Stephan

Goed product, bestelde al jaren. Echter met deze prijzen is het niet zo interessant meer. Nu met de kingsdaykorting eens een 4kg bag besteld maar ik shop inmiddels toch ook elders.

Goed product

Veel te duur geworden

Reactie XXL Nutrition:

Vervelend genoeg is er een grote schaarste in onze branche. Elk bedrijf ter wereld is genoodzaakt de verkoopprijzen te verhogen vanwege de huidige inkoopprijzen, deze zijn nog harder gestegen dan de... Vervelend genoeg is er een grote schaarste in onze branche. Elk bedrijf ter wereld is genoodzaakt de verkoopprijzen te verhogen vanwege de huidige inkoopprijzen, deze zijn nog harder gestegen dan de verkoopprijs. Wij beloven onze klanten altijd de best mogelijke prijs/kwaliteitsverhouding te bieden en zitten dagelijks kort op alle ontwikkelingen in de supplementenbranche.

robby

TOP !!!

snelle levering, goed verpakt, mooie gratis extras, en vooral, ZEER zuivere, en Propere produkten, ik heb zelf toch veel verbetering ondervonden, door de produkten ,( wey, creatine, glutamine, en... snelle levering, goed verpakt, mooie gratis extras, en vooral, ZEER zuivere, en Propere produkten, ik heb zelf toch veel verbetering ondervonden, door de produkten ,( wey, creatine, glutamine, en pre work outs te nemen met mijn training, en ben er zelf sterker door geworden, deze produkten zijn, volgens mij , ( als bleek ) toch zeker de moeite waard , om er mee te experimenteren, en voor mij, zeker effect heeft beloond, thanks aan xxl Team uit belgie

kan ik niet over oordelen, ik ben zeker prachtig geholpen

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je positieve review!

Alexander Schmidt

Delivery time and service miserable (to Germany)

product quality good so far, if you dont need ur order urgent or if u dont care about being lied to about delivery then feel free to order

they lie about delivery dates, to germany they dont send orders placed before 20:00 same day as stated on their site, not even close to that, all they do is to announce a label for shipping, which... they lie about delivery dates, to germany they dont send orders placed before 20:00 same day as stated on their site, not even close to that, all they do is to announce a label for shipping, which anybody can do with having an address without packing nor even having the products. even days after the order the shipment hasnt been given to a delivery company. calling printing a label shipping same day is completely inacceptable in 2022 and just a bold lie. their products are good tho.

Kamelia

Super!!

Super service

Vervaldata vermelden bij producten die binnen de maand vervallen

Tim Jalving

Top service , 23:50 besteld en volgende dag al in huis!

Heb ik niet

Yousri

Perfecte service! Jammer dat het eeuwen duurt voordat de voorraad met smaken wordt bijgevuld. Dus heb m smakeloos besteld..

Usability is top notch

Voorraadbreuk

Daniel dos santos

Mark

Niet tevreden

Geen idee

Ze houden je slecht op de hoogte…
Bestelling woensdag geplaatst tot op heden nog niks binnen gekregen.
Bedrijf gemaild geen reactie…….
Ik had op zijn minst een mail verwacht...
Ze houden je slecht op de hoogte…
Bestelling woensdag geplaatst tot op heden nog niks binnen gekregen.
Bedrijf gemaild geen reactie…….
Ik had op zijn minst een mail verwacht (vertraging/er iets fout gegaan). Maar dat kon er ook niet vanaf. En trackandtrace link werkt niet in mijn account.
Al met al houden ze je slecht op de hoogte.

Laura van Dyck

Een bestelling gedaan maar na 2 weken nog niks ontvangen. Een mailtje gestuurd en de dag erna kreeg ik reactie en is meteen mijn bestelling kosteloos opnieuw verzonden omdat het vorige pakket zou... Een bestelling gedaan maar na 2 weken nog niks ontvangen. Een mailtje gestuurd en de dag erna kreeg ik reactie en is meteen mijn bestelling kosteloos opnieuw verzonden omdat het vorige pakket zou kwijt zijn geraakt bij de post. Na 2 dagen dat ik gmailed had is mijn pakket aangekomen ! Heel goede service!

Snelle reactie, goede levering.

Verder doen zoals het nu is .

Preben

2 keer fout met levering. Echt jammer!!

Klantvriendelijk

Beter helpen bij probleem levering