9.8/10

Ferdinand Overdijk

Goed en snel geholpen. Top! Aanrader.

praktisch en snel.

advies en integraal oplossing voor voor problemen /overstappen van HTML/PHP website naar nieuwe technologieën zodat klanten all in one oplossing kunnen ervaren en meer betalen.

Reactie XXL Hosting:

Hallo Ferdinand,
Hallo Ferdinand,
Bedankt voor je positieve review. Er valt mij iets aan je review als je bij details kijkt, 'de snelheid van levering' is beoordeeld met 5/10 kun je mij aangeven wat wij hieraan kunnen verbeteren? Je mag ons persoonlijk een mailtje sturen, dan kunnen wij onze service verder verbeteren. Ook ben ik benieuwd of je verbeterpunten hebt over de informatie rondom je order. Bedankt! ^Edwin

Yvette

Actief team en super service

Support helpt je snel en goed uit de problemen, de chat werkt perfect!

Support mag vroeger open gaan..;) bijvoorbeeld om 08.00 uur.

Goed geholpen via de chat

Duidelijke dienst

Jeroen Jansen

Vanaf het moment dat ik ben overgestapt naar XXL heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. XXl is erg klantvriendelijk , behulpzaam en snel.

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Jorik Jansma

Goede service , prima hosting prijs

Support

iPhone reparaties Nederland

Ongeveer 15 jaar klant bij XXL Webhosting en altijd correct geholpen. De prijs is goed en de kwaliteit is uitstekend.

Wanneer je ergens niet uitkomt hebben de jongens bij XXL...

Wanneer je ergens niet uitkomt hebben de jongens bij XXL Webhosting vaak een oploswing en zijn ook altijd bereid te helpen, Top!!!

Klantvriendelijkheid, kwaliteit webhosting voor een betaalbare prijs.

Fred Pietersma

Moest op korte termijn overstappen naar een ander hostingbedrijf. Gebruikte aardig wat ruimte en had een beste bandbreedte nodig. Dit is allemaal zonder problemen geregeld. Zag er eerlijk gezegd wel... Moest op korte termijn overstappen naar een ander hostingbedrijf. Gebruikte aardig wat ruimte en had een beste bandbreedte nodig. Dit is allemaal zonder problemen geregeld. Zag er eerlijk gezegd wel tegenop. Voorheen had ik vaak direct contact met de eigenaar. Dat is nu wel anders. Maar eigenlijk is het wel beter zo. Als er een probleem is of ik zit ergens mee, kan ik het melden in de chat en wordt er direct op gereageerd.

Er wordt goed meegedacht als je een vraag hebt of een probleem meldt.

Als ik iets kan vinden zal ik dat direct melden.

Hans van Meteren, Numaga webontwerp

Super club, deskundig en erop uit je 100% te helpen als je ergens niet uit komt

Deskundig, behulpzaam

Ook bereikbaar tussen de middag, al is de pauze nou ook weer niet zo lang

Sebastiaan Walen

Top bedrijf, goede support! Diverse probleempjes direct en vakkundig opgelost, denken mee met de klant!

Support is uitstekend

Niet kunnen ontdekken

Kluns 2.0 Jesse je weetzelluf

Heb het pas. Erg goed geholpen door Jesse toen ik mijn mail op mijn telefoon probeerde krijgen. Wat appeltje eitje leek bleek wat nauwkeuriger te luisteren dan ik dacht. Met veel geduld trouble... Heb het pas. Erg goed geholpen door Jesse toen ik mijn mail op mijn telefoon probeerde krijgen. Wat appeltje eitje leek bleek wat nauwkeuriger te luisteren dan ik dacht. Met veel geduld trouble geshoot en uiteindelijk lukte het, bleek het idd niet ingewikkeld maar las ik over details heen. Nu zit het erop en kan ik prima mijn werkmails ontvangen en sturen vanaf mijn telefoon.

Vooral veel geduld en alles goed nagelopen waar het fout had kunnen gaan.

De eerste keer dat ik inlogde duurde het even in de chat voordat ik antwoord kreeg voor een probleem. Maar eenmaal contact, werd ik goed door de klus heen geleid.