1906 beoordelingen

1906 Reviews

Michel Van kouwen

Zeer goede product en Helen nete klantvriendelijk

Top

Wesley Smit

Op en top

Snelle levering, duidelijke communicatie, product zoals beschreven

Bas Brouwers

Positief

Productaanbod, prijs en leveringstijd

Abdul Jawad

Goede kwaliteit. Scherpe prijzen. Snel verzenden.

klant tevreden houden.

norbert hoogstra

overzichtelijk

Jeroen

Een groot assortiment met gunstige prijzen en ook de levering is erg vlot. Ik wilde onlangs op zondagmiddag een bestelling plaatsen maar op dat moment bleek de website niet goed te functioneren. Via... Een groot assortiment met gunstige prijzen en ook de levering is erg vlot. Ik wilde onlangs op zondagmiddag een bestelling plaatsen maar op dat moment bleek de website niet goed te functioneren. Via email contact gezocht en binnen enkele minuten ontving ik al een reactie dat eraan gewerkt werd. En ik heb ook netjes een berichtje ontvangen toen het probleem weer opgelost was, dezelfde zondagmiddag, waarna ik mijn bestelling kon plaatsen. Op maandag is het verzonden en op dinsdag had ik mijn lampjes in huis. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Gunstige prijzen, snelle levering en goede communicatie

W.J.F. Smulders

Snelle en goede levering!

Goede prijs, snelle levering.

Michel Bos

Snelle reactie, levertijd is prima.

Producten zijn top

Jean Sterk

Prima service

Goede site

Luuk Bernsen

Fijn om een Nederlandse webshop te hebben met dit soort producten. Rubber koplampkappen besteld. Prima prijs en kwaliteit. De website ervaar ik als erg traag maar het werkt wel. Bestelling snel... Fijn om een Nederlandse webshop te hebben met dit soort producten. Rubber koplampkappen besteld. Prima prijs en kwaliteit. De website ervaar ik als erg traag maar het werkt wel. Bestelling snel verzonden en goed verpakt.

snelle verzending, goed verpakt