9.7/10

Ze zijn erg behulpzaam, want ze hebben mij verschillende keren uit de brand geholpen wanneer ik iets verkeerds metmijn website deed. Dit doen zonder negatief kritiek te geven en ze stellen de juiste...

Ze hebben mij goed begeleidt met hoe ik moest starten en ze hebben mij een juiste advies gegeven met wat voor product ik zou moeten kiezen.

Ik zou graag een database verbinding willen kunnen aanleggen voor een webapplicatie en die dan ook gekoppeld is met mijn website. Maar misschien kan dat al, maar weet ik niet hoe het moet.

Maarten

4 jaar ervaring met XXL met domeinregistratie en webhosting

Erg vriendelijk en behulpzame helpdesk via de chat. Reageren erg snel en helpen je direct weer op weg.

Johanna

Uitstekende klantenservice via de chat.

Snelle en professionele hulp bij vragen.

Top! goede service en assistentie

hulpvaardigheid

neen

Armand Simon

Ik ben sinds jaren een uiterst tevreden klant van XXL. Elke vraag wordt snel beantwoord. Elk probleem wordt adequaat opgelost. En de communicatie is altijd helder en duidelijk.

Sterke punten van XXL zijn in mijn ervaring de klantvriendelijkheid, duidelijke informatieverstrekking en deskundigheid.

Ik ben zo tevreden over de service dat mij op dit moment geen verbeterpunten te binnen schieten.

Jesse, Douwe, Sander, Edwin, Leon, Ruben

Bart

Ben tevreden met XXL, fijne persoonlijke insteek.

Pro actief
Snel
Persoonlijk

Marco Pavone

Ik wou upgraden naar van PHP 7.1 native naar PHP 7.2 maar kreeg diverse foutmeldingen. Ik kreeg het niet voor elkaar en heb uiteindelijk maar gemaild naar de support desk van XXL. Ik kreeg op zondag...

Maakt niet uit of het midden in de nacht (03:00) of zondag ochtend is, ze geven direct antwoord en een passende fix om het probleem op te lossen.

Leo ten Have

“Wij hebben méér dan zestig accounts bij XXL hosting en zijn uitermate tevreden over de service en ondersteuning van XXL. Kennis van zaken, behulpzaam en vriendelijkheid typeren dit bedrijf.” Leo...

Jeffrey Kerkhof

Ik heb louter goede ervaringen met XXL Webhosting. Ze verzorgen al jaren onze hosting en daar zijn we heel blij mee. Als we ondersteuning nodig hebben, dan is deze altijd snel beschikbaar.

Snelheid van reageren.
Eenvoudig en overzichtelijk dashboard.
Uitgebreid overzicht met veel gestelde vragen.