9.7/10
9.5/10
9.8/10

Arthur Heide

SUPER SNELLE en zeer correcte service!

Makkelijke bereikbaarheid, snel contact, zeer snelle hulp als je die nodig hebt (voor een noob op IT-gebied zoals ik)

Absoluut niet

Paul Boelaars

De support is ongeëvenaard! Persoonlijke chats en uitstekende klantenservice!

Duidelijke communicatie en goed advies bij abonnement keuze.

Dave van Maaren

Service is geweldig

Men denk met je mee en lossen alles op

Hou deze service zo

Geert Oost

Al sinds jaar en dag doen we zaken met XXL al sinds 1998 voor zover ik weet en top op heden bevalt dit altijd
super, goede club met vlotte support, staan altijd voor je klaar

no nonsense, waar voor je geld, snel

Tom fan 'e Fryske hûnenrassen

Wij zijn al jaren klant bij XXL en zijn 100% tevreden.

De klant gerichte aanpak van de medewerkers en hun snelle reacties op vragen die je stelt

it koe net better wêze

Open Solution Providers

Prima club, zeer responsief, nooit ellende mee gehad

super support!

Wim

Leveren al jaren snelle hosting voor mijn websites.

Altijd bereikbaar, denken mee en geven perfect advies. Aanpassingen en uitbreidingen worden zeer snel en vakkundig doorgevoerd. Aanrader!

Guido van de Luitgaarden

Prima hosting provider met nagenoeg geen downtime, snelle verbinding en uitstekende support.

De support van dit bedrijf is zeer goed bereikbaar. Je hebt ook direct een kundig iemand om mee te communiceren via chat, mail of telefoon. Dus niet doorverbonden, maar meteen goed geholpen.

E-COMMERZ

Een solide hostingpartij die we al kennen uit hun eerste jaren. Na een lange periode met eigen servers en beheer opnieuw partner geworden voor met name shared hosting als reseller. Uiterst tevreden...

De klantvriendelijkheid en het meedenken zijn zeer goed.

Een beperkte maar gegarandeerde bereikbaarheid buiten kantooruren zou een aanwinst zijn. Een soort van storingsdienst die toch bereikbaar is, ook al leert de ervaring nu dat er wel 'meegekeken' wordt.

Numaga Design

In het recente verleden met mijn webontwerp bureau heel wat klanten gehad die hier hun website wilden hosten. Niets dan lof: zelden een probleem en wel een probleem? Binnen de kortste tijd...

Vrinedlijk, snel, geen blah blah