9.7/10
9.5/10

Marcel Trap

Ik ben al jaren klant bij XXL eerst met een reseller pakket, later prive hosting pakket.
Het omzetten van hosting pakketten ging in goed overleg en alles was mogelijk.
Tevens goed advies...

Support is zeer professioneel, snel en kundig.
Betreft continuïteit van de diensten is perfect.
Ik heb nooit een onbeschikbaarheid ervaren.

Ik kan geen verbeterpunten verzinnen.
De beheer interfaces is van deze tijd, support is prima !

De ervaringen met XXL zijn door mij tot op heden altijd als zeer prettig en naar tevredenheid ervaren. Mijn is altijd vriendelijke en oplossingsgericht.

Altijd bereid tot het onmiddellijk vinden van een oplossing van het probleem.

wellicht ook voor particulieren een service voor het oplossen van problemen in de avonduren.

Ernest Cartigny

XXL staat altijd klaar voor je snelle reactie en meedenken als er iets fout is.

Goede uptime van de servers, snelle en actieve helpdesk. Uitgebreide mogelijkheden.

Meer info over wijzigingen in de hosting (vervallen scripts e.d.)

William ten Brink

Ik ben al jaren een fan van XXL. Ze hebben me met al mijn wensen, sites, en speciale verzoeken altijd uitstekend geholpen. Niet door alleen maar te doen, maar vooral ook om oplossingen voor te...

Vernieuwend, verfrissend, meedenkers en meedóeners. Een bedrijf dat de handen uit de mouwen steekt om klanten te helpen met een altijd weer uitstekende service.

Hou dit niveau van kwaliteit vooral vast, het is jullie visitekaartje en uithangbord!

Ferdinand Overdijk

Goed en snel geholpen. Top! Aanrader.

praktisch en snel.

advies en integraal oplossing voor voor problemen /overstappen van HTML/PHP website naar nieuwe technologieën zodat klanten all in one oplossing kunnen ervaren en meer betalen.

Reactie XXL Webhosting:

Hallo Ferdinand,

Bedankt voor je positieve review. Er valt mij iets aan je review als je bij details kijkt, 'de snelheid van levering' is beoordeeld met 5/10 kun je mij aangeven wat wij hieraan kunnen verbeteren? Je mag ons persoonlijk een mailtje sturen, dan kunnen wij onze service verder verbeteren. Ook ben ik benieuwd of je verbeterpunten hebt over de informatie rondom je order. Bedankt! ^Edwin

Yvette

Actief team en super service

Support helpt je snel en goed uit de problemen, de chat werkt perfect!

Support mag vroeger open gaan..;) bijvoorbeeld om 08.00 uur.

Goed geholpen via de chat

Duidelijke dienst

Jeroen Jansen

Vanaf het moment dat ik ben overgestapt naar XXL heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. XXl is erg klantvriendelijk , behulpzaam en snel.

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Jorik Jansma

Goede service , prima hosting prijs

Support

iPhone reparaties Nederland

Ongeveer 15 jaar klant bij XXL Webhosting en altijd correct geholpen. De prijs is goed en de kwaliteit is uitstekend.

Wanneer je ergens niet uitkomt hebben de jongens bij XXL...

Klantvriendelijkheid, kwaliteit webhosting voor een betaalbare prijs.