Giacomo Mola

Duidelijke informatie op de website
Snelle en correcte levering
1x tot nu was er een afwijking bij een levering maar deze was na contact direct rechtgezet en nageleefd op de dag erna

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de uitgebreide review! We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel.

Mike Scheffer

Snel geleverd en goede kwaliteit

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en ons assortiment. We kijken uit naar je volgende bestelling!

Gaïzy Dehbi

Correcte supplementen en snelle survive

Kevyn Flament

Beste producten ooit!

Enorm lekker, mooie site en natuurlijk topkwaliteit.

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de feedback en de waardering! Wij kijken uit naar je volgende bestelling!

Dedeyne

Super

Reactie XXL Nutrition:

Bedankt voor de maximale score!

Luiz

Beste supplementen!!

Bedankt voor je review.

Wendy Merckx

Heel snelle en verzorgde levering! Super tevreden!

Reactie XXL Nutrition:

Leuk om te zien dat XXL Nutrition je bevalt!

Yannick De Winter

Goede service

Reactie XXL Nutrition:

We doen ons best om de beste service te garanderen. Leuk om te zien dat het opvalt!

bossus

Snelle correcte levering na bestelling

Bedankt voor je review.

Pascale

Ik heb niet het bestelde gadget mogen ontvangen, namelijk de sound pods wat me zeer erg teleurgesteld heeft. Het is makkelijk om de mensen aan te sporen om te bestellen op deze manier en ze dan met... Ik heb niet het bestelde gadget mogen ontvangen, namelijk de sound pods wat me zeer erg teleurgesteld heeft. Het is makkelijk om de mensen aan te sporen om te bestellen op deze manier en ze dan met een smoes wandelen te sturen.

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Vervelend om te horen. Helaas hebben we dit product niet meer op voorraad en komen deze ook niet meer terug op de website. Anders hadden we deze graag voor je nagestuurd. Onze excuses hiervoor! We hebben je via de mail een cadeaubon toegestuurd voor het ongemak.