9.7/10
9.5/10
9.8/10

Paul Harts

Ik werk met meerdere hostingpartijen samen en XXL webhosting maakt op mij de beste indruk. Er blijft altijd iets te wensen over maar ten opzichte van de concurrentie steken ze op veel punten er met... Ik werk met meerdere hostingpartijen samen en XXL webhosting maakt op mij de beste indruk. Er blijft altijd iets te wensen over maar ten opzichte van de concurrentie steken ze op veel punten er met kop en schouders bovenuit.

Responsief en modern. Geen 'oude meuk' op de servers. Enne, na de deal zijn ze nog steeds heel erg klantvriendeijk.

Eh....zoals altijd en overal wordt er af en toe een antwoord 'op de automatische piloot' gegeven, zonder de ins en outs van de vraag goed op het netvlies te hebben. Gebeurt overal.

Reactie XXL Hosting:

Beste Paul, Hartelijk dank voor deze geweldige positieve review. Daar zijn we heel blij mee! Ik wil wel graag iets met je verbeterpunten/tips doen kun je mij een aantal 'situaties' schetsen... Beste Paul, Hartelijk dank voor deze geweldige positieve review. Daar zijn we heel blij mee! Ik wil wel graag iets met je verbeterpunten/tips doen kun je mij een aantal 'situaties' schetsen waarbij wij op de automatische piloot hebben gereageerd? Dat maakt ons nog beter als we weten in welke situatie zoiets voordoet. Je kunt mij even een berichtje sturen support@xxlwebhosting.nl ^EdwinKruis

Marcel Trap

Ik ben al jaren klant bij XXL eerst met een reseller pakket, later prive hosting pakket.
Het omzetten van hosting pakketten ging in goed overleg en alles was mogelijk.
Tevens goed advies...
Het omzetten van hosting pakketten ging in goed overleg en alles was mogelijk.
Tevens goed advies gehad betreft het kiezen van de juiste prive hosting pakket.
En de support is subliem ! Via telefoon, email of chat wordt ik altijd heel vriendelijk snel en kundig behandeld.

Support is zeer professioneel, snel en kundig.
Betreft continuïteit van de diensten is perfect.
Ik heb nooit een onbeschikbaarheid ervaren.

Ik kan geen verbeterpunten verzinnen.
De beheer interfaces is van deze tijd, support is prima !

Zit al jaren bij bij XXL webhosting met "serieuze" sites. Had daarnaast voor meerdere site een account bij een "goedkope" hostingpartij. Alles uiteindelijk toch ondergebracht bij XXL. Had ik veel... Zit al jaren bij bij XXL webhosting met "serieuze" sites. Had daarnaast voor meerdere site een account bij een "goedkope" hostingpartij. Alles uiteindelijk toch ondergebracht bij XXL. Had ik veel eerder moeten doen: Einde Downtime, wel reacties op vragen en stabiele snelle sites!

Snel, correct en klantgericht. Zeer stabiele servers!

Vooral zo doorgaan

De ervaringen met XXL zijn door mij tot op heden altijd als zeer prettig en naar tevredenheid ervaren. Mijn is altijd vriendelijke en oplossingsgericht.

Altijd bereid tot het onmiddellijk vinden van een oplossing van het probleem.

wellicht ook voor particulieren een service voor het oplossen van problemen in de avonduren.

Ernest Cartigny

XXL staat altijd klaar voor je snelle reactie en meedenken als er iets fout is.

Goede uptime van de servers, snelle en actieve helpdesk. Uitgebreide mogelijkheden.

Meer info over wijzigingen in de hosting (vervallen scripts e.d.)

William ten Brink

Ik ben al jaren een fan van XXL. Ze hebben me met al mijn wensen, sites, en speciale verzoeken altijd uitstekend geholpen. Niet door alleen maar te doen, maar vooral ook om oplossingen voor te... Ik ben al jaren een fan van XXL. Ze hebben me met al mijn wensen, sites, en speciale verzoeken altijd uitstekend geholpen. Niet door alleen maar te doen, maar vooral ook om oplossingen voor te stellen en mee te denken. Ik XXL dan ook al aan heel wat ondernemers aanbevolen, met vaak grotere bedrijven dan ik ooit zal hebben.

Vernieuwend, verfrissend, meedenkers en meedóeners. Een bedrijf dat de handen uit de mouwen steekt om klanten te helpen met een altijd weer uitstekende service.

Hou dit niveau van kwaliteit vooral vast, het is jullie visitekaartje en uithangbord!

Ferdinand Overdijk

Goed en snel geholpen. Top! Aanrader.

praktisch en snel.

advies en integraal oplossing voor voor problemen /overstappen van HTML/PHP website naar nieuwe technologieën zodat klanten all in one oplossing kunnen ervaren en meer betalen.

Reactie XXL Hosting:

Hallo Ferdinand, Bedankt voor je positieve review. Er valt mij iets aan je review als je bij details kijkt, 'de snelheid van levering' is beoordeeld met 5/10 kun je mij aangeven wat wij hieraan... Hallo Ferdinand, Bedankt voor je positieve review. Er valt mij iets aan je review als je bij details kijkt, 'de snelheid van levering' is beoordeeld met 5/10 kun je mij aangeven wat wij hieraan kunnen verbeteren? Je mag ons persoonlijk een mailtje sturen, dan kunnen wij onze service verder verbeteren. Ook ben ik benieuwd of je verbeterpunten hebt over de informatie rondom je order. Bedankt! ^Edwin

Yvette

Actief team en super service

Support helpt je snel en goed uit de problemen, de chat werkt perfect!

Support mag vroeger open gaan..;) bijvoorbeeld om 08.00 uur.

Goed geholpen via de chat

Duidelijke dienst

Jeroen Jansen

Vanaf het moment dat ik ben overgestapt naar XXL heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. XXl is erg klantvriendelijk , behulpzaam en snel.

Vriendelijk, behulpzaam en snel