9.8/10

Wim

Leveren al jaren snelle hosting voor mijn websites.

Altijd bereikbaar, denken mee en geven perfect advies. Aanpassingen en uitbreidingen worden zeer snel en vakkundig doorgevoerd. Aanrader!

Guido van de Luitgaarden

Prima hosting provider met nagenoeg geen downtime, snelle verbinding en uitstekende support.

De support van dit bedrijf is zeer goed bereikbaar. Je hebt ook direct een kundig iemand om mee te communiceren via chat, mail of telefoon. Dus niet doorverbonden, maar meteen goed geholpen.

E-COMMERZ

Een solide hostingpartij die we al kennen uit hun eerste jaren. Na een lange periode met eigen servers en beheer opnieuw partner geworden voor met name shared hosting als reseller. Uiterst tevreden... Een solide hostingpartij die we al kennen uit hun eerste jaren. Na een lange periode met eigen servers en beheer opnieuw partner geworden voor met name shared hosting als reseller. Uiterst tevreden over de rol die ze invullen. We bevelen ze van harte aan.

De klantvriendelijkheid en het meedenken zijn zeer goed.

Een beperkte maar gegarandeerde bereikbaarheid buiten kantooruren zou een aanwinst zijn. Een soort van storingsdienst die toch bereikbaar is, ook al leert de ervaring nu dat er wel 'meegekeken' wordt.

Numaga Design

In het recente verleden met mijn webontwerp bureau heel wat klanten gehad die hier hun website wilden hosten. Niets dan lof: zelden een probleem en wel een probleem? Binnen de kortste tijd... In het recente verleden met mijn webontwerp bureau heel wat klanten gehad die hier hun website wilden hosten. Niets dan lof: zelden een probleem en wel een probleem? Binnen de kortste tijd vriendelijk en snel verholpen.

Vrinedlijk, snel, geen blah blah

Robbert

Top service met betrekking tot het aanvragen van een .ng domeinnaam

Service
Klantgerichtheid

Peter van Nunen

Awesome!

Super vriendelijk en behulpzaam

George Vischer

Goede ervaring.
Ik krijg altijd snel hulp.

Arjan Oosterveld

Geweldig bedrijf. Al meer dan 15 jaar klant. Snelle reactie en goede hulp tijdens problemen en vragen. Zeker een aanrader!

Snelle service
Goed en bekwaam personeel

Rob Siemons

Prima dienstverlener

Snelle service bij vragen

Ik ben een leek mbt websites, adviezen over hoe de performance kan verbeteren zijn welkom

Maria Smeets

Werd ontzettend goed geholpen met het helder krijgen en oplossen van technische problemen van mijn website.
Personeelslid Douwe was erg vriendelijk en nam alle tijd om problemen goed op te lossen.