9.8/10

Tom Bouma

XXL webhosting is een bedrijf dat al jaren voor ons de hosting verzorgd.
Het is een uitstekend bedrijf met fijne, vriendelijke en deskundige medewerkers.

Degelijk

XXL webhosting is een zeer bedreven bedrijf met mensen die net even dat extra stapje willen zetten voor de klant.
Daarvoor hebben wij voor deze firma gekozen, prijs en kwaliteit is zeer goed

snelle support service, hulp op afstand geen probleem.

geen verbeterpunten, ga zo door

Debbie Brussaard

Al sinds jaren mijn webhoster en wat zou ik doen zonder deze mannen?

geweldige service, meedenken en probleemoplossers

kan niets bedenken

Edwin

Top provider, zeer adequate en behulpzaam.

Snelle service met gedegen kennis.

hans v.d Bosch

Goede service reageert snel op een vraag

Janette van der drift

Goede service en supersnel

Binnen 10 min het probleem opgelost

geen idee

Tja 10 out of 10 perfecte service direct antwoord en meedenken! chapeau

Direct contact
Bellen als er een probleem is

klein dingetje bel met een herkenbaar nummer omdat mijn telefoon standaard onbekende nummers naar de voicemail stuurt

Corfugids.nl

Ik vind de medewerkers van XXL prettig om mee samen te werken, ze helpen je waar mogelijk. Ik beheer zelf mijn website, maar als ik ergens een vraag over heb kan ik die altijd bij XXL stellen.

Snelle reactie op vragen gesteld via mail of chat. Goede kennis van zaken. De chatfunctie vind ik erg prettig, het is fijn om even snel tussendoor iets te kunnen vragen.

Ga zo door!

Ze zijn erg behulpzaam, want ze hebben mij verschillende keren uit de brand geholpen wanneer ik iets verkeerds metmijn website deed. Dit doen zonder negatief kritiek te geven en ze stellen de juiste... Ze zijn erg behulpzaam, want ze hebben mij verschillende keren uit de brand geholpen wanneer ik iets verkeerds metmijn website deed. Dit doen zonder negatief kritiek te geven en ze stellen de juiste vragen, waardoor ze snel voor een oplossing zorgen. Ik heb er echt geen spijt van dat bij hun mijn website draaiende heb.

Ze hebben mij goed begeleidt met hoe ik moest starten en ze hebben mij een juiste advies gegeven met wat voor product ik zou moeten kiezen.

Ik zou graag een database verbinding willen kunnen aanleggen voor een webapplicatie en die dan ook gekoppeld is met mijn website. Maar misschien kan dat al, maar weet ik niet hoe het moet.

Maarten

4 jaar ervaring met XXL met domeinregistratie en webhosting

Erg vriendelijk en behulpzame helpdesk via de chat. Reageren erg snel en helpen je direct weer op weg.