9.7/10
9.5/10
9.8/10

Eric Imthorn

Al rond de 10 jaar klant. Zelden downtime. erg flexibel, meedenkend en kundig en geduldig.

Over de jaren altijd contact gehad met hetzelfde team. Het team heeft veel kennis in huis en kan snel problemen oplossen.

martin tump

Sander > Bedankt voor het antwoorden van mijn vraag.

Snel en resultaat gericht

Al vele jaren een tevreden klant

Jean Paul Koeman

Wij zijn al een tijd klant bij XXL en zijn zeer tevreden. Vooral de helpdest is echt een plus. Er wordt altijd zeer snel gereageerd als wij een vraag of probleem hebben.

Goede helpdesk via de chat functie

Ik ben nog niets tegen gekomen

Uitstekende service en bieden goede hulp voor leek zoals k

behulpzaamheid

Nvt

Wij zijn klant sinds.... kan het me niet heugen. Meer dan 15 jaar in ieder geval.

Toch wel de prijs en de klantvriendelijkheid

Klein puntje: rare formulering van de factuur: zorg er graag voor dat er voldoende op je rekening staat...

Brechje Geutjes

Ik ben al enige jaren op kleine schaal reseller via XXL. Ik vind ze erg klantvriendelijk en staan altijd klaar om te helpen.

- snelle service
- klantvriendelijk

Wout van den Berg

Prima webhosting en uitstekende ondersteuning als dat nodig is.

Support is uitstekend

Bijzonder tevreden

Technisch hoogwaardig product, vlot/goede performance. Altijd snel & vriendelijk reageren (en meedenken).

Dienstverlening is uitstekend, qua producten mis ik nu soms iets wat tussen standaard hosting en een VPS in zit. Denk aan clusterhosting met ssh toegang.

Job Wind

Fijn bedrijf met snelle persoonlijke service and scherpe prijzen

- snelle persoonlijke service
- scherpe prijzen

Gerdien de Lange - Leguijt

Al jaren maak ik gebruik van de services van XXL-hosting. Altijd snel en correct. Vandaag wilde ik een extra website kunnen beheren binnen mijn bestaande pakket. Via de chat werd ik snel geholpen en...

Snelheid, degelijkheid, geen dag zonder website of e-mail gezeten in de laatste 7 jaar.

geen.