Xxl nutrition

Deze firma verkoopt goede producten en levert heel vlot, ik beveel ze zeker aan bij familie en vrienden.

Bjorn

Ik ben heel blij dat ik nutrition heb leren kennen jullie producten zijn dan ook op alles na gekeken en je dagelijkse hoeveelheid voor je behoeften van zowel vitaminen, pre workout en al de andere... Ik ben heel blij dat ik nutrition heb leren kennen jullie producten zijn dan ook op alles na gekeken en je dagelijkse hoeveelheid voor je behoeften van zowel vitaminen, pre workout en al de andere zijn heel goed gebalanceerd ik vind dit een top product dank je wel voor jullie tijd en ervaring met ons te willen delen in jullie producten

Jolanda

Lekker duidelijke site en vlotte levering

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je vertrouwen in XXL Nutrition!

Ruben

👍🏻

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!

Marcin kaszubowski

Ok

Reactie XXL Nutrition:

We zijn erg blij met je review, bedankt!

Pieter

Door een spierblessure werd mij aangeraden om extra goede eiwitten te nemen. Dat zou het herstel bevorderen. Een goede vriend gaf mij een pot XXL Nutrition Whey Isolate Delicious om te proberen. De... Door een spierblessure werd mij aangeraden om extra goede eiwitten te nemen. Dat zou het herstel bevorderen. Een goede vriend gaf mij een pot XXL Nutrition Whey Isolate Delicious om te proberen. De smaak banaan is erg lekker en de poeder mixt heel makkelijk met melk. Ik heb snel 2500 gr besteld en ik heb daar geen spijt van. Ik kan het iedereen aanraden die zijn spieren méér belast dan dagelijks normaal is. Ik verwacht dat het ook helpt een spierscheuring sneller te herstellen.
De bezorging is zoals XXL belooft.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze mooie review te schrijven!

Jurgen

Altijd top service.
En goede producten

Reactie XXL Nutrition:

We doen ons best om de beste service te garanderen. Leuk om te zien dat het opvalt!

Stefaan De Zutter

Supersnelle levering!!!!!

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je positieve review!