Joke

Zeer snelle levering. Goede service

Meer samples of kleinere verpakkingen. Zo kun je eerst iets proeven voor je zo een hele grote pot moet bestellen.

Amber Van Bommel

Super

Goedkoop

Kleine porties

Kim

Snelle levering en top product

Goeie producten

Nvt

getsomefitspiration

Goed aangekomen in relatief korte termijn!
TOP.

Goed georganiseerd, duidelijk en gemakkelijk in gebruik.

Alles ok

Raphael van de linde

Xxl nutrition heeft de beste producten en beste smaken ik heb overal gehaald bij mb nutrition fit shop maar xxl nutrition heeft me heel goed gedaan ze hebben grote assortiment en de smaken zijn... Xxl nutrition heeft de beste producten en beste smaken ik heb overal gehaald bij mb nutrition fit shop maar xxl nutrition heeft me heel goed gedaan ze hebben grote assortiment en de smaken zijn heerlijk heb weight gainer banaan gehaald en die is de grootste aanrader een mega pot die je krijgt en de smaak is goed te combineren met water of melk en c4 pre workout heb ik ook gehaald en die is en blijft de beste pre workout die er is ik kan volop gaan tijdens het trainen en mijn uithoudingsvermogen is veel beter conclusie een en al top !

Snelle levering , goeie service , goed op de hoogte gebracht , veel producten en veel gratis artikelen wat andere niet hebben en jullie toch anders maakt dan andere en vooral door jullie grote... Snelle levering , goeie service , goed op de hoogte gebracht , veel producten en veel gratis artikelen wat andere niet hebben en jullie toch anders maakt dan andere en vooral door jullie grote assortiment

Geen tips !

C Aldenkamp

Vergeleken met andere aanbieders hebben jullie de beste producten met de beste kwaliteit! Zeer tevreden ! ???

Producten speciaal geselecteerd voor vrouwen echt top !

Extra attentie bij het afrekenen om de kortingscode in te vullen.

Laura De Swaef

Beste webwinkel voor sportvoeding/ gezonde voeding

Heel gemakkelijk te bestellen, snelle levering met goede prijs/kwaliteit.

Eugen

Ordered the product ANIMAL PACK. Fast delivery, good price and no problems with the store! I recommend and will definitely make my next order here.

Fast delivery

No comments for this company

Ine Smeets

Top

Alles.

Geen opmerkingen

Nico Verbeerst

Het is de eerste maal dat ik in contact kom met het bedrijf en de bevindingen zijn uitstekend.

De snelheid van levering

Ik heb voorlopig geen verbeterings tips.