9.8/10

Leon

Ik heb de hulp van Leon als zéér prettig ervaren. Rustige medewerker die "goed "luistert" naar het probleem.
Vrij snel goede oplossingen aandraagt en uitvoert

Ik kan niet alles beoordelen maar deze heren geven mij wel het gevoel dat er gedegen kennis van zaken aanwezig is.

Kan ik niet vinden

Reactie XXL Hosting:

Ontzettend bedankt voor je positieve review. Ik zie dat wij het op twee punten beter hadden kunnen doen voor je 1) info over verloop order en 2) after sales zou je ons kunnen voorzien van wat extra... Ontzettend bedankt voor je positieve review. Ik zie dat wij het op twee punten beter hadden kunnen doen voor je 1) info over verloop order en 2) after sales zou je ons kunnen voorzien van wat extra informatie zodat we dat in het vervolg beter kunnen doen? Je feedback kun je sturen naar support@xxlwebhosting.nl. Alvast bedankt ^Edwin Kruis

sheltiesdeventer

Goede en snelle service
als je ergens niet uit komt losen ze het zo voor je op

snelle afwikeling

zo door gaan

XXL is een betrouwbare hostingpartij. We maken er al vele jaren zonder noemenswaardige storingen gebruik van hun diensten. Ook migraties worden goed voorbereid en omringt met de nodige... XXL is een betrouwbare hostingpartij. We maken er al vele jaren zonder noemenswaardige storingen gebruik van hun diensten. Ook migraties worden goed voorbereid en omringt met de nodige migratieprocedures. De helpdesk is vriendelijk en kundig. Support kan op verschillende wijzen verkregen worden. Men reageert binnen no-time op verzoeken.

Snelle service.
Goede prijs-kwaliteit.
Breed en actueel software aanbod.

Bij calamiteiten (of grote changes) niet alleen de primaire emailadressen informeren maar ook de secundaire e-mailadressen binnen de Support-omgeving.

Marco Stuijts

Website zomaar uit de lucht
Door xxl in te schakelen kom ik eindelijk verder ermee. Nemen de tijd ervoor en werd snel geholpen.

Snelle service en goede uitleg bij vragen.
Niks is te veel of te lastig voor het team

Ach eigenlijk niet maar als ik er eentje mag benoemen is het begeleiden en beheren van website s om storingen en andere dingen te kunnen voorkomen zij weten voor leken als ik de juiste weg te... Ach eigenlijk niet maar als ik er eentje mag benoemen is het begeleiden en beheren van website s om storingen en andere dingen te kunnen voorkomen zij weten voor leken als ik de juiste weg te vinden (ieder zijn vak ?)

Joris Stolker

Ik werk al 7 jaar met XXL en ben ontzettend blij met ze.
Je weet pas hoe goed een hostingprovider hebt als je groter bent en problemen krijgt.
Bij problemen hebben ze mij altijd enorm...
Ik werk al 7 jaar met XXL en ben ontzettend blij met ze.
Bij problemen hebben ze mij altijd enorm goed geholpen in tegenstelling tot een hoop andere hostingproviders.
De kwaliteit voor de prijs is uitmuntend!

Goede service, persoonlijke service, stabiel, flexibel

Gigspanner Theater Producties

Prettige support bij deze Hostingprovider. Zaken worden snel opgepakt en geregeld.

Al weer 7 jaar hele goede ervaringen met XXL.

Snelle reactie op verzoeken en problemen.

Mijn XXL kan een stuk beter.

Arno Krol

Prima bedrijf met uitstekende service en kwaliteit waar ik inmiddels meerdere hosting pakketten heb besteld. Zeker een aanrader.

Goede service en bereikbaarheid (zowel via de chat als telefoon).

Wout van den Berg

Uitstekende service en grote hulpvaardigheid.

Altijd de intentie om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Al 12 jaar tevreden klant bij XXL-webhosting..........zegt voldoende denk ik.

Vlotte, snelle en goede service.