Thomas Spaas

Super snelle levering, goede kwaliteit van producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment. We kijken uit naar je volgende bestelling!

Jakub

Fast delivery always have what I need

Thankyou!

Steven borghys

Heel content van de producten maar gelieve de paaseitjes in een apart doosje te leveren, bij de vorige bestelling waren deze helemaal platgedrukt en bijna niet meer op te eten

Reactie XXL Nutrition:

Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Heel erg bedankt voor de feedback en de waardering! We zien je gauw weer eens terug!

Ine V.

Super snelle levering, goede producten

Steven Lauwers

Snel en correct

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!

Chaibi mohamed

Goede product

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de 5 sterren review!

Marijke

Goede producten, lekkere smaak en snelle levering. Top!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de feedback en de waardering! Wij kijken uit naar je volgende bestelling!

E.b.a

Zeer snelle levering goede producten

Veerle morez

Heel goed product, goeie smaak, vlugge levering

Reactie XXL Nutrition:

Leuk dat je jouw ervaring deelt! We zien je graag nog eens terug!

Ijen Gorissen

Top producten! Voor een volledige prijs!
En super leuk dat je altijd iets gratis erbij kunt kiezen zoals een bidon of sample

Reactie XXL Nutrition:

Leuk om te zien dat XXL Nutrition je bevalt!