XL10.nl

Chris Peters

Persoonlijk ben ik zeer tevreden. De aanleiding was niet prettig maar ik ben vanaf het eerste moment dat ik binnen ben gestapt in een vriendelijke en ontspannen sfeer terecht gekomen. En wat ook... Persoonlijk ben ik zeer tevreden. De aanleiding was niet prettig maar ik ben vanaf het eerste moment dat ik binnen ben gestapt in een vriendelijke en ontspannen sfeer terecht gekomen. En wat ook fijn is dat je een coach hebt gekregen waarbij je je veilig voelt. Waarin je vertrouwen kunt hebben. Dat heeft voor mij mijn coachingtraject tot een zeer waardevolle ervaring gemaakt.

Persoonlijk zou ik het fijn vinden om na een aantal maanden een soort van terugkom sessie te hebben. Als een soort van "zit ik nog op het juiste spoor".

Dina /curamare

Duidelijk, Leerzaam. Begripvol.

Vliedberg

Super gaaf

Nvt

Steven Avis

Lunch had naar mijn mening beter gekund.

Krang - Judith

Veel ruimte voor eigen dagelijkse praktijk waardoor je direct aan de slag kunt met hetgeen je hebt geleerd. Vriendelijke trainers en coaches met veel kennis en ervaring.

Kan zo niets bedenken.

Stichting Kringloop Alphen

De aangename sfeer, vol aandacht, goede voorzieningen, schone lokaal en WC, beleefd personeel

evt

ROC Mondriaan

Goed met af en toe slordigheid met afspraken

graag laten weten als er afspraak gemaakt wordt dat het zeker weten doorgaat en er meer mensen hebben aangemeld

DMC Saxion

Prettige locatie, goede en no nonsense begeleiding door Hermien. Door corona helaas minder diepgang in het programma (feedback, geen rollenspellen). Online sessie vanwege corona verliep prima.

Ik blijf benieuwd naar de 'vervlechting' binnen de gehele dienst. Dat was namelijk m.i. het uitgangspunt: hoe gaan wij als dienst beter samenwerken? Dat het binnen Team Content wel goed zit, is... Ik blijf benieuwd naar de 'vervlechting' binnen de gehele dienst. Dat was namelijk m.i. het uitgangspunt: hoe gaan wij als dienst beter samenwerken? Dat het binnen Team Content wel goed zit, is bekend. :) Nu het vervolg ...

Simone Bruins / Hogeschool Saxion

Fijne, waardevolle teamtraining gehad van Hermien!

Misschien wat meer nadenken over het vormgeven van een online sessie (wat doe je dan juist wel of niet).

Reactie XL10.nl:

Dank voor je positieve review. Dank ook voor de tips! Gaan we zeker meenemen.

Thomas Geerdink Saxion Hogeschool

Fijne begeleiding en goede coaching. Prettig dat ondanks het thuiswerken de sessie via Teams doorgang konden vinden. Hermien speelt goed in op de actualiteit en de dynamieken binnen het team.

Ondanks dat Hermien het erg goed oppakte om de training via Teams te doen, misschien een kleine training zodat je de basis van Teams wat beter onder de knie krijgt.