9.8/10

Alischa sinnema

Zeer goed , altijd goeie hulp en altijd bereikbaar

Proactief, sympathiek, persoonlijk, snel en deskundig

Woosh Webdesign

XXL is een sterke technische partner die klantgerichtheid koppelt aan prima webhosting-techniek. Wij hosten al jaren de sites van ons en onze klanten bij XXL Webhosting en zijn erg tevreden over de... XXL is een sterke technische partner die klantgerichtheid koppelt aan prima webhosting-techniek. Wij hosten al jaren de sites van ons en onze klanten bij XXL Webhosting en zijn erg tevreden over de ondersteuning en de prijs-kwaliteitverhouding.

Klantgerichtheid, technisch hoogwaardig, overzichtelijke interfaces

Snelle & professional support

Efficient

Super klantvriendelijk en hebben duidelijk goede kennis van zaken

klantenservice, product kennis, overzichtelijk dashboard

geen verbeterpunten

dkorevaar

Ik heb het mailpakket met OpenExchange bij XXL. Het pakket voldoet uitstekend. Ik heb het genomen voor de mogelijkheden met gedeelde kalenders. Zo kunnen mijn vrouw en ik elkaars agenda zien maar... Ik heb het mailpakket met OpenExchange bij XXL. Het pakket voldoet uitstekend. Ik heb het genomen voor de mogelijkheden met gedeelde kalenders. Zo kunnen mijn vrouw en ik elkaars agenda zien maar alleen onze eigen kalender wijzigen.
De migratie van het vorige pakket naar OX gaf nogal wat problemen, maar met wat op en neer mailen is alles goed terecht gekomen.

Bij het enige probleem dat ik in 5 jaar gehad heb ben ik uitstekend geholpen. Af en toe een vraagje per chat en je krijgt bijna onmiddelijk antwoord.

Al 10+ jaren ben ik klant bij XXLwebhosting.
Al 10+ jaren ben ik klant bij XXLwebhosting.
Ik zie wel regelmatig reclame op TV van hosting providers waar dan wel wat geld mee te besparen is. Maar de service van XXLwebhosting is een 10+ waard. Ik heb niet vaak een vraag maar als er een is wordt dit in mijn geval zeer snel beantwoord en opgelost.

Er werdt zelfs telefonisch contact opgenomen om te vertellen dat er met de overstap naar php7 de site niet meer zou werken. Al was ik zelf zo slordig om na de eerder ontvangen mail al de aanpassing te doen.

Top in afhandeling van service.
Ver

Ik kan er geen bedenken.

Stan Bus

Erg snelle en fijne service die graag verder gaan dat alleen wat antwoorden geven op vragen.

Snelheid van reageren op vragen, duidelijke communicatie en het is ook mogelijk om telefonisch contact te hebben.

Tot nu toe geen verbeterpunten kunnen ontdekken.

Bert Bouman

Mijn ervaring met XXL zijn alleen maar zeer positief. De helpdesk is geweldig! Er wordt zeer snel gereageerd. Ook in de avonden en weekend met een zeer kundig en eenvoudig te begrijpen antwoord.... Mijn ervaring met XXL zijn alleen maar zeer positief. De helpdesk is geweldig! Er wordt zeer snel gereageerd. Ook in de avonden en weekend met een zeer kundig en eenvoudig te begrijpen antwoord. Wanneer je het niet begrijpt en terugmailt wordt er wederom op een zeer vriendelijke goed uitleggende manier geantwoord. Het voelt gewoknweg goed ook al zie je de personen niet

Zeer goede helpdesk.
Erg vaak bereikbaar.
Goed begrijpende antwoorden.
Makkelijke software en goede.

Ik ben zo tevreden dat ik eigenlijk geen verbeteringen heb.
Het enige wat ik hier kwijt wil is: Ga zo door!

P.E.M.A.

Als een digibeet word je soms geconfronteerd met wat problemen. Dus eens de chat uitgeprobeerd. dat werkte wonderwel fantastisch. Ruben heeft met heel veel geduld mij aangestuurd en stap voor stap... Als een digibeet word je soms geconfronteerd met wat problemen. Dus eens de chat uitgeprobeerd. dat werkte wonderwel fantastisch. Ruben heeft met heel veel geduld mij aangestuurd en stap voor stap met veel tact en geduld door de diverse handelingen geloodst om te komen tot een oplossing van mijn probleem.

Dirk Saarloos

Prima dienstverlening en ondersteuning

Support uitstekend; snel en vakkundig

Kan er geen bedenken