9.8/10

Van Ravesteijn Theater & Events

Ik ben recent overgestapt. Beste beslissing ever op gebied van hosting. Betaalbaar, goed, gastvrij en zeer behulpzaam.

Zeer behulpzaam, goed bereikbaar, reageren erg snel en voordelig voor wat je allemaal krijgt.
En ze hebben een kantoor waar je naar binnen kunt lopen!

Nog geen ontdekt.

Ivo

Goede en snelle service — in vele jaren nooit lang hoeven wachten op deskundige hulp.

Soepele service: aanpassing aan persoonlijke wensen is mogelijk.

nee

Caroline

Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid en hulpvaardigheid van de medewerkers van XXL Hosting. Als ik ze bel of met ze chat, wordt ik altijd geduldig geholpen, wat heel fijn is. Heel... Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid en hulpvaardigheid van de medewerkers van XXL Hosting. Als ik ze bel of met ze chat, wordt ik altijd geduldig geholpen, wat heel fijn is. Heel klantvriendelijk.

Deskundigheid, vlotte reactie op vragen, hulpvaardig, vriendelijk.

Het is goed zoals het nu is. Ik zie zo 1,2,3, geen verbeterpunten

Gigspanner

Prima klantenservice, snel geholpen en valkkundig afgehandeld.

Eric Imthorn

Al rond de 10 jaar klant. Zelden downtime. erg flexibel, meedenkend en kundig en geduldig.

Over de jaren altijd contact gehad met hetzelfde team. Het team heeft veel kennis in huis en kan snel problemen oplossen.

martin tump

Sander > Bedankt voor het antwoorden van mijn vraag.

Snel en resultaat gericht

Al vele jaren een tevreden klant

Jean Paul Koeman

Wij zijn al een tijd klant bij XXL en zijn zeer tevreden. Vooral de helpdest is echt een plus. Er wordt altijd zeer snel gereageerd als wij een vraag of probleem hebben.

Goede helpdesk via de chat functie

Ik ben nog niets tegen gekomen

Uitstekende service en bieden goede hulp voor leek zoals k

behulpzaamheid

Nvt

Wij zijn klant sinds.... kan het me niet heugen. Meer dan 15 jaar in ieder geval.

Toch wel de prijs en de klantvriendelijkheid

Klein puntje: rare formulering van de factuur: zorg er graag voor dat er voldoende op je rekening staat...

Brechje Geutjes

Ik ben al enige jaren op kleine schaal reseller via XXL. Ik vind ze erg klantvriendelijk en staan altijd klaar om te helpen.

- snelle service
- klantvriendelijk