9.8/10

Ron

Mijn ervaring is goed! Altijd geduldig, duidelijk en behulpzaam.

Duidelijk, behulpzaam, goede service!

Zou ik niet precies weten, aangezien ik digitaal niet erg sterk ben.

allemaal

Vriendelijk, snel, niet met een 'kluitje in het riet'. Integendeel

Vriendelijk en deskundig

Soms denk ik dat het makkelijk zou zijn als de helpdesk ook in het weekend bemand is. Maar ik begrijp dat dit ook weer een (financiële) keerzijde heeft. En als er écht 'stront aan de knikker is',... Soms denk ik dat het makkelijk zou zijn als de helpdesk ook in het weekend bemand is. Maar ik begrijp dat dit ook weer een (financiële) keerzijde heeft. En als er écht 'stront aan de knikker is', dan is er ook in het weekend hulp.

Ronald

Top service, snel en deskundig !

Jon de Wit

Zeer goede ervaringen. Vriendelijke, geduldige vakmensen die je vlot helpen met vragen en problemen zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Al 5 jaar trouwe klant en dat is niet voor niets.

Vriendelijk personeel.
Vlotte afhandeling van je vragen en/of problemen.
Oplossend meedenken.
Prima service.

In het dashboard is het soms wat lastig om heen en weer te schakelen als je met enkel een paar webhostingpakketten bezig bent.
Je moet deze dan weer opzoeken zeg maar om weer in te loggen....
Je moet deze dan weer opzoeken zeg maar om weer in te loggen. Misschien is een tegeltjes overzicht met favoriete website mogelijk?

Paul Harts

Ik werk met meerdere hostingpartijen samen en XXL webhosting maakt op mij de beste indruk. Er blijft altijd iets te wensen over maar ten opzichte van de concurrentie steken ze op veel punten er met... Ik werk met meerdere hostingpartijen samen en XXL webhosting maakt op mij de beste indruk. Er blijft altijd iets te wensen over maar ten opzichte van de concurrentie steken ze op veel punten er met kop en schouders bovenuit.

Responsief en modern. Geen 'oude meuk' op de servers. Enne, na de deal zijn ze nog steeds heel erg klantvriendeijk.

Eh....zoals altijd en overal wordt er af en toe een antwoord 'op de automatische piloot' gegeven, zonder de ins en outs van de vraag goed op het netvlies te hebben. Gebeurt overal.

Reactie XXL Hosting:

Beste Paul,
Beste Paul,
Hartelijk dank voor deze geweldige positieve review. Daar zijn we heel blij mee! Ik wil wel graag iets met je verbeterpunten/tips doen kun je mij een aantal 'situaties' schetsen waarbij wij op de automatische piloot hebben gereageerd? Dat maakt ons nog beter als we weten in welke situatie zoiets voordoet. Je kunt mij even een berichtje sturen support@xxlwebhosting.nl ^EdwinKruis

Marcel Trap

Ik ben al jaren klant bij XXL eerst met een reseller pakket, later prive hosting pakket.
Het omzetten van hosting pakketten ging in goed overleg en alles was mogelijk.
Tevens goed advies...
Het omzetten van hosting pakketten ging in goed overleg en alles was mogelijk.
Tevens goed advies gehad betreft het kiezen van de juiste prive hosting pakket.
En de support is subliem ! Via telefoon, email of chat wordt ik altijd heel vriendelijk snel en kundig behandeld.

Support is zeer professioneel, snel en kundig.
Betreft continuïteit van de diensten is perfect.
Ik heb nooit een onbeschikbaarheid ervaren.

Ik kan geen verbeterpunten verzinnen.
De beheer interfaces is van deze tijd, support is prima !

Zit al jaren bij bij XXL webhosting met "serieuze" sites. Had daarnaast voor meerdere site een account bij een "goedkope" hostingpartij. Alles uiteindelijk toch ondergebracht bij XXL. Had ik veel... Zit al jaren bij bij XXL webhosting met "serieuze" sites. Had daarnaast voor meerdere site een account bij een "goedkope" hostingpartij. Alles uiteindelijk toch ondergebracht bij XXL. Had ik veel eerder moeten doen: Einde Downtime, wel reacties op vragen en stabiele snelle sites!

Snel, correct en klantgericht. Zeer stabiele servers!

Vooral zo doorgaan

De ervaringen met XXL zijn door mij tot op heden altijd als zeer prettig en naar tevredenheid ervaren. Mijn is altijd vriendelijke en oplossingsgericht.

Altijd bereid tot het onmiddellijk vinden van een oplossing van het probleem.

wellicht ook voor particulieren een service voor het oplossen van problemen in de avonduren.

Ernest Cartigny

XXL staat altijd klaar voor je snelle reactie en meedenken als er iets fout is.

Goede uptime van de servers, snelle en actieve helpdesk. Uitgebreide mogelijkheden.

Meer info over wijzigingen in de hosting (vervallen scripts e.d.)

William ten Brink

Ik ben al jaren een fan van XXL. Ze hebben me met al mijn wensen, sites, en speciale verzoeken altijd uitstekend geholpen. Niet door alleen maar te doen, maar vooral ook om oplossingen voor te... Ik ben al jaren een fan van XXL. Ze hebben me met al mijn wensen, sites, en speciale verzoeken altijd uitstekend geholpen. Niet door alleen maar te doen, maar vooral ook om oplossingen voor te stellen en mee te denken. Ik XXL dan ook al aan heel wat ondernemers aanbevolen, met vaak grotere bedrijven dan ik ooit zal hebben.

Vernieuwend, verfrissend, meedenkers en meedóeners. Een bedrijf dat de handen uit de mouwen steekt om klanten te helpen met een altijd weer uitstekende service.

Hou dit niveau van kwaliteit vooral vast, het is jullie visitekaartje en uithangbord!