Carin Ruigrok vd Werve

Snelle reactie en levering.

Goede qualiteit van het product.

Wendy Leeuwe

Zoals altijd weer snel ..goed en keurig verzorg!

Duidelijke beschrijving..leuke DIY pakketjes met goede filmpjes waar nodig

Astrid Loos

Snel en goed

Producten zijn zoals op de foto en worden snel verstuurd.

Wil Hendriks

Goed bevallen.

Snelle complete levering.

mariejose jansen

snelle levering, goed verpakt .

HS

Een bestelling geplaatst tijdje geleden. Ophaaltijd kon ik niet. Verder zit ik druk in een verbouwing en had ik geen haast om het op te halen. Wordt mijn bestelling geannuleerd met annuleringskosten... Een bestelling geplaatst tijdje geleden. Ophaaltijd kon ik niet. Verder zit ik druk in een verbouwing en had ik geen haast om het op te halen. Wordt mijn bestelling geannuleerd met annuleringskosten van € 1,50. Ten eerste mag dit niet eens volgens de wet. Mevrouw maakt zelf regels. Ze ging er ook al van uit dat ik het niet ging ophalen. Geld groeit aan de boom natuurlijk.

niet

Reactie Xitin Beads:

Beste HS, Dank je wel voor je beoordeling. We hebben inderdaad zelf je bestelling geannuleerd nadat we diverse keren hebben getracht om in contact met je te komen. We hebben ook aangeboden je... Beste HS, Dank je wel voor je beoordeling. We hebben inderdaad zelf je bestelling geannuleerd nadat we diverse keren hebben getracht om in contact met je te komen. We hebben ook aangeboden je bestelling aan je toe te sturen tegen bijbetaling van de verzendkosten. Echter wat we ook probeerden er kwam geen reactie. Hierdoor zijn we uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat je de bestelling niet meer wilde ophalen of ontvangen. We vinden het dan niet netjes om een bestelling stilzwijgend te laten liggen en dan het geld van je bestelling te behouden. Daarom is je bestelling uiteindelijk geannuleerd. Je geeft verder aan dat we onze eigen regels maken, dat is niet zo, je hebt gewoon het gehele bedrag terug betaald gekregen. Er zijn geen kosten ingehouden zoals je aangeeft in de review. Dit kun je nakijken op je bankrekening.

Ada van Noordwijk

Zoals altijd zeer tevreden!

Keurig verpakt. snel verzonden.

nella Wijnands

Snel en vakkundig advies en hulp bij bestellen

Vriendelijk en toegankelijk

Monique van den Heuvel

Fijne webshop

Snelle verzending leuke spullen

Chantal Struyf

Proper in gepakt

Zeer vriendelijke E-mails vindt ik ook belangrijk
Ik zal jullie zeker aan bevelen