XL10.nl

Pascal Oude Luttikhuis

Onlangs een training meewerkend leidinggevende gehad bij XL10 in Hengelo. Heb dit als zeer goed ervaren. En raad dit dus iedereen aan die ook maar iets van een bepaalde training/
cursus wil...

Brechtje van den Beuken

Leuke en leerzame training. Met name de tips; en het oefenen d.m.v. rollenspellen om dit echt in de praktijk te brengen. Juist dan zie je waar je je fouten maakt.

Erica Gankema-Sterken

Leuke training met een kleine groep, hier kan naar mijn mening wel meer uitgehaald worden door ook in te spelen op de vragen en ervaringen van de deelnemers. Zou goed zijn om de ervaringen te...

Frederik Furnee

De training was leerzaam en erg leuk. De praktische oefeningen waren goed voor mijn zelfvertrouwen.

Roy Griffioen

Super informatieve cursus. En aalco is een toffe docent met de juiste hoeveelheid humor. Ook bij BCN is is alles tot in de puntjes goed verzorgd. Een aanrader.

Sjoerd Wieggers

Leuke cursus met goede handvaten wie in de praktijk gebruikt kunnen worden. Duidelijke lesstof en goede locatie

Roy Voortman

Leuke en interactieve training. Door de rollenspellen zeer praktisch, met goede handvaten om verder te gebruiken.

Davy Luijkx

Deze cursus heeft mij veel dingen leren begrijpen. Je doet veel 1 op 1 dat is fijn want zo heeft iedereen de aandacht die nodig is.

Eveline Bouquiet

Prettige, duidelijke, ervaren docent. De docent was in staat je continue bij de les te houden. Geen moment verveeld. Het waren twee geweldige dagen.

Joyce Casteel

Goede organisatie en opleider XL10 mbt curus Effectief Communiceren kleine groep en dus tijd voor individuele praktijkoefening tijdens 2 daagse.