XL10.nl

RWB Water Systems

Prima ervaring. Ik heb bij XL10 een op maat gesneden training gevolgd en daar in mijn werk veel profijt van gehad. Ontvangst is altijd vriendelijk. Mensen zijn prettig in de omgang.

Marco Lammers/ Geas Energiewacht

Zeer tevreden over de inzet van XL10 bij trainingen op maat en het meedenken met uitdagingen.

Kan direct geen verbeterpunten noemen. Maar als die er zijn, weet ik dat jullie daar voor open staan.

Cogas

Goed, duidelijk. Veel geleerd.

Ofar BV Lelystad

Erg positief, was een fijne ervaring met de collega's

zou niet weten

De Friesland

Positief

Ofar BV

Een goede training gehad met als belangrijkste onderdeel communicatie en feedback geven.

De training heeft enorm bijgedragen aan de bewustwording bij de deelnemers.

Evert / Roosdom Tijhuis

Alweer een goede training gehad via XL10. Met René als trainer kom je altijd verder. Geen vraag of situatie is te gek en hij weet je altijd te sturen en leerpunten mee te geven. Inmiddels al... Alweer een goede training gehad via XL10. Met René als trainer kom je altijd verder. Geen vraag of situatie is te gek en hij weet je altijd te sturen en leerpunten mee te geven. Inmiddels al verschillende trainingen gevolgd en nog steeds heel tevreden mee!

Geen opmerkingen.

De Friesland Zorgverzekeraar

Was een leuke leerzame training. Doordat het online werd gegeven was het voor mij nieuw en had ik er geen verwachting van. Was online prima

Geen idee

Zorgverzekeraar de Friesland.

Prettige en plezierige ervaring.

Natalia/Ofar

Leuk!