XL10.nl

Anita ten Wolthuis

Leerzame training, met veel ruimte voor inbreng van eigen casuistiek en persoonlijke tips. Informele bijeenkomsten waarin veel besproken wordt. Veel ruimte om eigen vragen in te brengen en te... Leerzame training, met veel ruimte voor inbreng van eigen casuistiek en persoonlijke tips. Informele bijeenkomsten waarin veel besproken wordt. Veel ruimte om eigen vragen in te brengen en te bespreken.

Ruben Aveskamp

Goede duidelijke en interessante cursus. een aanrader voor mensen die wat willen weten over communicatie. Ik zou deze cursus zeker aan iedereen aanbevelen die meer wil weten over communicatie. Veek... Goede duidelijke en interessante cursus. een aanrader voor mensen die wat willen weten over communicatie. Ik zou deze cursus zeker aan iedereen aanbevelen die meer wil weten over communicatie. Veek nieuwe dingen geleerd.

Rogier Baneman

Goede cursus.
Veel rollenspellen en je wordt goed geattendeerd op de dingen die je niet goed doet en op dingen die je wel goed doet. Ik heb er veel van opgestoken

Fatima Bouaich

Mijn ervaring over het algemeen was voldoende. Ik heb dit als een fijne training ervaren en voelde me erg gehoord in mijn doelen en wensen. Dit is dan ook goed besproken en beoefend.

Zaggi Piatzisti

Super training (goede inhoud), super docent (weet waar hij het over heeft), en best lunch ever! zou zeker weer een training bij XL10 volgen. Comlimenten voor XL10, was allemaal heel goed geregeld.

Thalita Smink

Ik vond het een leuke en interessante dag. We hadden een leuk klein groepje. Ik heb veel geleerd van Miriam maar ook van de anderen. De locatie vonden we lastig te vinden maar verder was wel alles... Ik vond het een leuke en interessante dag. We hadden een leuk klein groepje. Ik heb veel geleerd van Miriam maar ook van de anderen. De locatie vonden we lastig te vinden maar verder was wel alles super goed geregeld.

Cristel Megens

Fijne cursus met klein groepje waardoor de lijntjes kort zijn.
Goede bekwame cursus leidster die weet waar ze over praat.
Al met al tevreden en heb nog 1 dag te gaan.

Ferry Meijberg

Het is een super fijne cursus ik leer er veel van .
Het is een super fijne cursus ik leer er veel van .
Het is een hele goed aanvulling voor mijn werk. Ik ben heel erg blij dat ik deze cursus ben gaan doen. Had niet gedacht dat ik zoveel nieuwe dingen zou leren.

Marcel van der Louw

De koppeling naar de praktijk vindt ik nog steeds lastig.
De koppeling naar de praktijk vindt ik nog steeds lastig.
Graag had ik het werkboek voor het begin van de eerste cursusdag in bezit gehad, dit omdat de stof erg nieuw is en ik me graag een beetje voorbereid had.
Verder vond ik het super interessant en leerzaam. Leonie gaf goed les en gebruikte praktijk voorbeelden die uit de groep naar voren kwamen. dit maakte het tastbaarder en realistischer.

Denise Methorst

Ik heb veel ervaring opgedaan tijdens de training.
Ik heb veel ervaring opgedaan tijdens de training.
Vooraf een persoonlijk leerplan ingeleverd. Deze werd netjes tijdens de training behandeld. Zo heb je ook echt veel aan het leerplan dat je opgesteld hebt. Absoluut een aarnader.