Xworks

Goede snelle levering.

Katrien

Heel positieve ervaring. Er was iets mis met het opgegeven leveringsadres. Ik kreeg hiervan een voicemail bericht, met de vraag om terug te bellen. Ik antwoordde per mail en kreeg heel snel...

Goed met elkaar communicerende klantendienst medewerkers

Foto's van de tassen, gedragen door een model.

Greet Bloemendal

Goed en snel.

Klantvriendelijk.

Geen.

Roy

Positief. Fijn dat er heel netjes met de bestelling omgegaan wordt en het persoonlijke kaartje word ook erg gewaardeerd.

Goede service, netjes verpakt en een persoonlijke noot. (kaartje)
Duidelijke informatie op de website.

Wij zouden het fijn vinden om tussentijds info te ontvangen hoe het met onze bestelling staat. Nu hadden we de bestelling geplaatst en de eerstvolgende info was de track en trace.
Het is bijvoorbeeld ook fijn om te weten dat de tas in de maak is. (het verloop van de bestelling/product)
Nu was het best nog wel even spannend of alles wel goed verliep.

Goed service , div. malen gebelt snel en goed
geholpen en alles netjes op tijd geleverd.

Prachtig product. Veel keuze.

Ze hebben een echt Nederlands product met een hoog afwerkingsniveau. Bestelproces is vlot.

Er morgen meer foto’s van de producten op de site en ook graag in alle kleuren, nu staat er vaak ‘geen afbeelding beschikbaar’. Ik bestelde 2 artikelen en in de verzendmail die ik ontving stond maar 1 verzonden artikel. Gelukkig werden beide artikelen wel geleverd de volgende dag.

Christel

Mooie stoere tassen en accesoires. Goed verpakt en snel geleverd.

Tineke

Super!

Ik kreeg geen bevestiging van mijn bestelling toegestuurd. Na een mailtje te hebben gestuurd, kreeg ik overigens heel snel antwoord dat de bestelling goed was gegaan!

HG

Mooi product, maar levertijd te lang (langer dan op website vermeld). Geen informatie over status van de bestelling. Kreeg wel onduidelijke meldingen van PostNL.

Mooi product.
Kreeg snel een reactie op mijn opmerking over de lange levertijd.

Levertijd verkorten en duidelijker informeren over wanneer het product geleverd wordt.

Mooie tas en redelijk snel geleverd