XL10.nl

Marcel van der Louw

De koppeling naar de praktijk vindt ik nog steeds lastig.
De koppeling naar de praktijk vindt ik nog steeds lastig.
Graag had ik het werkboek voor het begin van de eerste cursusdag in bezit gehad, dit omdat de stof erg nieuw is en ik me graag een beetje voorbereid had.
Verder vond ik het super interessant en leerzaam. Leonie gaf goed les en gebruikte praktijk voorbeelden die uit de groep naar voren kwamen. dit maakte het tastbaarder en realistischer.

Denise Methorst

Ik heb veel ervaring opgedaan tijdens de training.
Ik heb veel ervaring opgedaan tijdens de training.
Vooraf een persoonlijk leerplan ingeleverd. Deze werd netjes tijdens de training behandeld. Zo heb je ook echt veel aan het leerplan dat je opgesteld hebt. Absoluut een aarnader.

Julius van Stokkum

2 hele prettige dagen gehad. Leerzaam en leuk. Training in een klein groepje, daardoor heel persoonlijk. Goed om de ervaringen van anderen (buitenstaanders) te horen en gebruiken voor jezelf. Veel... 2 hele prettige dagen gehad. Leerzaam en leuk. Training in een klein groepje, daardoor heel persoonlijk. Goed om de ervaringen van anderen (buitenstaanders) te horen en gebruiken voor jezelf. Veel inzichten over eigen gedrag en communicatie opgedaan en veel tips om relatief simpel effectiever te gaan communiceren.

Melanie Leppink

Leerzame training, mijn leerdoelen zijn behandeld, naast de juiste theorie ook praktische leerpunten geleerd. Leuk om over omver praktijksituaties iets meer te horen, maar mijn doel met deze... Leerzame training, mijn leerdoelen zijn behandeld, naast de juiste theorie ook praktische leerpunten geleerd. Leuk om over omver praktijksituaties iets meer te horen, maar mijn doel met deze training is zeker bereikt.

Suzanne Pronk

Goede training met veel praktische tips, toegespitst op de leerdoelen van de verschillende deelnemers (in mijn geval 3 medekandidaten). Vooral de rollenspellen en de interactie met de andere... Goede training met veel praktische tips, toegespitst op de leerdoelen van de verschillende deelnemers (in mijn geval 3 medekandidaten). Vooral de rollenspellen en de interactie met de andere deelnemers is enorm leerzaam. Het maakt je bewust van hoe je over komt en geeft je inzichten waar je op eigen kracht niet snel toe zou komen. Absoluut een aanrader.

Ellen Griffioen

Alles werd Goed uitgelegd en je kon ook goed je eigen inbreng kwijt, ook was alles goed geregeld wat betreft de lunch. Contact met de organisatie was goed en ik vond het een leuke training om te... Alles werd Goed uitgelegd en je kon ook goed je eigen inbreng kwijt, ook was alles goed geregeld wat betreft de lunch. Contact met de organisatie was goed en ik vond het een leuke training om te volgen.

Henrike Schreuder

Wat een toffe training. In 3 dagen kon Leonie al mijn leerdoelen behandelen, tijd om in de praktijk aan de slag te gaan. Ik heb veel geleerd en de manier hoe Leonie met de vragen omging was echt... Wat een toffe training. In 3 dagen kon Leonie al mijn leerdoelen behandelen, tijd om in de praktijk aan de slag te gaan. Ik heb veel geleerd en de manier hoe Leonie met de vragen omging was echt helemaal super.

Bert Laarhuis

Een leuke leerzame opleiding, gegeven door een iemand met ruime ervaring in het bedrijfsleven waardoor deze, ondanks dat ze vrij algemeen is van opzet, toch goede praktische toepassingsmogelijkheden... Een leuke leerzame opleiding, gegeven door een iemand met ruime ervaring in het bedrijfsleven waardoor deze, ondanks dat ze vrij algemeen is van opzet, toch goede praktische toepassingsmogelijkheden bied voor een breed scala aan bedrijfstakken.

Sjoerd Schoenaker

De cursus was leerzaam en er werd gefocust op de individu. Dit gaf inzicht in eigen situaties op het werk. Ik heb veel geleerd, en had niet gedacht dat het zo leuk zou zijn. Gewoon goede cursus met... De cursus was leerzaam en er werd gefocust op de individu. Dit gaf inzicht in eigen situaties op het werk. Ik heb veel geleerd, en had niet gedacht dat het zo leuk zou zijn. Gewoon goede cursus met eel persoonlijke aandacht.

Paul Donderwinkel

Erg goede training en een professionele instructrice die goed de praktijksituaties van de cursisten weet te koppelen aan de lesstof. Veel aandacht voor vragen, en leuke voorbeelden vand de... Erg goede training en een professionele instructrice die goed de praktijksituaties van de cursisten weet te koppelen aan de lesstof. Veel aandacht voor vragen, en leuke voorbeelden vand de instructrice. Verder alles goed verzorgd.