XL10.nl

Roy Voortman

Leuke en interactieve training. Door de rollenspellen zeer praktisch, met goede handvaten om verder te gebruiken.

Davy Luijkx

Deze cursus heeft mij veel dingen leren begrijpen. Je doet veel 1 op 1 dat is fijn want zo heeft iedereen de aandacht die nodig is.

Eveline Bouquiet

Prettige, duidelijke, ervaren docent. De docent was in staat je continue bij de les te houden. Geen moment verveeld. Het waren twee geweldige dagen.

Joyce Casteel

Goede organisatie en opleider XL10 mbt curus Effectief Communiceren kleine groep en dus tijd voor individuele praktijkoefening tijdens 2 daagse.

Niels de Blok

Een training waar veel aandacht wordt geschonken aan de deelnemers om dingen uit het praktijk als voorbeeld te nemen in de training. Hierdoor is enige tijd meewerkend leidinggevende zijn geen must... Een training waar veel aandacht wordt geschonken aan de deelnemers om dingen uit het praktijk als voorbeeld te nemen in de training. Hierdoor is enige tijd meewerkend leidinggevende zijn geen must maar helpt wel bij de training en het programma.

Jeroen Huurenkamp

Kleine groep, waardoor communicatie persoonlijk verloopt is prettig. Goede balans theorie en praktijk

Thommy Wienk

Leerzame en praktische cursus. Trainer is erg motiverend en enthiousast. Veel praktijkvoorbeelden en doelgericht. Zeker een aanrader.

Bruce Gerritzen

Ik heb de cursus als prettig ervaren.
Goede uitleg en genoeg persoonlijke aandacht.
Cursus mocht van mij wel nog 1 dag langer duren.

Richelle Mos

Persoonlijke aandacht door de kleine groepen. Hierdoor krijg je meer informatie die past bij jouw bedrijf.

Jeroen Stemerdink

Leuke en goede cursus met enthousiaste cursusleider. veel praktijk uitleg/oefeningen weinig/geen theoretische voorbereidingen nodig