Albert Van leeuwen

Altijd goed le ervaring en uitstekende klantenservice

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de feedback en de waardering! Wij kijken uit naar je volgende bestelling!

J van damme

Heel positief

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!

Ingrid Cloots

Ik ben al jaren een super tevreden klant. Goede en snelle service en super helpdesk! Ze hebben kwaliteits producten, je krijgt vanaf een bepaald bedrag altijd een of meerdere goodies erbij. Super... Ik ben al jaren een super tevreden klant. Goede en snelle service en super helpdesk! Ze hebben kwaliteits producten, je krijgt vanaf een bepaald bedrag altijd een of meerdere goodies erbij. Super fijn!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de uitgebreide review! Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel.

Nicolas

Top, goede producten, snelle levering

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je vertrouwen in XXL Nutrition!

De Clercq Jessica

Super snelle levering en heel goede producten.

Reactie XXL Nutrition:

Leuk om te zien dat XXL Nutrition je bevalt!

Esther

Snelle levering, en echt lekkere producten.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment. We kijken uit naar je volgende bestelling!

Khalid Oaq

Geweldige producten

René

Fantastische service, post nl had besloten het pakket naar een afhaalpunt te bezorgen met echt slecht openingstijden. Medewerkers van XXL hebben dit opgelost en binnen 24 uur mijn bestelling op een... Fantastische service, post nl had besloten het pakket naar een afhaalpunt te bezorgen met echt slecht openingstijden. Medewerkers van XXL hebben dit opgelost en binnen 24 uur mijn bestelling op een andere locatie kunnen ophalen. Buiten de mooie producten dus ook een uitstekende service van XXL💪🏻

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de uitgebreide review! We doen ons best om de beste service te garanderen. Leuk om te zien dat het opvalt! We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel.

Roland Van Dun

Altijd dik tevreden over de producten zeer goede kwaliteit en bestellingen zijn altijd op tijd

Reactie XXL Nutrition:

Fijn om te horen dat je over de kwaliteit te spreken bent. We zien je graag nog eens terug!

Raf en Isa

Ik bestel al jaren bij julie, goede producten aan gunstige prijs.

Reactie XXL Nutrition:

Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Heel erg bedankt