Xolt

Piet v Ginneken

Prima geregeld goed op tijd binnen voor mij is het perfect zo blij met de aanschaf.

Lotte

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snelle bezorging.

Website en assortiment

Arty

Had eerst gebeld met specifieke productvraag. Binnen 10 minuten terug gebeld dus goed.
Product besteld, blijkt het niet conform afspraak te zijn, dus retour aangevraagd en gestuurd. Zou credit...

Reactie Xolt:

Beste,

Bedankt voor je feedback. Wij vinden het erg vervelend dat we je vooraf verkeerd hebben geadviseerd. Nogmaals onze excuses hiervoor. We vinden overigens wel dat we het vervolgens prima hebben opgelost. We hebben je immers een gratis retourlabel gestuurd, zodat je het product kosteloos hebt kunnen retourneren. Vervolgens heb je drie dagen na ontvangst van de retourzending een credit van ons ontvangen.

tientje

Een goede ervaring, snelle levering, werd zelfs smorgens om half 8 bezorgd.

Heb gebeld of het product nog leverbaar was, kreeg snel contact en werd netjes terug gebeld.

Marten van Walbeek

Uitstekende service!

Peter

Aankoop ging prima. Product was als omschreven, prijs was prima, en snel geleverd.

S Masseurs

Gebeld om te vragen of het geen ik wilde bestellen nog wel op voorraad was en snel werd geleverd. Alles keurig voor me uitgezocht en vriendelijk te woord gestaan.

Snelle levering, vriendelijke service

Gerritdina

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling.

klantvriendelijk, en correct de gemaakte fout afgehandeld.

caspar

Heel goed bedrijf ,uitstekende medewerkers

Problemen met bezorging snel en goed opgelost dankzij medwerkers

CaesarVbm

Correcte afhandeling en goede interacties

Volledige medewerking