XL10.nl

Matty Machielse

Goede training en zeer praktijkgericht.
Voordeel van een kleine groep is de individuele aanpak, zodat het zeer gericht is op de zaken waar je dagelijks op het werk mee te maken krijgt.

Wim de Kat Angelino

Een practische en leerzame cursus om structuur aan te brengen in het dagelijks werk, met als hulpmiddel Outlook uit te bouwen naar persoonlijke wensen, zodat op het dagelijks werk effectiever en... Een practische en leerzame cursus om structuur aan te brengen in het dagelijks werk, met als hulpmiddel Outlook uit te bouwen naar persoonlijke wensen, zodat op het dagelijks werk effectiever en efficienter met de beschikbare tijd kan worden omgegaan..

Adriaan Schotanus

Ik heb van deze cursus veel geleerd over verkoop en over mezelf de lesstof was duidelijk en de leraar was goed en had veel kennis van zaken

Samanthika Ulfman

Mijn verwachting is waar gemaakt qua inhoud. Veel praktijkvoorbeelden zowel van de trainer als de leerlingen wat ik erg prettig vond. Je werd serieus genomen. Je kon je verhaal doen en er wrd gelijk... Mijn verwachting is waar gemaakt qua inhoud. Veel praktijkvoorbeelden zowel van de trainer als de leerlingen wat ik erg prettig vond. Je werd serieus genomen. Je kon je verhaal doen en er wrd gelijk op in gesprongen. De items die we behandeld hebben kwamen goed overeen met wat wij in het dagelijkse leven doen. Daarbij ook nieuwe dingen geleerd en dingen waar ik aan wil werken. Ook echt lof voor Aalco.

Sascha Makkinga-van Loon

Prettige cursus. Fijn dat de groep zo klein is, hierdoor kunnen persoonlijke doelen goed aan de orde komen.

Michael Langenberg

Xl10 en de curces meewerkende leidinggevende is een uitstekende opleiding
het heeft mij zeer goed geholpendoor anders naar mensen te kijken en ook te luisteren aar mensen

Andrea Zeggelaar

Goed opgezet. Duidelijke uitleg, goede tips gekregen. Oefenen met praktijkvoorbeelden via rollenspel (wat ik eigenlijk niet leuk vind) is een goede manier om je leerdoelen te ondersteunen.

Aboukacem Beens

Goede training voor het bewust worden van je eigen communicatie, maar ook die van je tegen partij. Je leer elkaar aanvoelen.

Erik Honcoop

Mooi dat cursisten uit alle takken van sport komen en deze ervaringen durven delen, de groep was prettig

Aria van Herrewaarden

Een zeer fijne en leerzame training.
Wat ook zeer prettig is dat je les krijgt in kleine groepjes, iedereen krijgt daarom voldoende aandacht.