1903 beoordelingen

Ronald Spaargaren

Uitstekend

Komen afspraken na

Bert Mullenders

Ik bestel regelmatig hier mijn auto- of motor lampen.

Heeft vaak fijne prijzen t.o.v. anderen.

Sander

Zeer goede klantenservice en deskundig advies over de producten. Bovendien snelle verzending, vandaag besteld en had het product de volgende dag al in huis.

Service van de medewerkers en snelle verzending.

Serkan Yavas

Goed 👍

Snelle levering en goede prijs

Edwin

Juiste product voor goede prijs.

Assortiment, prijs

T Hoogsteen

Snel geleverd, gesealde verpakking dus nieuw

S Hutten

Goede ervaring met Xenonlamp.nl
Simpele,goede en duidelijke website.
De verschillende lampje die ik besteld heb zijn van uitstekende kwaliteit, en snel geleverd.

Goede website, snelle levering, goede kwaliteit.

jan meulenbeek

Supersnel geleverd top !

Duidelijke website snel email verkeer

Stephan Stoffer

Heel erg slecht

Niet ze laten je in de steek

Reactie Xenonlamp.nl:

Hallo Stephan Stoffers,
Hallo Stephan Stoffers,
Als je een lamp die voor een auto is bedoelt monteert in een scooter die erom bekend staan dat ze piekspanningen geven en een lamp gaat daardoor kapot, dan snap ik je frustratie, maar om ons dan heel erg slecht te noemen is ook niet echt fair.
We hebben speciale lampen voor scooters en motoren.
Deze lampen kunnen wel tegen de piekspanningen en de trillingen, vandaar dat de fabrikanten deze lampen ook produceren.
Ik snap dat je middels deze review probeert om alsnog een gratis product te krijgen, maar wij gaan hier helaas niet in mee.
Iedereen wordt goed geholpen, iedereen krijgt garantie, zelfs vaak nog uit coulance, vandaar ook onze mooie reviews, maar ons onder druk zetten met een slechte review werkt niet helaas.

Karin Davids

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Hele snelle service reageren snel op vragen echt een aanrader