XL10.nl

Gabrielle Feldmeier

Heel fijn dat er met je eigen persoonlijke doelen wordt gewerkt. Door de kleine groepen en de persoonlijke benadering voel je je snel prettig en is er veel tijd om te oefenen met praktijkvoorbeelden... Heel fijn dat er met je eigen persoonlijke doelen wordt gewerkt. Door de kleine groepen en de persoonlijke benadering voel je je snel prettig en is er veel tijd om te oefenen met praktijkvoorbeelden in plaats van lange theorie sessies.

Woudy Haverhoek

Deze training is goed opgebouwd. Er is ruimte voor eigen inbreng en daardoor is er sprake van maatwerk. Daardoor leer je veel tijdens deze training en is het allemaal heel persoonlijk. Heb er een... Deze training is goed opgebouwd. Er is ruimte voor eigen inbreng en daardoor is er sprake van maatwerk. Daardoor leer je veel tijdens deze training en is het allemaal heel persoonlijk. Heb er een goed gevoel aan over gehouden.

Isabelle Goossen

De training was erg leerzaam en René wist zich heel goed in te leven in mijn situatie en hier op een goede manier mee om te gaan. De training zat vol humor, maar ik heb er ook echt heel veel van... De training was erg leerzaam en René wist zich heel goed in te leven in mijn situatie en hier op een goede manier mee om te gaan. De training zat vol humor, maar ik heb er ook echt heel veel van geleerd. Ik raad het zeker aan. ook wat betreft locatie, top!

Caroline Koole

Ik heb op een leuke inspirerende manier heel veel geleerd; vooral de rollenspellen waren goede oefeningen. De trainer was ook heel duidelijk en hartstikke goed in het helpen met bepaalde tactieken... Ik heb op een leuke inspirerende manier heel veel geleerd; vooral de rollenspellen waren goede oefeningen. De trainer was ook heel duidelijk en hartstikke goed in het helpen met bepaalde tactieken toe te passen.

Caroline Koole

Julia Lacle

De training was van toepassing op mijn wensen. Miriam was heel professioneel en heeft de ervaring erg plezierig gemaakt. Ik heb hele goede tips gekregen en ben met een tevreden gevoel naar huis... De training was van toepassing op mijn wensen. Miriam was heel professioneel en heeft de ervaring erg plezierig gemaakt. Ik heb hele goede tips gekregen en ben met een tevreden gevoel naar huis gegaan.

Nelvin Prasanjagessar

Zeker een aanrader om deze leerrijke curcus te volgen. Ideaal als groei mogelijkheid voor jou cariere. Ik vond het een leuke cursus om te volgen en zou het zeker aan anderen vertellen dat ze deze... Zeker een aanrader om deze leerrijke curcus te volgen. Ideaal als groei mogelijkheid voor jou cariere. Ik vond het een leuke cursus om te volgen en zou het zeker aan anderen vertellen dat ze deze cursus ook moeten doen.

Anita ten Wolthuis

Leerzame training, met veel ruimte voor inbreng van eigen casuistiek en persoonlijke tips. Informele bijeenkomsten waarin veel besproken wordt. Veel ruimte om eigen vragen in te brengen en te... Leerzame training, met veel ruimte voor inbreng van eigen casuistiek en persoonlijke tips. Informele bijeenkomsten waarin veel besproken wordt. Veel ruimte om eigen vragen in te brengen en te bespreken.

Ruben Aveskamp

Goede duidelijke en interessante cursus. een aanrader voor mensen die wat willen weten over communicatie. Ik zou deze cursus zeker aan iedereen aanbevelen die meer wil weten over communicatie. Veek... Goede duidelijke en interessante cursus. een aanrader voor mensen die wat willen weten over communicatie. Ik zou deze cursus zeker aan iedereen aanbevelen die meer wil weten over communicatie. Veek nieuwe dingen geleerd.

Rogier Baneman

Goede cursus.
Veel rollenspellen en je wordt goed geattendeerd op de dingen die je niet goed doet en op dingen die je wel goed doet. Ik heb er veel van opgestoken