XL10.nl

Rik Kamperman

Door de kleine groep (max. 6 personen) was er veel persoonlijk advies mogelijk. Een ieder zat op het puntje van zijn stoel en was enthousiast en fanatiek. Dat is inspirerend om te beleven. Het... Door de kleine groep (max. 6 personen) was er veel persoonlijk advies mogelijk. Een ieder zat op het puntje van zijn stoel en was enthousiast en fanatiek. Dat is inspirerend om te beleven. Het acteerwerk van René Velthuis bij de rollenspellen was inherent aan praktijksituaties en bewustmakend van je vaardigheden.

Marc Sleegers

Zeer leerzame cursus, waarmee ik in de toekomst beter kan functioneren op mijn werk en prive. Verder is het prettig dat de groepen niet groot zijn.

Joeri Huijbregts

Zeer prettige ervaring met de organisatie en de cursus.
Leerzame cursus gehad zeker de moeite waard.

Ria van Zeelandt-Tonnaer

Deze dag heb ik handvaten gekregen waarmee ik aan de slag kan gaan. Wat ik zeker ook ga doen.
Ik vond het een zeer leerzame dag en zou hem iedereen aanraden

Pepijn Bolscher

Goede cursus, en goede begeleiding, ontspannen, maar wel serieus. Zeer goed toepasbaar in de praktijk.

Martijn Kamphorst

Erg goede training. Trainer wist goed waar hij het over had en kan de stof goed brengen.
Enige minpunt is prijs.

Karin van Viegen

Ik vond de training erg leerzaam en leuk, dit kwam onder andere door onze zeer enthousiaste trainer. Heb er veel van geleerd en zou de training zeker aanraden aan anderen.

Leonie Megens

De klantgerichte receptioniste/ telefoniste training was leerzaam, ik heb een aantal handvatten gekregen die ik direct in de praktijk kan toepassen.

Harm Severins

De eerste dag heb ik als zeer interessant ervaren. veel nieuwe indrukken tegelijk. wat ik aan dag 2 en 3 minder goed vond was dat we met slechts 3 deelnemers waren en dat je op een bepaald moment... De eerste dag heb ik als zeer interessant ervaren. veel nieuwe indrukken tegelijk. wat ik aan dag 2 en 3 minder goed vond was dat we met slechts 3 deelnemers waren en dat je op een bepaald moment weinig nieuwe inzichten krijgt. Overigens was de leerstof van de 2e en 3e dag wel interessant. (de presentatie zelf)

Daan van der Lingen

Enthousiaste organisatie en betrokken zeer deskundige medewerkers, goede terug koppeling op vragen .