Xolt

Je aankoop wordt beschermd

Bennie

Goede correcte levering,binnen 2 werkdagen geleverd

Fietsertje

Wij zijn tevreden over de bestelling: prijs, bezorging, op de hoogte houden van voortgang bestelling Alles verliep vlot.
Bijzondere naam.

suus

Philip

Goed en snel geleverd

H

Goede service en snelle levering

Snelle levering en correct verpakt

mcjk

De vlgde dag in huis klopt niet. informatie over je bestelling is slecht. geen reactie via mail ben je verplicht te bellen. daar zitten extra kosten
aan. qordt de verbinding verbroken kun je...

Reactie Xolt:

Beste,

Hoewel je gelijk hebt dat jouw bestelling een dag te laat bij je is aangekomen, wil ik toch graag het een en ander benoemen. Wij hebben je bestelling namelijk volgens de aangegeven levertijd op onze website aan DPD overhandigd. Wegens onduidelijke redenen heeft DPD echter een dag langer over de bezorging van je bestelling gedaan. Dit alles is zichtbaar via de verzonden track & tracelink.
Ook kunnen we in onze inboxen geen e-mail van je vinden. Hoewel we het volgende niet kunnen aantonen, herkennen wij ons niet in het beeld dat wij een inkomende telefoongesprek niet opnemen of snel afbreken.

AHM

Goede en snelle service. Nog contact gehad omdat het een Kado was en dus op tijd binnen moest zijn. De volgende dag werd het al geleverd šŸ‘!

Jan Pol

De bestelling via de site ging prima...

afspraak is afspraak . DE bestelde BQ Tepro Toronto XXL werd op tijd geleverd. nu heb ik na het uitpakken geconstateerd dat er een onderdeel niet geleverd was. Dit via de mail kenbaar gemaakt. bestelnummer 12 uit het bijgeleverde boekje omschrijving ventilatieschijf. Dit heb ik gedaan op 11 juli 2018. Helaas heb ik daar nog niets verder op gehoord. Wel dat uw medewerker Dustin Jansen de mail heeft doorgestuurd naar het bedrijf van de BQ.

staartmees

Een prachtig intex zwembad besteld. Ik had even gebeld vooraf om te kijken of hij echt op voorraad was omdat hij overal elders was uitverkocht. Ik kende Xolt niet, kwam toevallig op hun website...

Goede prijs en goede service.