9.7/10

Matthijs

Ik ben nu begonnen met whey protein en ik neem het elke ochtend en nadat ik ga sporten neem ik ook een shake. Voor herhaling vatbaar!

Mooi ingepakt, fijne goodie die ik er ook bij kreeg en de whey protein smaakt onwijs lekker zoals op de website

Goeie producten en snel leveren

Snelheid

steven windmeijer

Al jaren zeer tevreden over XXL. Heb bij verschillende online shops diverse producten geprobeerd maar XXL springt er voor mij toch uit. Heerlijke diverse smaken en goede uitleg bij ieder product. Ik...

Nvt

Nvt

Willem Verberkt

De beste producten, meerdere (betaal)mogelijkheden en snelle levering.
Top service

Als ik producten aanschaf van andere aanbieders, merk ik wel dat de producten van XXL Nutrition beter en gebruiksvriendelijker zijn

Innovatief blijven, bijvoorbeeld door extra goodies aan te bieden of nieuwe producten te ontwikkelen.
Eventueel de prijs wat verlagen, maar dat hoeft nu ook weer niet persé. Want de kwaliteit is ook het beste bij XXL Nutrition, dan vind ik het ook niet erg om een paar euro meer te betalen.

Duidelijke website, snelle levering, goede producten

Prijs / kwaliteit
Acties
Voorraad
Levering

alan samyn

Vlotte bestelling en levering. Site overzichtelijk

Jaap

Toppie

Imformaties

Laura De schrijver

Super! Ik kan niets slecht zeggen! Snelle levering, goede producten! Top!

Alles!
Snelle levering, lekkere en goede producten.

Niets

Deen

Ik bestel al geruime tijd bij jullie en daar geen enkele klacht over. Website werkt lekker responsief,vlot,snel dat vind ik echt pluspunten!

Bij bepaalde concurrenten voeg je iets toe...

Zie tekst boven

Nou voorruit dan: ik kan reviews schrijven maar nooit heb ik het idee gehad dat je nou echt die cadeau/waardebon kan winnen:P Ach de toekomst leert dat ik toch wel bepaalde producten blijf bestellen:)

Wendy

Snelle levering en product komt overeen met de site. Drinken blijft heerlijk koel in de fles, zelfs wanneer deze een halve dag in de zon ligt!

Snelle levering.

Geen verbeterpunten.