ergens niet uitkomt hebben de jongens bij XXL...

Wanneer je ergens niet uitkomt hebben de jongens bij XXL Webhosting vaak een oploswing en zijn ook altijd bereid te helpen, Top!!!

Klantvriendelijkheid, kwaliteit webhosting voor een betaalbare prijs.

Fred Pietersma

Moest op korte termijn overstappen naar een ander hostingbedrijf. Gebruikte aardig wat ruimte en had een beste bandbreedte nodig. Dit is allemaal zonder problemen geregeld. Zag er eerlijk gezegd wel... Moest op korte termijn overstappen naar een ander hostingbedrijf. Gebruikte aardig wat ruimte en had een beste bandbreedte nodig. Dit is allemaal zonder problemen geregeld. Zag er eerlijk gezegd wel tegenop. Voorheen had ik vaak direct contact met de eigenaar. Dat is nu wel anders. Maar eigenlijk is het wel beter zo. Als er een probleem is of ik zit ergens mee, kan ik het melden in de chat en wordt er direct op gereageerd.

Er wordt goed meegedacht als je een vraag hebt of een probleem meldt.

Als ik iets kan vinden zal ik dat direct melden.

Hans van Meteren, Numaga webontwerp

Super club, deskundig en erop uit je 100% te helpen als je ergens niet uit komt

Deskundig, behulpzaam

Ook bereikbaar tussen de middag, al is de pauze nou ook weer niet zo lang

Sebastiaan Walen

Top bedrijf, goede support! Diverse probleempjes direct en vakkundig opgelost, denken mee met de klant!

Support is uitstekend

Niet kunnen ontdekken

Kluns 2.0 Jesse je weetzelluf

Heb het pas. Erg goed geholpen door Jesse toen ik mijn mail op mijn telefoon probeerde krijgen. Wat appeltje eitje leek bleek wat nauwkeuriger te luisteren dan ik dacht. Met veel geduld trouble... Heb het pas. Erg goed geholpen door Jesse toen ik mijn mail op mijn telefoon probeerde krijgen. Wat appeltje eitje leek bleek wat nauwkeuriger te luisteren dan ik dacht. Met veel geduld trouble geshoot en uiteindelijk lukte het, bleek het idd niet ingewikkeld maar las ik over details heen. Nu zit het erop en kan ik prima mijn werkmails ontvangen en sturen vanaf mijn telefoon.

Vooral veel geduld en alles goed nagelopen waar het fout had kunnen gaan.

De eerste keer dat ik inlogde duurde het even in de chat voordat ik antwoord kreeg voor een probleem. Maar eenmaal contact, werd ik goed door de klus heen geleid.

Fijne hosting. Als je hulp nodig hebt kan je zo met een medewerker chatten. Snel gefixt

Klantenservice reageert deskundig en snel

RvDesigns, Rene

Positieve ervaring, steeds werkende met de nieuwste software.

Alles uptodate en snelle service bij vragen.

Marco Pavone

Ben al klant bij XXL sinds 2003. Ik had toen problemen om mijn forum te koppelen aan mijn database, ik was tot 02:30 aan het proberen en proberen maar lukte niet. Was er helemaal klaar mee. Daarom... Ben al klant bij XXL sinds 2003. Ik had toen problemen om mijn forum te koppelen aan mijn database, ik was tot 02:30 aan het proberen en proberen maar lukte niet. Was er helemaal klaar mee. Daarom een support mailtje gestuurd naar XXL en tot mijn verbazing binnen 3 (!!) minuten om 02:33 persoonlijk antwoord ontvangen waarbij het direct lukte. Ge-wel-dig!

Tevens had ik ergens in 2009 een groot probleem, door een fout in mijn zelfgemaakte script was ik heel veel data kwijt uit mijn SQL database. Ik was dik een jaar bezig alle informatie te verzamelen en waarbij ander mensen data konden toevoegen om het compleet te maken. Door een fout was ik meer dan de helft kwijt en had geen backup. Ondanks dat dit niet in de service inbegrepen was en ik zelf verantwoordelijk was voor mijn data (logisch) hebben ze me toch enorm goed geholpen en een backup terug geplaatst en tevens de laatste entries ook erbij geplaatst. Super! Was zoooooooo blij omdat ik hier heel veel tijd in had zitten. Dit was een verse vlaai met kersen waard en laten bezorgen vanuit Herenveen (dichtbij zijnde Multivlaai).

De hosting kosten zullen misschien hoger zijn dan de gemiddelde concurrent maar de service die je hiervoor terug krijgt maakt dit het meer dan waard, daarom zit ik al 14 jaar bij hun en via mijn bedrijf laat ik mijn klanten ook hier hosten.

Ze helpen je altijd goed waar nodig en hun responstijd is heel erg snel, zelfs midden in de nacht!

Frank

Zeer! snelle reactie na vraag van mij, als klant.

Zeer! snelle reactie na vraag van mij, als klant.

Niet iedere klant is zich het ICT-jargon eigen.